Uiteraard. Maar dan verwacht ik eigenlijk wat relativerende opmerkingen erbij. Zoals: "Over het verhaal ben ik nu nog niet echt te spreken, maar ik ben dan ook nog maar een paar uur bezig." Iets in die geest. Vooral bij een game die waarschijnlijk minstens 30 uur lang is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:19 schreef Fhaan het volgende:
na een goed paar uur spelen kan je al wel zeggen of een game indrukwekkend is of niet naar mijn mening
Enige klacht die ik na een uurtje heb is dat het me nu nog te makkelijk is. Geen idee of boss monsters sterker zijn dat dit grunt volk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan verwacht ik eigenlijk wat relativerende opmerkingen erbij. Zoals: "Over het verhaal ben ik nu nog niet echt te spreken, maar ik ben dan ook nog maar een paar uur bezig." Iets in die geest. Vooral bij een game die waarschijnlijk minstens 30 uur lang is.
Vreemd aangezien normal in DA:O al erg makelijk was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:01 schreef speknek het volgende:
BW heeft gezegd dat normal in DAO nu nightmare niveau is. Dus als je het daar op normal had gezet kun je hem nu wellicht beter op nightmare zetten.
Tja, als ik een boek van 500 bladzijden lees dan verwacht ik toch na bladzijde nummertje 100 wel geboeit te zijn. bij een verhaal van een game is dat toch wel een beetje anders gelukkig (je hebt de afleiding van random monstertjes die je bruut mag afslachten, hoezee!) maar ik vind dat je na een uur of 10 toch wel mag zeggen dat het verhaal niet optimaal is, kan misschien nog beter worden dat wel. Maar zelfs dan mag je nog klagen over de langzame opbouw van het verhaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan verwacht ik eigenlijk wat relativerende opmerkingen erbij. Zoals: "Over het verhaal ben ik nu nog niet echt te spreken, maar ik ben dan ook nog maar een paar uur bezig." Iets in die geest. Vooral bij een game die waarschijnlijk minstens 30 uur lang is.
Kan je nu al zeggen dat dit niet klopt. Je hebt nu ook dat je denkt alles verslagen te hebben en komt er opeens een tweede of derde lading tegenstanders aangerend. Qua boss monsters heb ik pas 3 battles gehad die uitdagend waren. 2x tegen dragons waarbij de eerste even wennen was en de tweede had hulp van kleine dragonlings wat het lastiger maakte. Tweede was in een klein kamertje met een golem die regelmatig assistentie kreeg van een horde shades. Derde was eindbaas van de Deep Roads. Maar als je Petrify gebruikt met de upgrades dat de tegenstander -30defence heeft + Hex zodat alle hits criticals zijn dan ga je er inderdaad hard door heen ondanks alles. Maar dit was in deel 1 ook het geval als je virulent walking bomb e.d. gebruikte. Of tegen de eindbaas van de game een paar hexes zodat hij niet meer kon regenereren, alles crits was etc. Qua moeilijkheidsgraad valt het mee. Heb meer het idee dat er te weinig bosses zijn om een uitdaging met regelmaat te kunnen leveren. Vecht merendeels tegen het grunt/minion volk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:01 schreef speknek het volgende:
BW heeft gezegd dat normal in DAO nu nightmare niveau is. Dus als je het daar op normal had gezet kun je hem nu wellicht beter op nightmare zetten.
Ben net ingemaakt door een grotequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Enige klacht die ik na een uurtje heb is dat het me nu nog te makkelijk is. Geen idee of boss monsters sterker zijn dat dit grunt volk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
----
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ben net ingemaakt door een groteMooi dat bied hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Vond het anders niet leuk. Hele spel alle vijanden makkelijk. Word je opeens zelf van kant gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ben net ingemaakt door een groteLol eerste keer had ik dat ook. Daarna even tactics aangepast en wat vaker controle over Merril genomen. toen ging het rap met dat beest heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
even een break om te eten, sporten en dan weer verder gamen rofl.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef jepperdeprep het volgende:
Met welke companions kan je het beste spelen? Iemand advice? Of met welke companions spelen jullie uberhaupt? Zet het even in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:10 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:27 schreef ems. het volgende:
[..]Ah oke, bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Varric it is.
Of toch du vader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |