Waarschijnlijk niet, ligt er ook aan hoe je TV/beeldscherm is aangesloten op je PS3.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef ConnorMacLeod het volgende:
ik heb hem op de playstation gekocht, maar het schrift is er gigantisch klein op. Kan ik ergens in de playstation opties het scherm aanpassen, dat ik meer zie? (op de PC zou je hem van 1280x720 naar 800x600 zetten, bijvoorbeeld)
Geen HDtv?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Ik denk dat ik em maar gewoon om ga ruilen voor de PC versie
quote:Op maandag 14 maart 2011 03:14 schreef ems. het volgende:
Uitgespeeld.Bijna helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel op 1600x900 en geen last van kleine letters op pc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef ConnorMacLeod het volgende:
ik heb hem op de playstation gekocht, maar het schrift is er gigantisch klein op. Kan ik ergens in de playstation opties het scherm aanpassen, dat ik meer zie? (op de PC zou je hem van 1280x720 naar 800x600 zetten, bijvoorbeeld)
Speel je op een monitor? Zowel PC als PS3 versie gespeeld en kan het goed lezen, ondertitels zijn vrij klein maar die lees ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef ConnorMacLeod het volgende:
We spelen inderdaad een ander spel, aangezien de graphics van het landschap van DA1 enzo niet eens in de buurt komt van die van DA2. De textures van DA1 kan mijn neefje van 8 nog makenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:16 schreef genakt het volgende:
[..]
spelen wij wel hetzelfde spel ?
ja kirkwall is inderdaad groter maar het is ook de enige stad. De rest van de locaties zien er niet uit en zijn constant opnieuw gebruikt. UI is smaak ja maar balders gate zagen ze er zelfs beter uit. Vergelijken van items is hetzelfde als da1 en wat jij zegt over keuzes is DA1 veel meer verschillend dan da2 dus die 2 dingen draai je om
Wat? Goede games worden in de loop der jaren gewoon vaak gespeeld. Diablo2, Neverwinter Nights, Baldurs Gate 1 en 2, Mass Effect 1 en 2, Command and Conquer Tiberiun Sun, Final Fantasy 7...allemaal games die ik gedurende de loop der jaren al rond de 12-20x uitgespeeld heb. Het is niet zo dat ik na 1x spelen de game nooit meer installeer. Net zoals met goede films die ik een keer of 3-4 per jaar kijk.quote:
Vind het vrij saai om een spel zo vaak uit te spelen. Na twee keer hooguit heb ik het wel gezien.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:07 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Wat? Goede games worden in de loop der jaren gewoon vaak gespeeld. Diablo2, Neverwinter Nights, Baldurs Gate 1 en 2, Mass Effect 1 en 2, Command and Conquer Tiberiun Sun, Final Fantasy 7...allemaal games die ik gedurende de loop der jaren al rond de 12-20x uitgespeeld heb. Het is niet zo dat ik na 1x spelen de game nooit meer installeer. Net zoals met goede films die ik een keer of 3-4 per jaar kijk.
De volgende francise die naar de kloten gingquote:
Je hoeft mij niets te vertellen. Ik ben ook nerd genoeg om spellen meerdere malen uit te spelen als ze vet zijn. Maar DA:O 15x? Na de eerste playtrough heb ik hem weggelegd en nu speel ik hem wellicht over een paar jaar weer eens. Waar haal je sowieso de tijd vandaan om deze toch redelijk lange spellen 15x uit te spelen en vooral; Wat is er nou ZO LEUK aan origins dat 15 x verantwoord?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:07 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Wat? Goede games worden in de loop der jaren gewoon vaak gespeeld. Diablo2, Neverwinter Nights, Baldurs Gate 1 en 2, Mass Effect 1 en 2, Command and Conquer Tiberiun Sun, Final Fantasy 7...allemaal games die ik gedurende de loop der jaren al rond de 12-20x uitgespeeld heb. Het is niet zo dat ik na 1x spelen de game nooit meer installeer. Net zoals met goede films die ik een keer of 3-4 per jaar kijk.
Misschien voor hem het RPG element? Ik ken iemand die ging in Elder Scrolls Oblivion in de training hideout van de Dark Brotherhood een uur een beetje staan slaan tegen die houten poppen daar. Had totaal geen nut maar dat vond hij RPGquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Je hoeft mij niets te vertellen. Ik ben ook nerd genoeg om spellen meerdere malen uit te spelen als ze vet zijn. Maar DA:O 15x? Na de eerste playtrough heb ik hem weggelegd en nu speel ik hem wellicht over een paar jaar weer eens. Waar haal je sowieso de tijd vandaan om deze toch redelijk lange spellen 15x uit te spelen en vooral; Wat is er nou ZO LEUK aan origins dat 15 x verantwoord?
Welk RPG element beschrijft dat je een on-rails-spel 15 keer moet uitspelen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:52 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Misschien voor hem het RPG element? Ik ken iemand die ging in Elder Scrolls Oblivion in de training hideout van de Dark Brotherhood een uur een beetje staan slaan tegen die houten poppen daar. Had totaal geen nut maar dat vond hij RPG
1. Er zijn genoeg verschillende keuze mogelijkheden om de eerste 7-8x telkens wat anders tegen te komen tijdens het spelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Welk RPG element beschrijft dat je een on-rails-spel 15 keer moet uitspelen?
Blood mage build?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:33 schreef Falstyr het volgende:
Daarna nog een keer een poging wagen met DA2. Kijken of replay value inderdaad niks is. Ben dan van plan met Merril een build te maken wat puur op haar element + blood hangt. Schijnt dat ze haast niet te doden is met een blood mage build.
Die mis ik inderdaad ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef hexta het volgende:
En wat is er gebeurt met een dual wielding warrior?
Dat kan gewoon niet meer ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |