Niks, alleen heb ik een hekel aan mensen die een mooie camera hebben en dan hun flitsers gebruiken. Krijg je van dat lelijke licht.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een goede camera?
hij maakt foto'squote:Op woensdag 9 maart 2011 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een goede camera?
's Avonds is het toch wel handigquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niks, alleen heb ik een hekel aan mensen die een mooie camera hebben en dan hun flitsers gebruiken. Krijg je van dat lelijke licht.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niks, alleen heb ik een hekel aan mensen die een mooie camera hebben en dan hun flitsers gebruiken. Krijg je van dat lelijke licht.
ze nemen een stuk van je ziel wegquote:
Daar heb ik programma's voor die werken zonder flitslicht in het donker. Alle lichttinten naar voren halenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
's Avonds is het toch wel handig
Jawel, maar ze bedoelen wijzigingen in persoonlijke situatie, zoals het kopen van een huis bijvoorbeeldquote:
Ik heb er progamma's voorquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat, je sluitertijd en diafragma instellen geeft n mooier resultaat
MPG geeft rondjes zaterdagquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:42 schreef MPG het volgende:
Hmmm... de financiële schade van het afgelopen weekend lijkt nog mee te vallen...
Njaa, flitsersquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Daar heb ik programma's voor die werken zonder flitslicht in het donker. Alle lichttinten naar voren halen
oh dat valt wel mee idd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor studenten issie 12,50 e voor mensen met n laag inkomen 30 en mensen met n hoger inkomen 60 ofzouit mn hoofd hoor
Je hebt dat ding er, zelfs als ie 60 e is zo uit, keertje uit eten, keertje n museumple, keertje spido ofzo en je zit er al aan
ik ben indiaanquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
(kon geen andere emoticon vinden)
heb n verbrijzelde vinger linksquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dat valt wel mee idd.
Maar waarom ben jij eenhandig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |