Ohw wat super lief van jullie dat jullie dat doen!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
We krijgen in de zomer een (wees)kindje ergens uit Europa 3 weken in huis, zodat die kinderen ook een soort van vakantie hebbenEn die organisatie wil dan van Justitie weten of ik me wel een beetje netjes gedragen heb in mn leven
Zullen wij dat ook doen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw wat super lief van jullie dat jullie dat doen!!!![]()
Samen 3 weken een kind verzorgen? Ik? Wij?quote:
In de leeftijd van 5 - 12 jaar... dus jullie kunnen een gozertje van 12 wel aan toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Samen 3 weken een kind verzorgen? Ik? Wij?
hahahaha, dat kan ik niet hoor
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In de leeftijd van 5 - 12 jaar... dus jullie kunnen een gozertje van 12 wel aan toch?
Van 12 misschien nog wel, maar ook niet voor 3 weken.......... Misschien 3 dagen, maar langer ook niet!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In de leeftijd van 5 - 12 jaar... dus jullie kunnen een gozertje van 12 wel aan toch?
Wat deed die!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik moest gisteren zo lachen om mijn 12-jarige
Ach... ik vind het wel leuk, maar als de vrouw er niet over was begonnen, dan wist ik niet eens van het bestaan afquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Van 12 misschien nog wel, maar ook niet voor 3 weken.......... Misschien 3 dagen, maar langer ook niet!
Zelf had je zoiets dus niet gedaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach... ik vind het wel leuk, maar als de vrouw er niet over was begonnen, dan wist ik niet eens van het bestaan af
Nope, maar vind het zeker wel leukquote:
Ez belachelijk makenquote:
En nu kom ik hem opzoeken in zijn slaapquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez belachelijk maken![]()
Hij: Mama mn schoenen beginnen te klein te worden, ik heb nieuwe nodig
Ik: oh mooi dan pas je mijn schoenen niet meer
Hij: ik wil jouw schoenen niet eens aan
Ik: Ook mn hakken niet?
Hij: Ik heet geen Bart
Dus ik WA dat naar Bart![]()
Krijg ik een WA terug van Bart: Mijn hakken zitten onder mn kisten, daar krijgt hij een schop mee als ik hem zie
Kiddo zn antwoord: Haha Bart heeft hakken, had ik toch gelijk
En toen kon je mij opvegen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krijg ik een WA terug van Bart: Mijn hakken zitten onder mn kisten, daar krijgt hij een schop mee als ik hem zie
Hij lacht je gewoon keihard uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En nu kom ik hem opzoeken in zijn slaap
Ik zou zeggen, bring it onquote:
Je denkt toch niet echt dat hij ook maar enigszins onder de indruk is van jou he?quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat hij ook maar enigszins onder de indruk is van jou he?![]()
Klasgenootjes die zich gay gedragen worden inmiddels al uitgemaakt voor: Wat een Bartjes.
Hehe ik moet dat gevecht zien!quote:
Ik ook neitquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Samen 3 weken een kind verzorgen? Ik? Wij?
hahahaha, dat kan ik niet hoor
Kies iemand van je eigen lengtequote:
Zonde. Ik was net van plan om een 20 jarige chick een leuke vakantie te gevenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
12 is inderdaad onacceptabel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zonde. Ik was net van plan om een 20 jarige chick een leuke vakantie te geven
Ja zover was ik ook alquote:
Oh wacht, onnacceptabel om een leuke vakantie te hebben?quote:
haha, nee daar trap ik nu niet meer in!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh wacht, onnacceptabel om een leuke vakantie te hebben?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat hij ook maar enigszins onder de indruk is van jou he?![]()
Klasgenootjes die zich gay gedragen worden inmiddels al uitgemaakt voor: Wat een Bartjes.
Is weer eens wat anders dan heel huppelhuis doorlopen en alles wat roze is Bart noemen, om vervolgens in een roze huppeljurkje naar beneden te komen, dat ondergetekende m voor moet stellen als Bart.quote:
quote:
Bart draagt zo nu en dan roze.quote:
MiniDuck ookquote:
Zo danquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
bips van Anouk:
http://www.mobypicture.com/user/ANOUK1andonly/view/8920880
MD is ook gay? Of trek je de kleren van miniduck aan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
MiniDuck ook![]()
Ik ben er vandoorfijne avond iedereen
Je hand laten verdwijnen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo dan![]()
![]()
Daar ehm.. Zou ik wel een trucje op kunnen zeg maar
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MD is ook gay? Of trek je de kleren van miniduck aan?
have fun op t gemeentehuis![]()
OKEEEquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
puur hetero hoor... maar die kleine draagt wel roze...
komt goed, jij werkse nog
Yordi komt inmiddels al wel boven jou uit hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kies iemand van je eigen lengte
pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi komt inmiddels al wel boven jou uit hoor
Ik verveel me.quote:
Ik ook.quote:
Ik ook. Zit nu al z'n 20 min. naar mijn huiswerk te staren maar het komt er nog niet echt van.quote:
in mijn broekje?quote:
Gelijk heb je, vermaak ons!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook. Zit nu al z'n 20 min. naar mijn huiswerk te staren maar het komt er nog niet echt van.
Gewoon doen! Niet je opleiding verneuken blablabla dat heb ik al gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook. Zit nu al z'n 20 min. naar mijn huiswerk te staren maar het komt er nog niet echt van.
of ergens anders?quote:
Wats gebeurt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon doen! Niet je opleiding verneuken blablabla dat heb ik al gedaan
Ik tel tot tien, wie niet weg is is gezien...quote:
Ik kom!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik tel tot tien, wie niet weg is is gezien...
niet zoveel maar niet meer gaan omdat neit gemotiveerd en er niet mee door willen gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wats gebeurt?
Ik doe het vanavond wel.
[..]
Ik tel tot tien, wie niet weg is is gezien...
hihi komenquote:
hihihi sperma op het buikjequote:
Dat zal er charmant uitzienquote:
quote:
Vrouwen komen toch altijd charmant.quote:
Ik weet niet, ik morste nooit.quote:
Spank me babyquote:
Quequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wtf Ez?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef NBT het volgende:
Ez, ik krijg je buik maar niet van mijn netvlies!
quote:
Had ik zin in, sorry.quote:
Ik hoop na 16 april wel. Maar dan heb ik hem IRL mogen meemaken!quote:
Hij kan best een foto sturen via WAquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef NBT het volgende:
Ez, ik krijg je buik maar niet van mijn netvlies!
Goede! Ez, doe is!?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kan best een foto sturen via WA
Doe isquote:
Of juist nog ergerquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik hoop na 16 april wel. Maar dan heb ik hem IRL mogen meemaken!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kan best een foto sturen via WA
Daar over zeuren terwijl Ez op het punt staat z'n buik te showenquote:
Dat kan natuurlijk ook, jij bent zo goddelijk lekker!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of juist nog erger
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar over zeuren terwijl Ez op het punt staat z'n buik te showen
Geilquote:
Waarom doe jij neit je buik showen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar over zeuren terwijl Ez op het punt staat z'n buik te showen
ik heb eraan gezeten.quote:
en anders maar gewoon seksen.quote:
Nu krijg ik bijna zin om je te mmsen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef NBT het volgende:
ff roken, als ik terug kom verwacht ik een buik op mijn telefoon![]()
Ik heb mijn buik zojuist aan mijn kamergenoot geshowd. Nu is het jouw beurtquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom doe jij neit je buik showen?
of wil je ook ezbuik zien?
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu krijg ik bijna zin om je te mmsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |