quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je dan nu in google straatview te staan!
Verdomd ... ik kan er twee tegelijk quoten dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
Halo
[..]
Haha dus als ik nu jou straat goegel in streetview sta jij langs de kant te zwaaien ofwa?
lol!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef freecell het volgende:
Spannend! *insert muziekje*
Ik zocht een school voor de kidners, kijk ik op streetview, staan er 2 docenten te roken bij het 'niet-roken' bordje.
Ok, volgende school
Jup, al een half jaartje, vindt hij helemaal te gekquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat L. eigenlijk al naar de peuterspeelzaal, FC?
Knap!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:00 schreef AnneX het volgende:
Verdomd ... ik kan er twee tegelijk quoten dus.
ik ga vanavond weer even naar haar toequote:Sterk FC van die school ! en wanneer zie je moeder weer?
Babysteps hé met herstellen.
Veel plezier!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:17 schreef AnneX het volgende:
Even een middagje weg om mijzelf te laten verwennen en op te peppen.
Tot vanavond.
En ik moet ook nog boodschappen doen !
Echt met zijn tweeën door de ah struinen zoals gisteravond: dat kost tijd en geld en
en is níet praktisch.
En vaker dan 2 x week boodschappen doen, kom je weer met onnodige dingen thuis.
Mn.AnneX doet de belastingaangifte met zijn vader op de comp. en dan gaat zijn vader het handmatig invullen !Die zijn ook even zoet.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Pee
Kut van je katten
Heb je nog friet gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Vrees dat het gebakken vis is, maar dan iig meer eiwitten dan zetmeel, beturrr.quote:
Lang verhaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
huh waarom zou je vader dat doen Isa?
Ligt ze in Groningen in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:09 schreef freecell het volgende:
ik ga vanavond weer even naar haar toe
Even 10 minuutjes knuffelen en dan gauw weer weg, want ze vindt het heel gezellig als ik er ben, maar ze wordt er zó moe van!
Ook als het gefrituurd is?quote:
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
Isa, je vader heeft zo'n persoonsgebonden budget om zorg te kunnen betalen? En hij geeft jouw een loonstrook maar betaalt niet. Is dat niet een soort van fraude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |