abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93858417
De SC is mudehrun! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_93858474
:)
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:59:56 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_93858493
Mudjahedeen!
Confidence through competence
pi_93858497
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kom je dan nu in google straatview te staan! :o
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
Halo

[..]

Haha dus als ik nu jou straat goegel in streetview sta jij langs de kant te zwaaien ofwa? :D
Verdomd ... ik kan er twee tegelijk quoten dus.

Dat zal ik over een maand of zes eens checken of het erop staat.

Sterk FC van die school ! en wanneer zie je moeder weer?
Babysteps hé met herstellen.
pi_93858554
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef freecell het volgende:

Spannend! *insert muziekje*

Ik zocht een school voor de kidners, kijk ik op streetview, staan er 2 docenten te roken bij het 'niet-roken' bordje.
Ok, volgende school :')
lol!! _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:04:19 #6
55709 Stereotomy
pi_93858633
Gaat L. eigenlijk al naar de peuterspeelzaal, FC?
pi_93858679
Hi :W
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:09:22 #8
55709 Stereotomy
pi_93858787
Hee Pee :W

Kut van je katten -O-

Heb je nog friet gehaald? :Y)
pi_93858809
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat L. eigenlijk al naar de peuterspeelzaal, FC?
Jup, al een half jaartje, vindt hij helemaal te gek :D 2 ochtenden per week.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:00 schreef AnneX het volgende:

Verdomd ... ik kan er twee tegelijk quoten dus.

Knap! :+

quote:
Sterk FC van die school ! en wanneer zie je moeder weer?
Babysteps hé met herstellen.
ik ga vanavond weer even naar haar toe :)
Even 10 minuutjes knuffelen en dan gauw weer weg, want ze vindt het heel gezellig als ik er ben, maar ze wordt er zó moe van!
pi_93859099
Even een middagje weg om mijzelf te laten verwennen en op te peppen.
Tot vanavond.

En ik moet ook nog boodschappen doen !
Echt met zijn tweeën door de ah struinen zoals gisteravond: dat kost tijd en geld en
en is níet praktisch.
En vaker dan 2 x week boodschappen doen, kom je weer met onnodige dingen thuis.

Mn.AnneX doet de belastingaangifte met zijn vader op de comp. en dan gaat zijn vader het handmatig invullen ! 8)7 Die zijn ook even zoet.
pi_93859149
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:17 schreef AnneX het volgende:
Even een middagje weg om mijzelf te laten verwennen en op te peppen.
Tot vanavond.

En ik moet ook nog boodschappen doen !
Echt met zijn tweeën door de ah struinen zoals gisteravond: dat kost tijd en geld en
en is níet praktisch.
En vaker dan 2 x week boodschappen doen, kom je weer met onnodige dingen thuis.

Mn.AnneX doet de belastingaangifte met zijn vader op de comp. en dan gaat zijn vader het handmatig invullen ! 8)7 Die zijn ook even zoet.
Veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_93859217
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Pee :W

Kut van je katten -O-

Heb je nog friet gehaald? :Y)
:W
Ja
Nee! Ik vond Sarabi en Isa zo moeilijk doen :@ :P ;) en ze hadden wel gelijk hoor :@ ;) Het is vis geworden :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 maart 2011 @ 14:21:59 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_93859266
:W

Hardlopen deel 2 ook weer overleefd. Een 1x 2 minuten aan vast geplakt. Dus 8x 2minuten lopen 1 minuut wandelen :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:22:18 #14
55709 Stereotomy
pi_93859277
Goedzo Pee :)
pi_93859290
Ik moet ook maar eens belastingaangifte doen. Ik doe het al jaren niet meer, maar dat komt omdat ik het niet meer begrijp :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_93859303
Vis is stukken gezonder 8-)
pi_93859334
AnneX, je bent mij vergeten :( ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_93859367
huh waarom zou je vader dat doen Isa?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:28:30 #19
55709 Stereotomy
pi_93859489
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Vrees dat het gebakken vis is, maar dan iig meer eiwitten dan zetmeel, beturrr. :P :P

En oh Isa, ik snap mijn belastingaangifte ook al jaren niet, doe maar wat, en tot nu toe ben ik nog niet opgepakt. En ik heb geeneens moeilijke familiefinanciën.
pi_93859492
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
huh waarom zou je vader dat doen Isa?
Lang verhaal :+ En hij moet het geld dus verantwoorden, maar dat kan niet op zijn eigen naam want hij moet zorg inkopen.

Een paar jaar geleden kreeg ik van hem een soort salarisafschrift, iets van 1200 euro voor huishoudelijke hulp in de maand december. Ik zei: oh, kan ik een vast contract krijgen, dat verdient goed voor een paar uurtjes poetsen! Maar het was alleen fictief dus :{
pi_93859499
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:09 schreef freecell het volgende:

ik ga vanavond weer even naar haar toe :)
Even 10 minuutjes knuffelen en dan gauw weer weg, want ze vindt het heel gezellig als ik er ben, maar ze wordt er zó moe van!
Ligt ze in Groningen in het ziekenhuis?

Isa, dat is ingewikkeld zeg :o ik doe al jaren geen aangifte meer, ik heb nul inkomen :')
pi_93859531
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Ook als het gefrituurd is? :9
pi_93859553
Het is ook ingewikkeld, maar ik durf niet zo goed te zeggen dat ik het niet wil omdat het zo ingewikkeld is. Mijn ouders doen zoveel voor me. En ik heb het wel tegen mijn vader gezegd dat het niet zo handig is voor mij, maar toen zei hij dat ik verschil in bijv teruggave of huurtoeslag maar moest melden en dan betaalde hij dat wel. Maar dan moet ik dus alles 2x zien uit te rekenen en dat heb ik nooit gedaan :@
pi_93859591
Isa, je vader heeft zo'n persoonsgebonden budget om zorg te kunnen betalen? En hij geeft jouw een loonstrook maar betaalt niet. Is dat niet een soort van fraude :?
pi_93859631
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
Isa, je vader heeft zo'n persoonsgebonden budget om zorg te kunnen betalen? En hij geeft jouw een loonstrook maar betaalt niet. Is dat niet een soort van fraude :?
Ja :+

(en dan nog is de handicap van mijn moeder vele malen duurder voor ze dan als ze gewoon gezond was gebleven, met of zonder persoonsgebonden budget)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')