hoi gekquote:
quote:
no man, no burningquote:
welk litteken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I've been there before
Heb het litteken nog op m'n pols...
Nou, toen Hen daarheen verhuisde hielp ik haar en haar ouders met verhuizen. Toen tilde ik een bank ofzo de trap op, waarbij m'n pols langs een muur ging. Dat veroorzaakte een wondje en bloed aan de muurquote:
moeilijk he typen..quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
henrike misschien moet je de volgnde keer de rekenign betalen
quote:
tot 13.00 geen alcohol te krijgen op de Oude Markt las ikquote:
een permanente herinnering dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
.
[..]
Nou, toen Hen daarheen verhuisde hielp ik haar en haar ouders met verhuizen. Toen tilde ik een bank ofzo de trap op, waarbij m'n pols langs een muur ging. Dat veroorzaakte een wondje en bloed aan de muurEn het litteken heb ik nog.
Was je gaan moshen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Ik wilde net aardappelen schillen, merk dat ze toch wel erg zacht aanvoelden en ging dus maar een nieuwe zak halen. Ik ben de winkel nog niet in of ik word al overvallen door een kakefonie van geluiden... heel Spakenburg stond in de hal te ouwehoerenNaja goed, doorlopen en de winkel in.
Eenmaal in de winkel 5 huilende kinderen en 7 op hoge harde toon pratende viswijven om me heen gehad... bij de snelkassa duurde het ook nog eens dik 5 min (was de 2e klant in de rij) omdat de kassamiep het wel erg gezellig vond met een klant (wederom op hoge en harde toon praten)
Heb betaald en ben volgens mij nog nooit zo vlug naar buiten gebeend, nog even en ik had een aanval gehad, midden in de winkel
Whehequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was je gaan moshen?
OT: wel kut man
Een mosh was toffer geweestquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe
Nee, dan was ik waarschijnlijk tegen de vlakte gegaan omdat ik op zo'n moment niets anders wil doen dan mn ogen dicht en liggen. Gelukkig kan dat thuis op de bank en op bed, in een winkel gaat dat wat lastiger
Als het onverwacht (erg) druk is wel ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
dus winkelen is elke keer weer een hele 'quest'?
volgens mij valt het lawaai op zich wel mee, maar ervaar jij het zo erg als je net beschreefquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als het onverwacht (erg) druk is wel ja.
Het lijkt wel volgens de volgende stappen te gaan:quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij valt het lawaai op zich wel mee, maar ervaar jij het zo erg als je net beschreef
Haha Nou wat lekker ..quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is toch lekker? Een beetje smeren met zoetgoed... mmmmm...![]()
Weekend was prima. Carnaval doe ik niet aan.Zaterdagmiddag heb ik thuis wat aangekloot (kleine klusjes gedaan, opgeruimd, wasjes gedraaid, enz.) en 's avonds gekookt, lekker in bad geweest met dinnetje en daarna filmpje gekeken.
![]()
Hoe wasjij
verkleed?
Hehe goeie maatregel hoor..quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
tot 13.00 geen alcohol te krijgen op de Oude Markt las ik
[..]
een permanente herinnering dus
Hoi schatquote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:07 schreef haakon het volgende:
Bleek dat ik gister weer thuis ben gekomen, alle deuren open heb laten staan, licht aan gelaten etc.
Klasse bezig weer Machiel
Nu speedsocceren!
Enorm drukquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed.Met Panzieknackie ook alles goed?
Wat was ermee dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, telefoon lijkt weer even helemaal op te leven
Ah, ok. Je hebt een iPhone toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Traag, batterij snel leegDat soort ellende
Jepsquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, ok. Je hebt een iPhone toch?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha! Stomme polen! Zitten er 2 in de trein die geen treinkaartje hebben en amper engels spreken. Hebben ook geen id bij zich dus nu wordt de politie gebeld om ze bij deventer mee te nemen
Altijd hetzelfde gefuck ook in de trein hequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha! Stomme polen! Zitten er 2 in de trein die geen treinkaartje hebben en amper engels spreken. Hebben ook geen id bij zich dus nu wordt de politie gebeld om ze bij deventer mee te nemen
Vind het wel geniaal, die Polen snappen er niets vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde gefuck ook in de trein he
Er was een of ander kneusje aan het spammenquote:
Alweer?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er was een of ander kneusje aan het spammen
Nee, hij of zij heeft je leuter wat kleiner gemaakt, nu hoeft de rest van mannelijk ToF zich niet meer te schamenquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:55 schreef Under_Score het volgende:
pfff, ff een filmpje kijken en ik mis weer wat spannends
Skippyquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:58 schreef Under_Score het volgende:
spam schijnbaaren de avonturen van skippy22
wat? maastricht valt toch onder twente?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat zijn al 3 mensen die niet in Twente zijn nu in ToF
Ja, bijnaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef norich het volgende:
[..]
wat? maastricht valt toch onder twente?
Zeker, het wachten op de bal was erg spannendquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Spannende wedstrijd was het zeker
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Zeker, het wachten op de bal was erg spannend
Indd. Laat die Limburgers brandenquote:
Jonge, je werd gedisst, en goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd. Laat die Limburgers branden
Ben er helaas geborenMaar ben er snel weer verhuisd
Nee hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jonge, je werd gedisst, en goed
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk je dat ik blij ben met waar ik geboren ben ofzo
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jonge, je werd gedisst, en goed
en morgenvroeg weer terug. Koude vingersquote:
quote:
Linksenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linksen.
Maar ik wou alleen hoi en doei zeggen voor vandaag dus....................
Trommelgeroffel.............................
hoi en doei voor vandaag
Gefeliciteerd m'n jongquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:00 schreef ACT-F het volgende:
WTF, ik zat vandaag precies 9 jaar op Fok!
Van mij welquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dank, mag ik nu 9 kaarsjes uitblazen?
Laat maar eens een stukje horen dan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ehm, hoe heet die stijl... Rock?
Geen kaarsenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Laat maar eens een stukje horen dan!
[..]
Geen kaarsen
Maar goed dat ik geen epilepsie heb, anders was ik al out voordat ik het nummer hoordequote:
Hehehequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen epilepsie heb, anders was ik al out voordat ik het nummer hoorde
Heeft iets weg van Live. Het kan ermee door, maar ik zou dit niet zo snel opzoeken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hehehe
Wat vind je van het nummer dan?
Ahh oké. Het is wel sociaal geaccepteerde muziekquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heeft iets weg van Live. Het kan ermee door, maar ik zou dit niet zo snel opzoeken.
Dat klinkt beterquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ahh oké. Het is wel sociaal geaccepteerde muziekin tegenstelling tot de metalcore waar ik van hou
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, alles liever dan mainstream muziek.
Een paar kennissen van mij hebben een punkrockband waar ik graag naar mag luisteren als afwisseling op de vele gezapige bands tijdens een evenement hier in Goor. Lekker raggen gewoonquote:
Nee, helaas geen verkleedpartijtje thuis.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha Nou wat lekker ..
Hoeft ook niet zo bijzonder is Carnaval ook weer niet, kon zijn dat je binnen in het huis dingen had ondernomen met verkleedpartijtjesof jullie adam/eva kostuum..
Gezellig gehad dus![]()
Ik had mijn danslegging aan die helemaal glitter heeft en verder nikszodat ik bij de optocht niet helemaal ' normaal ' zou staan, daarna weer naar huis gegaan.. Carnaval wordt met het jaar minder spectaculair aan optocht, niks geen sfeer enzo
..
Martijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh, zo maar is een AD installeren na een toets 'rekenen voor beginners'.
MBO![]()
.
Toetsen om je niveau te bepalen ofzo gemaakt door de CITO, wat een niveauquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:43 schreef ReMcOrE het volgende:
Martijn
rekenen voor beginnersen wat is een AD?
je hebt de toets inmiddels al gehad? of heb je hem zometeen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Toetsen om je niveau te bepalen ofzo gemaakt door de CITO, wat een niveau.
AD = Active Directory.
Vanavond nog Twente?
3e uur dus eerst pauze en dan die geweldige toetsquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
je hebt de toets inmiddels al gehad? of heb je hem zometeen?
vanavond geen Veste, wel EL
nou, scucces dan maarquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
3e uur dus eerst pauze en dan die geweldige toets.
Meevaller: Na vandaag wel weekend.
Nice!, hoe beviel je nieuwe bed eigenlijk, en de rest van het huis natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, scucces dan maaren morgen half dagje school, dus ook bijna weekend
er misten nog 2 kleine onderdeeltjes, die zijn gisteren geplaatst, dus heb nog niet kunnen slapen in m'n nieuwe bedquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nice!, hoe beviel je nieuwe bed eigenlijk, en de rest van het huis natuurlijk?
Dat is kut, wanneer ga je er echt permanent wonen dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef ReMcOrE het volgende:
er misten nog 2 kleine onderdeeltjes, die zijn gisteren geplaatst, dus heb nog niet kunnen slapen in m'n nieuwe bedverder gaat het prima, nieuwe ketel komt morgen en verder zijn we beneden al flink bezig met schilderen
![]()
gelukkig is mijn bed nu wel 'af', alleen nog opmaken, dus kan er binnenkort wel een keer gaan slapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is kut, wanneer ga je er echt permanent wonen dan?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef Assiej het volgende:
Goh ik ben de les uit gestuurd omdat ik geen wiskunde opdracht op het bord wil maken.
Ik weiger dus mocht ik de les uit.....
Fijn dat mensen er rekening mee houden als iemand dyscalculie heeft....
Idiot!
Assiejquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef Assiej het volgende:
Goh ik ben de les uit gestuurd omdat ik geen wiskunde opdracht op het bord wil maken.
Ik weiger dus mocht ik de les uit.....
Fijn dat mensen er rekening mee houden als iemand dyscalculie heeft....
Idiot!
Klopt, maar er wordt nergens rekening mee gehouden want dyscalculie is niet zo bekend als dyslectie...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Assiej
http://www.dyscalculie.org/ is dus net zoiets als dyslexie, alleen dan met rekenen? en ik neem aan dat de school/docent weet dat je dat hebt?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ben trouwens sinds gisteren ook in het bezit van een friteuse
alsof ik nu automatisch elke avond dat ding aan ga slingerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weiger, anders gaat het ding elke avond aan...Mijn Burt Reynolds lichaam, wat doe je!
het is inderdaad helemaal niet eerlijk als anderen het ook niet doen, en er niet worden uit geschopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Klopt, maar er wordt nergens rekening mee gehouden want dyscalculie is niet zo bekend als dyslectie...
Dyslecten krijgen extra punten/tijd met toetsen en ik krijg niks...
Ik ga btw naar de leraar/mijn mentor want meerderen hebben geweigerd en mochten blijven. Kerel is aan de beurt....
dat klopt, maar niet elke dag; dus houdt het wel bij de weekenden en bij feestjesquote:
ivoquote:
Ik heb dan ook totaal geen wilskracht, dat is het verschil.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alsof ik nu automatisch elke avond dat ding aan ga slingeren
moet je andere merken (verpakkingen) nemenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb dan ook totaal geen wilskracht, dat is het verschil.Als ik m'n vriezer opentrek en allemaal mooie oranje Mora-verpakkingen zie... dan weet ik het wel...Nom nom nom!
Nog niet geweest, geen tijd voor..quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]al naar de dokter geweest dan? en nog maar een keer beterschap
![]()
Same. Heb sinds vorige week een frituurpan en al 3 keer die pan aangehad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb dan ook totaal geen wilskracht, dat is het verschil.Als ik m'n vriezer opentrek en allemaal mooie oranje Mora-verpakkingen zie... dan weet ik het wel...Nom nom nom!
aan de ene kant wel jammer, want Two and a Half Men is echt geniaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Charlie Sheen is ontslagen, en die vent is echt zo naar de klote.. Heeft een videokanaal, waarop hij filmpjes post waar hij echt zoo naar de tering is, niet normaal.
die mandjes lijken niet zo groot op de foto, je hebt ook wel kleinere (tafelmodellen) met zoveel inhoudquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Als ik ooit geld als drek heb, dan installeer ik zoiets in m'n keuken:
[ afbeelding ]
(serieus)
It sure is..quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aan de ene kant wel jammer, want Two and a Half Men is echt geniaal
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
Ik heb deze gekocht, maar ik kom soms nog wel wat plek tekort voor de vlammetjes.
[ afbeelding ]
precies, doe het dan in 1 keer echt goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo'n gevuldevitrine
erbij...
[ afbeelding ]
benieuwd wie z'n opvolger wordt, of dat het gewoon stopt...quote:
Kaassouffléquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo'n gevuldevitrine
erbij...
[ afbeelding ]
Niemand kan Charlie Sheen opvolgen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
benieuwd wie z'n opvolger wordt, of dat het gewoon stopt...
doe mij maar bamischijf, hamburger of frikandelquote:
eens, dus stoppen met de serie... maar vertel dat de productiemaatschappij maar eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niemand kan Charlie Sheen opvolgen..
2-0quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
DavídPSV - Glasgow Rangers, uitslag?
Charlie verdiende 2 mil. p. aflevering. Als ze doorgaan krijgt hij dat gewoon doorbetaald..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens, dus stoppen met de serie... maar vertel dat de productiemaatschappij maar eens
Inderdaad, dit is pricelessquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niemand kan Charlie Sheen opvolgen..
dat zou een hele mooi uitslag zijn!! ga denk ik wel kijken om 19.00 (of ik kies voor Braga - Liverpoolquote:
maar de afleveringen die nu op tv komen zijn toch al opgenomen, dus daarvoor is hij dan toch al betaald?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Charlie verdiende 2 mil. p. aflevering. Als ze doorgaan krijgt hij dat gewoon doorbetaald..
Maar heb medelijden met die vent. Hij is echt zo verschrikkelijk naar de tering..
Maar voor herhalingsafleveringen krijgt hij ook betaaldquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zou een hele mooi uitslag zijn!! ga denk ik wel kijken om 19.00 (of ik kies voor Braga - Liverpool)
[..]
maar de afleveringen die nu op tv komen zijn toch al opgenomen, dus daarvoor is hij dan toch al betaald?
ja, had laatst op de FP iets gelezen over dat ze alsnog betaald moesten worden voor de herhalingenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar voor herhalingsafleveringen krijgt hij ook betaald
De acteurs en actrices van Flodder kregen bijvoorbeeld ook doorbetaald in al die jaren dat het nog herhaald werd..![]()
Jepquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, had laatst op de FP iets gelezen over dat ze alsnog betaald moesten worden voor de herhalingen
Ik niet. Ik ben jaloers op deze eindbaas...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar heb medelijden met die vent. Hij is echt zo verschrikkelijk naar de tering..
zo als vorig jaar zonden ze ook een aantal van hun films uit dus dan krijgen ze daar ook nog weer geld voor toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar voor herhalingsafleveringen krijgt hij ook betaald
De acteurs en actrices van Flodder kregen bijvoorbeeld ook doorbetaald in al die jaren dat het nog herhaald werd..![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
lekker een frisse neus gehaald netnu de dag volmaken...
wat was er nou aan de hand dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Auto is gemaakt, kan bijna 400 euro lappen
Hij had het over verrotte bougies, stabilisatorstang was kapot en nog een onderdeel dat vervangen moest worden. Hij belde net dat m'n auto toen nog niet wilde starten en hebben ze nog een onderdeel in de ontsteking moeten vervangen...quote:
je brengt hem weg want hij start niet en ze vervangen de stabilisatorstangquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij had het over verrotte bougies, stabilisatorstang was kapot en nog een onderdeel dat vervangen moest worden. Hij belde net dat m'n auto toen nog niet wilde starten en hebben ze nog een onderdeel in de ontsteking moeten vervangen...
Ik merkte zelf al wel dat mijn stuur erg trilde, dacht zelf dat het aan de banden lag, die moesten weer hoognodig opgepompt worden. Het trillen bleef dus ik was sowieso een dezer dagen wel naar de garage gegaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je brengt hem weg want hij start niet en ze vervangen de stabilisatorstang
Mja, ik dacht dat 2009 al een rotjaar voor me was, en dan ditquote:
ah, oke... benieuwd wat dat andere onderdeel dan is geweest (en wat er precies is vervangen van de ontsteking)!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik merkte zelf al wel dat mijn stuur erg trilde, dacht zelf dat het aan de banden lag, die moesten weer hoognodig opgepompt worden. Het trillen bleef dus ik was sowieso een dezer dagen wel naar de garage gegaan
Ontsteking vervangenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
(en wat er precies is vervangen van de ontsteking)!
Goed idee, moet ik zo ook even nakijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik merkte zelf al wel dat mijn stuur erg trilde, dacht zelf dat het aan de banden lag, die moesten weer hoognodig opgepompt worden. Het trillen bleef dus ik was sowieso een dezer dagen wel naar de garage gegaan
misschien een nieuwe set bougie vonkjes er bij in gekregen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, oke... benieuwd wat dat andere onderdeel dan is geweest (en wat er precies is vervangen van de ontsteking)!
hopelijk wel een flinke zak, kan Justin weer ff een tijdje doorquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
misschien een nieuwe set bougie vonkjes er bij in gekregen?
Idd, kan ik meteen naar de karwei voor plintladdersquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hopelijk wel een flinke zak, kan Justin weer ff een tijdje door
hahahaha, die bestaan heul nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, kan ik meteen naar de karwei voor plintladders
Oja, plintentrapjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hahahaha, die bestaan heul nietplintentrapjes wel...
betonschaaf, hooischaar, vierkantegatenboor, spijkervetquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, plintentrapjes
Zijn er nog meer van die ondingen waar ze zgn. graag stagiars voor naar een winkel sturen?Meen me te herinneren dat er een hele lijst was
daar niks te eten te krijgen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan nog niet. Zit nog op school.
Jonguh!quote:
quote:Vraag mensen tot welk geslacht ze horen.
quote:Peuter in andermans neus.
quote:Verrijk je gesprekken met onzin-jargon, en kijk of mensen meespelen om niet voor lul te staan als ze iets niet weten.
die is best wel leukquote:Ga met een roos in je knoopgat een avond op Utrecht CS staan en vraag aan ieder meisje dat staat te wachten "Ben jij soms Esther?".
ik lees, bovenaan;quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oud, maar blijft leuk: http://www.lilith.demon.nl/irritant.html
die neiging heb ik zelf ook af en toequote:Les I: Beginners
Drum op elk beschikbaar oppervlak.
Oud? Nostalgie zul je bedoelen: Vraag de mensen van 06-8008 inlichtingendienst voor afspraakjes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oud, maar blijft leuk: http://www.lilith.demon.nl/irritant.html
ach, ze hebben het daar ook nog over stuiversquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oud? Nostalgie zul je bedoelen: Vraag de mensen van 06-8008 inlichtingendienst voor afspraakjes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nummerinformatiedienst_(Nederland)quote:
Ik nog steedsquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ach, ze hebben het daar ook nog over stuivers
zelfde categoriequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kameraad heeft zo'n collectorsitem tricorder en zit ook regelmatig mensen te scannen. Weliswaar bij bekenden, maar toch
quote:Sta aan de kant van de weg en richt je fohn op auto's om te kijken of ze stoppen.
die viel me ook al opquote:
De rest van de week niet? Wat een armoedequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef Assiej het volgende:
Joehoeee![]()
Zaterdag wordt een snaai avond
Padoem tsssssjquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De rest van de week niet? Wat een armoede
http://www.nu.nl/wetensch(...)s-ooit-stekelig.htmlquote:Menselijke penis was ooit stekelig
Uitgegeven: 10 maart 2011 11:58
AMSTERDAM De menselijke penis was ooit uitgerust met een soort kleine stekels. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers ontdekt tijdens een genetisch onderzoek.
Zijn dat handjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)s-ooit-stekelig.html
Rare stekeltjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:17 schreef FCTVCF het volgende:
Haha ik zie de naam Skippy vallen in dit topic... wij hadden meet van een ander forum (voetbalforum..) in Utrecht en was per toeval in hetzelfde cafe als de FOK meet, ik stond met 4 lui van dat voetbalforum te praten.. komt Skippy eraan en vraagt ; Zijn jullie ook van FOK ? Wij ; Ja..
Ging die zich voorstellen enzo.. ik heette Johan maat van mij Bert en andere Gerard. ( Lekker geloofwaardig voor gasten van 18,22,24)
Toen hebben we hem kenkertjehard kapot gemaakt daar.. en later ging hij tof doen hier op FOK dat wij kneusjes waren haha.
Wutquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)s-ooit-stekelig.html
Rare stekeltjes![]()
[ afbeelding ]
Goede wedstrijd gewenstquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:21 schreef FCTVCF het volgende:
Nu ga ik naar het home en dan Twente - Zenit.. later
Pics or it ain't happenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:17 schreef FCTVCF het volgende:
Haha ik zie de naam Skippy vallen in dit topic... wij hadden meet van een ander forum (voetbalforum..) in Utrecht en was per toeval in hetzelfde cafe als de FOK meet, ik stond met 4 lui van dat voetbalforum te praten.. komt Skippy eraan en vraagt ; Zijn jullie ook van FOK ? Wij ; Ja..
Ging die zich voorstellen enzo.. ik heette Johan maat van mij Bert en andere Gerard. ( Lekker geloofwaardig voor gasten van 18,22,24)
Toen hebben we hem kenkertjehard kapot gemaakt daar.. en later ging hij tof doen hier op FOK dat wij kneusjes waren haha.
't lijkt je niks?quote:
ik heb nog kaartje voor vakpquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, zit ernstig te twijfelen om vanaamd nog even naar de veste te gaan.
heb toch besloten om maar thuis te kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:32 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
ik heb nog kaartje voor vakpmoet je wel snel zijn ben over 3 minuten weg hier.
weet je de top al?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb toch besloten om maar thuis te kijken.
even een klein rondje veuren en dan FCT kijken
nee, heb max 170 gereden tot nu toe.quote:
joah, dat doet ie welquote:
quote:
quote:
ik heb 'm ook nog niet op 't achterwiel gehad.quote:
Lijkt me best lekker, maar kan me niet voorstellen dat die werkelijk op het vlees zatenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Stekeltjes![]()
Ik heb zojuist mijn stekeltjes weggeschoren overigens
14.gifquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef rulerofdeath het volgende:
Nu eem patat en frikandel speciaal. Daarna naar huis voor fct
Misschien iets kippevelsachtig, maar ik verwacht geen weerhaken neequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lijkt me best lekker, maar kan me niet voorstellen dat die werkelijk op het vlees zaten
Hmhmquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien iets kippevelsachtig, maar ik verwacht geen weerhaken nee
Ik kijk Wie is de Molquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef ACT-F het volgende:
Volgens mij wordt ergens op deze planeet voetbal gespeeld of niet?
Wat een rust
een avond een keer geen werkquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef ACT-F het volgende:
Wat een rust
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef ACT-F het volgende:
Wat een rust
* Bij de andere stapels magnetrons zetquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
goed gegokt, je gaat door voor de mangetron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |