Zo wij hadden gister een druk dagje dus even niet aan het forum toe gekomen, was gister de eerste dag zonder kraam

Maar het ging heel goed. Sarah is zo tevrede, ze is alleen een beetje een pietlut als het om het flesje gaat. Als het net iets kouder is dan blieft mevrouw hem niet.. Maar goed daar zijn we dus al achter dus dat is alweer winst.
Ik lees over kindjes die slapen in de box, dat gebeurt hier ook lekker

De kraam zei steeds, slapen doen ze in bed en spelen in de box, maar wij vinden dat helemaal niet.. Als ze slaapt in de box laten we haar lekker liggen en gaan haar zeker niet verplaatsen!!
Eergister voor het eerst buiten geweest en gister even naar de supermarkt, ze krijste alles bij elkaar ik kreeg het er warm van.. Zegt de kassiere nog, ow dat klinkt zo lief he zo een fel huiltje, pffff dat vind ik helemaal niet.. Maar gelukkig huilt ze niet vaak dus ik kan het wel goed hebben, maar leuk is anders!
Sarah gaat trouwens om de dag in de tummytub en ze vind het heerlijk

Over mijn vraag kunnen baby's te snel groeien, ik heb het mijn VK gevraagd en ja dat kan! En daar kunnen ze zich heel onplezierig bij voelen maar Sarah groeit niet te snel gelukkig. Ze kijken dan na wat een kindje met flesvoeding gemiddeld groeit per week en als je kindje het dubbele groeit dan groeit het ongeveer te hard zei zij.. Maar goed elke kind is anders dus ze zei ook dat ik me er niet druk om moest maken, dus dat probeer ik ook maar niet te doen en misschien was het gewoon een even opbouwen van de reserves na de geboorte en gaat ze nu weer netjes niet zo hard, ik vond 100 gram in de 2 dagen zelf best veel.
[ Bericht 19% gewijzigd door MamaPurk op 16-03-2011 10:59:15 ]