Zal ik zeker doen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wow vet cool xD
Hou ons op de hoogte! ^^
Val die level 120 hordes aan achter jequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:28 schreef Graseter het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste gevecht gewonnen. Ik heb een Blackrock Battle Worg verslagen!
[ afbeelding ]
Ok, ik zeg het wel als ik in de buurt ben!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:37 schreef Myraela het volgende:
Hallo Graster, welkom.
Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel, alleen nu even niet, ik zit namelijk op een soort dikke koe te wachten tot ik deze draak mag pwnen.
[ afbeelding ]
Mammoet noemen ze dat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:37 schreef Myraela het volgende:
Hallo Graster, welkom.
Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel, alleen nu even niet, ik zit namelijk op een soort dikke koe te wachten tot ik deze draak mag pwnen.
[ afbeelding ]
Haha, L-ascorbinezuur weet dat dit Runescape is.quote:
En zo'n klein hoofd!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom heb je twee hammen als armen?
Bazige snor!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:31 schreef Graseter het volgende:
Jaja mensen! Ik heb mijn eerste quest voltooid. Ik ben hierdoor ook gelijk level 2 geworden!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom heb je twee hammen als armen?
Ik heb middelen gebruikt om een grotere spiermassa te krijgen. Dit is alleen niet goed afgelopen al zeg ik het zelf.quote:
Wat een Oostblok-snorquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:31 schreef Graseter het volgende:
Jaja mensen! Ik heb mijn eerste quest voltooid. Ik ben hierdoor ook gelijk level 2 geworden!
[ afbeelding ]
Ik doe het haast in mijn broek van de spanning. Vertel me meer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef Graseter het volgende:
Woohoo! Ik heb zojuist alle spionnen vermoord! Mijn tweede quest is voltooid. Ik ben nou ook nog eens level 3 geworden. Ik betreed nou een abdij om aan mijn derde quest te beginnen.
[ afbeelding ]
Nog even en dan hardcore raiden tochquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:51 schreef Graseter het volgende:
Jaja, ik heb mijn eerste spell geleerd, charge. Deze moest ik op een dummy uitproberen en dat is helemaal goed gegaan!
[ afbeelding ]
Nog niet mijn vriend, nog niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog even en dan hardcore raiden toch
Dat is toch een zwaardquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:17 schreef Graseter het volgende:
Zojuist de orc's verslagen en hun wapens afgepakt. Als beloning hiervoor heb ik een grote hamer gekregen, dit is mijn nieuwe wapen.
[ afbeelding ]
Dat was nog met mijn oude outfit.quote:
Waarom hebben ze level 3 bewakers bij de hoofdstad staan, dat is toch vragen om problemenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:24 schreef Graseter het volgende:
Zo, ik ben nou bezig met een nieuwe quest. Ik moet gewonde soldaten opknappen. Dit gaat wel lukken als ik het zo zie.
[ afbeelding ]
Dit is niet de hoofdstad, dit is gewoon een abdij waar beginnelingen opgeleid worden tot een succesvolle strijder. Er lopen trouwens wel een paar sterkere bewakers rond.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom hebben ze level 3 bewakers bij de hoofdstad staan, dat is toch vragen om problemen?
Dat heb ik al eens gedaan manquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:40 schreef Keselo het volgende:
[..]
Wat jij moet doen is pokemon spelen en daar een topic over maken.
Hup hup, in de benen!
Weet ik, en het was leuk om te lezen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan man
Whehehequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Weet ik, en het was leuk om te lezen.
Door dat topic had ik pokemon geprobeerd te downloaden en in het proces kreeg ik een handvol trojans op m'n pc
je mag mijn account met 8 level 85 wel kopen waarvan een t12 undead priestquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Utopie kan jij geen gratis WoW voor me regelen met proxy shit en auto incasso?
Stomp hem kapotquote:
Ik wil juist een account wat op mijn eigen naam staat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef utopie het volgende:
[..]
je mag mijn account met 8 level 85 wel kopen waarvan een t12 undead priest
ik kan je kopietje van me ID kaart geven, de CD key en alles. Ik heb vanilla, tbc, wotlk en cata, en goed gegearde 85ishesquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil juist een account wat op mijn eigen naam staat.
Ik heb ook nog een account met WoW + TBC van een of andere Marokkaan.
Maar ik wil juist mijn eigen account
Hoef ik juist allemaal niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef utopie het volgende:
[..]
ik kan je kopietje van me ID kaart geven, de CD key en alles. Ik heb vanilla, tbc, wotlk en cata, en goed gegearde 85ishes
koop het danquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoef ik juist allemaal niet.
Ik wil een goedkoop account op mijn eigen naam, waarvan ik zelf 1 poppetje wil maken
Ik ben in Goldshire nou. Zojuist wederom een quest afgerond. Ik denk dat hier mij vele avonturen te wachten staan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef utopie het volgende:
ben jij die gast in elwynn forest die grasheter heet op de realm Burning Steppes? Zo ja, kijk eens achter je
WoW guild meet op WoW, alles.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:52 schreef Patje1987 het volgende:
Fok guild elke dag kk hard raiden, dikke draken aanpakken bots.
jah. ik heb een maat die heeft als tank 120k hp unbuffedquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol die stats van items tegenwoordig
+400 stamina
Iedereen heeft zeker op max level over de 100.000hp ofzo?
Zet mij maar op zekerquote:
Mag wel maar gelieve niet op fok plaatsen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik wil ook wel komen, maar alleen als er geen screenshots gemaakt worden.
Ooh ja dat was hemquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mag wel maar gelieve niet op fok plaatsen.
Oeps.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef Keselo het volgende:
Dat zijn toch kobolden of zie ik dat nou verkeerd :S:S:
RIP helaas, slotje. Nieuw topic, nieuw avontuur. Eindequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:11 schreef Graseter het volgende:
Helaas, na het gevecht met een kobold was ik al aardig toegetakeld en op dat moment kwamen er ook nog eens 2 andere kobold op mij af. Ik wist het zeker, hier kom ik niet levend vanaf.
[ afbeelding ]
JE KAN TOCH GEWOON NAAR JE LICHAAM LOPEN EN WEER LEVEND WORDEN ZEMMEL TFOEE !quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
RIP helaas, slotje. Nieuw topic, nieuw avontuur. Einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |