quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb er nu ongeveer 20 uur op zitten en heb net dat hele gedoe met de Qunari gehad,Ben het hier grotendeels mee eens ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speel een DW Rogue en ik vind het echt niet zo'n belachelijk slecht spel als iedereen beweert. Ik heb DAO ook gespeeld en daarbij verloor ik op een gegeven moment gewoon interesse, dus die heb ik niet eens uitgespeeld.
Ik vind het combat systeem in deze een stuk beter, in ieder geval zijn de animaties e.d. een stuk vloeiender en voelt het allemaal gewoon smooth aan. Dat recyclen van areas is inderdaad jammer, maar voor mij geen breekpunt. Ook het verhaal vind ik wel aardig.
Ik kan me ergens wel vinden in de opgesomde punten waar anderen zich enorm aan storen, alleen stoor ik me er niet aan.Als je er niet al te kritisch naar kijkt speelt het leuk weg.
Ik zou het een 7.5 geven.
Ik hoor dat elke alinea met 'ik' beginnen pro is![]()
Misschien is het omdat ik geen doorgewinterde gamer ben, maar ik vermaak me prima met DA2. Ik bedoel, er zijn dingen op aan te merken uiteraard, maar het speelt lekker weg, verhaal is wel leuk tot nu toe, lekker veel rare quests... Wat ik voornamelijk mis is meer interactie met de andere characters en NPCs, maar verder vind ik het wel prima. Niet overdonderend, maar wel gewoon leuk!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
De sidequests zijn inderdaad ook erg vermakelijk, in tegenstelling tot bijna elke andere RPG (imo).quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben het hier grotendeels mee eens ja!![]()
Misschien is het omdat ik geen doorgewinterde gamer ben, maar ik vermaak me prima met DA2. Ik bedoel, er zijn dingen op aan te merken uiteraard, maar het speelt lekker weg, verhaal is wel leuk tot nu toe, lekker veel rare quests... Wat ik voornamelijk mis is meer interactie met de andere characters en NPCs, maar verder vind ik het wel prima. Niet overdonderend, maar wel gewoon leuk!
Dat zijn dus de problemen, de meeste mensen klagers wilden een DAO vervolg niet een spin off. En een 7,5 is een vrij laag cijfer voor een bedrijf als bioware.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik speel een DW Rogue en ik vind het echt niet zo'n belachelijk slecht spel als iedereen beweert. Ik heb DAO ook gespeeld en daarbij verloor ik op een gegeven moment gewoon interesse, dus die heb ik niet eens uitgespeeld.
Ik zou het een 7.5 geven.
Niet eens zozeer willen maar verwachten. Niet helemaal vreemd gezien de naam Dragon age 2.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:37 schreef Moro het volgende:
[..]
Dat zijn dus de problemen, de meeste mensen klagers wilden een DAO vervolg niet een spin off. En een 7,5 is een vrij laag cijfer voor een bedrijf als bioware.
Vind het opzich wel vermakelijk en zal het ook nog wel een 2e keer doorspelen, vind het wel jammer dat er niet meer tijd aan het spel is besteed, want het had zoveel beter kunnen zijn met "kleine" verbeteringen
Omdat ze die tegelijk met de game gereleased hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:16 schreef maxmit het volgende:
Het valt me trouwens mee dat er nog geen nieuwe dlc is aangekondigt...
Vind 7 euro voor een DLC net iets te duur,7 dollar daarintegen vind ik nog te doen. Ik heb de signature editie en vond de quests voor sebastian wel aardig gedaan, met ironisch een unieke grot er in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:02 schreef Questioning het volgende:
[..]
Omdat ze die tegelijk met de game gereleased hebben.
Nieuwe!!! Bedoel ik...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:02 schreef Questioning het volgende:
[..]
Omdat ze die tegelijk met de game gereleased hebben.
SPOILER: M.a.w.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef The_Substitute het volgende:
Play.com!![]()
Nog 10 dagen wachten voordat ze kunnen achterhalen waar mijn bestelling gebleven is.Die game ligt bij de douane, je zal straks invoerrechten moeten betalen. 18 euro ofzoSPOILER: M.a.w.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Play.com is toch UK-based? M.a.w. een EU-land. Dan hoef ik toch geen invoerrechten of btw te betalen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:10 schreef Pek het volgende:
[..]
Die game ligt bij de douane, je zal straks invoerrechten moeten betalen. 18 euro ofzo
En? Je moest gewoon betalen? Of gaven ze nog een reden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:03 schreef Pek het volgende:
Dat dacht ik ook, maar de douane denkt daar toch anders over. Heb ruim een maand op Fallout: New Vegas moeten wachten en kreeg toen een fijne naheffing
Yep de duane gaat echt niet elk pakketje controleren. Dat kost ze veels te veel werk. Maar in principe moet er over bedragen tussen de 22 en 150 euro gewoon NL btw over betaald worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef Pek het volgende:
Yup, gewoon betalen, anders krijg je hem niet mee. Het is totale willekeur, ik had twee games tegelijk besteld, die werden apart verzonden en eentje kwam er gewoon doorheen, de andere werd vastgehouden.
Of het is gewoon niet gecontrolleerdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef Pek het volgende:
Ah, is dat het. Die andere game was inderdaad goedkoper dan 22 euro, wat een flikkers
Wat is dit voor dubbelzinnige onzin?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef Pek het volgende:
Yup, gewoon betalen, anders krijg je hem niet mee. Het is totale willekeur, ik had twee games tegelijk besteld, die werden apart verzonden en eentje kwam er gewoon doorheen, de andere werd vastgehouden.
http://douane.nl/veelgesteldevragen/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Yep de duane gaat echt niet elk pakketje controleren. Dat kost ze veels te veel werk. Maar in principe moet er over bedragen tussen de 22 en 150 euro gewoon NL btw over betaald worden.
http://www.goeievraag.nl/(...)-invoerrechten.40275
Het is mij persoonlijk nog nooit overkomen. Maar de vaak haal ik de 22 euro ook niet
excuses, ik deed dit een beetje te gehaast want ik moest nog ergens zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:43 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wat is dit voor dubbelzinnige onzin?
Een postorderbedrijf voor niets kosten laten maken, die ze dan moeten verhalen op mij?
[..]
http://douane.nl/veelgesteldevragen/
Bij de eerste vraag: Waar komen de goederen vandaan?
Uit een EU-land --> waarde onbeperkt, geen douanerechten, geen btw.
Ik klaagde al na 2 dagenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:00 schreef The_Substitute het volgende:
*zucht*
(van verlichting, voor de duidelijkheid)
Hij's binnen.
Zonder extra kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |