abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94209916
Ow, de luiers vergeten, wij hebben pampers new baby of baby dry. Ik merk er geen verschil in.. Voor de maatjes 4 heb ik nog 2 pakken huggies liggen, hopelijk zijn die iets minder stug als hun maatje 2.

Ik houdt zo'n eerste jaar boek bij voor bientje, is nu al leuk om terug te lezen.

En ik vergeet bijna te vertellen dat J. vandaag een vlinder? pasta van mijn bord pikte :o ze vond het machtig interessant maar heb het toch maar even afgepakt..
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_94210203
Haha leyla maaide ook m'n bord steeds leeg. Niets eten, maar wel maaien. Leuk hè?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94210597
Barba, Bart van Lith ken ik wel ja, daar zit onze halve school :')
Maar dat is voor mij toch wel iets te ver om te lopen hoor, ik zit zonder auto hè? :) En Hintham is zeker 45-50 min. lopen.
Bij ons om de hoek zit ook een fysiotherapeut, maar ik weet niet of die ook iets voor kinderen doen. Ik ga het morgen eerst maar eens aankaarten, dan zien we wel weer verder :)
pi_94211209
Grappige dingen voor het boekje, naar het eigen kamertje enzo. Ik heb niet eens de discipline voor het Mijn eerste jaar boek van Nijntje!

Mex vind draagdoeken vreselijk, maar in de babybjorn vind ie het geweldig, apart he.
Ik doe hem maar gewoon in de wagen, want wandelen kan hier toch niet echt en als ik ga winkelen of boodschappen ga doen is m'n kinderwagen zo handig, wat ik allemaal meesleep tegenwoordig!!

Zeker laat Fannetje, maar dat kan gewoon normaal zijn he, dus niet teveel zorgen maken.

Ik vind Huggies geweldig voor de spuitpoep, dat elastiekje werkt echt!
pi_94212417
We genieten echt zo van ons kleine meisje, ongelofelijk om te zien hoe ze zicht ontwikkelt. Dat maaien is echt super gaaf om te zien ja! Hoe gaat het met leyla, ticoo?

Ik was ff vergeten dat je geen auto hebt fannetje, het is inderdaad wel een beetje ver lopen ja!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_94213845
Gaat goed hoor, dank je.
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:45:18 #257
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94218017
:W Ik kom me hier melden met ons kleine meisje!

Allereerst fotografisch bewijsmateriaal, meet Saar!

Saar is zaterdag (16-3) geboren na een behoorlijk snelle bevalling, om half twee werden mijn vliezen gebroken en om 18.05 was ze er al. Het was maar goed dat het niet langer duurde want ik had vreselijke rugweeën, ik kon er he-le-maal niets mee. Voelde me net een dier. Maar alle cliches zijn gewoon waar, ik was het allemaal 'vergeten' (das natuurlijk niet helemaal waar, maar jullie snappen het ongetwijfeld) toen ik haar in mijn armen nam. Ze was overigens 3 weken te vroeg, ik ben ingeleid vanwege hoge bloeddruk.

Sindsdien kan ik niet meer stoppen met naar haar kijken en me verwonderen over het arsenaal aan emoties waarvan ik geen weet had dat ik ze überhaupt kon voelen.

Met mij gaat het lichamelijk erg goed, ik voel me heel energiek. Emotioneel gezien was het met name gisteren een jankdag, iedere keer dat ik naar dat kleine meisje keek moest ik janken. Te erg :D. Vandaag gelukkig een stuk minder kraamtranen.

Alleen de borstvoeding wil nog niet erg lukken. Al lijk ik vandaag eindelijk aan de winnende hand te zijn. Ik heb nu op de avond van dag 5 'maar liefst' 20 cc gekolfd. Ik geef het gewoonweg niet op, ik wil het en het gaat gebeuren ook! Ik heb nu Syntocinon-neusspray gehad en kan morgen als ik dat wil ook starten met Domperidon. Maar na het kolfsucces van vanavond wacht ik daar nog even mee. Heb hele fijne kraamhulpen (duobaan) die me onwijs supporten en stimuleren om er een succes van te maken.

Met het meisje zelf gaat het ook heel goed. Ze was in gewicht teruggevallen naar 2820gr (geboortegewicht 3110gr) en was vandaag weer wat aangekomen. Benieuwd hoe dat morgen is. Ze heeft verder een flinke dosis geluid in haar strot en is erg sterk. Ook een echte meid, pittig tiepje!

Ik ben verliefd!
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:04:59 #258
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_94219163
Gefeliciteerd met Saar! *O*
Wat een prachtig meisje en wat een speedy bevalling zeg! Geniet ervan an take it easy... Die bv komt vast!

Neve heeft zich vandaag omgedraaid! *O*
Op het kdv... :{
Nou ja, ik ben morgen de hele dag thuis met haar, dus dat wordt "op de mat en mamma laten zien wat je kan!" ;)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_94226919
twentemeisje, welkom met Saar! Wat een mooi meisje en wat klink je gelukkig! O+
Hik, goed van Neve zeg!

Hier is het tijd om afscheid te nemen van de kleine babys, want Anne is vandaag precies een half jaar oud O+
Even terugblikken (sorry voor de enorme hoeveelheid foto's ;))

Een half dagje oud, met haar mooie blonde haren waar nu helaas niet meer zo veel van over is...

De eerste week werd voornamelijk in het ziekenhuis doorgebracht vanwege geelzucht en later de verdenking van een stofwisselingsziekte:

Uiteindelijk was alles goed en mochten we weer naar huis, waar Anne de eerste weken voornamelijk héérlijk sliep!

Eind oktober begon ze te lachen O+

De feestdagen kwamen langs...

En de eerste vakantie was een feit, hier was ze helemaal uitgeteld van het zwemmen.

Ons meisje bleek een echte lachebek!

Ze ging ook voor het eerst naar de Efteling:

En nu is ze alweer zes maanden, wat is het toch snel gegaan!
Dag kleine babys, tot binnenkort of over een aantal maanden!
  donderdag 17 maart 2011 @ 08:36:23 #260
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_94227250
Wat een mooie foto's en wat is Anne toch een schatje! Nog een week of drie en Neve en ik komen achter jullie aan! :W
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_94227432
Wat een knapperd Fannetje. Wat is Anne een lachebek zeg, ook op foto's. Ilse vertikt het om te lachen als er een camera in de buurt is!!

Tot over een maandje!
*poef* nu is het weg
pi_94227698
Dag mooie Anne! Tot over een maandje!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_94229298
Welkom TM en Saar, wat ben je mooi O+

Dag Anne, jij bent ook een mooi meisje zeg!! O+

@TM er staat zaterdag 16-3 in je berichtje, zaterdag was het 12-3 en woensdag 16-3 ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:39:09 #264
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94230108
Welkom TM en Saar en tot ziens Anne en Fannetje!
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:42:43 #265
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_94234324
TM gefeliciteerd!

Wat een leuke foto's van Anne. Tot snel in het andere topic!
pi_94238165
Gefeliciteerd met je grote baby, Fannetje!

TM, welkom hier! Het klinkt alsof je ontzettend goede begeleiding bij de borstvoeding hebt. Zijn je kraamhulpen soms ook lactatiekundigen? 20cc is toch fantastisch! *O* Het wordt vast gauw meer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94241978
Ik heb vanmiddag de buggy inzet eens op de wandelwagen gedaan. Gewoon om eens te kijken hoe Ilse daarin zou zitten en of de maxi cosi er dan op zou kunnen. Dat kon helaas niet :( Maar toen kreeg ik de inzet er niet meer af. Ik heb niet genoeg kracht in mijn handen ervoor. Maar ik moest nog wel boodschappen doen. Dus heb ik Ilse er zo maar eens ingezet. Mevrouw vond het heerlijk. Heeft rond liggen kijken, en viel ook lekker in slaap.
Het gaat me iets te snel, dus denk ik dat ik vraag of N vanavond toch de wieg er maar opzet. Het is in ieder geval fijn te weten dat Ilse er wel lekker in ligt zo!

[ Bericht 5% gewijzigd door kaatjejannie op 17-03-2011 21:15:46 ]
*poef* nu is het weg
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:39:49 #268
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_94244090
Wah, weer een andere grote stap, hè kj? Stel het nog maar even uit inderdaad! ;)

Neve heeft net zelf inderdaad gedraaid. Zowel van rug naar buik als andersom! Ik was een stukje verderop in de kamer gaan zitten, want als ik erbij bleef ging ze alleen maar babbelen. Toen ze uiteindelijk ging heb ik heel hard GOED ZO! geroepen. Lag ze me toch aan te grijnzen en trots te kijken! :D O+
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:47:40 #269
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94244465
Goed zo, Neve!
En Ilse, wat lijk je groot zo!

Bluh, mijn meisje is een beetje ziekjes. Ze heeft vanochtend en nu net zeker de halve voeding er weer uitgegooid. Ook heeft ze sinds gisteren waterige, groene luiers. Gelukkig moest ik vandaag al met haar naar de kinderarts en ze heeft waarschijnlijk een van de vele buikvirusjes die rondgaan. Dat kan wel kloppen, want Bram was dit weekend niet lekker, ook diarree. Moet haar maar goed in de gaten houden en vaak aanleggen om kleine beetjes te drinken. Mocht het zo zijn dat ze weigert te drinken of heel veel gaat spugen, dan meteen de poli bellen (of hap als de poli gesloten is).

En wat zijn apothekers toch eigenwijs. De ka had Eline blijkbaar 2x 1,5 ml Zantac per dag voorgeschreven, maar de apotheek heeft daar 2x 1ml van gemaakt. Gelukkig doet ze het daar nu goed op, maar als we het idee hebben dat het niet goed meer werkt, mogen we zelf ophogen.
pi_94247127
ooooo, wat leuk Hik!!
Dag Fannetje en Anne! En welkom Twentemeisje en Saar! Mooie meiden!
pi_94250316
Vandaag lekker gewandeld en ontdek gewoon dat er een heel leuk 2ehandskinderwinkeltje zowat om de hoek zit. Was me nooit opgevallen. Allemaal heel schoon en nog mooi en heel goedkoop, geweldig!
Verder kregen we de volgende opmerkingen onderweg, wat een mooie blauwe ogen, wat een mooie donkere ogen, is het een meisje?,wat een lachebekkie, wat kijkt ie boos, die speen moet je snel afleren hoor, beter een speen dan z'n duim he.

Hij had een blauw-rood jasje aan, met een blauwe speen die hij misschien 10 minuutjes in z'n mond had, verder zit hij er vooral mee te spelen en z'n ogen zijn bruin :')
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:59:03 #272
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_94253078
:D
Toen ik Neve in haar berenoverall in de drager had vroeg iemand die haar vanachter zag eens "Is dat echt?"
Tuuuuurlijk, ik ben met m'n beer op stap! :')
pi_94255102
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef Hik het volgende:
:D
Toen ik Neve in haar berenoverall in de drager had vroeg iemand die haar vanachter zag eens "Is dat echt?"
Tuuuuurlijk, ik ben met m'n beer op stap! :')
:D _O- wtf :')

Ik hoor al ruim anderhalf jaar steevast "dat hááááár!!" :o :o
Het begon net te slijten met Amélie, een dreumes met haar is niet bijzonder meer, en nu begint het weer met Elin :D ik vind het zo grappig, voor ons is het heel normaal maar schijnbaar kijken mensen er toch van op.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94256375
Ik hoor vooral 'kijk nou hoe schattig!!!!!!'. 8-)

Lena is niet helemaal lekker van de prikjes. ;(
pi_94256742
Ik heb een hello kitty jasje. Dus de muts is met poezenoortjes en een roze strik op 1. Dat dus in de draagdoek, levert hele leuke reacties op.
pi_94258755
haha, ja beren en kattenpakjes is gewoon vragen om reactie, maar zo'n reactie,haha
Ik vind het erg grappig dat mensen zoveel verschillende dingen zeggen.

Claudia, voor nu te laat, maar misschien handig om het een volgende keer in huis te hebben. http://bestelservice.purelijfkracht.nl/bestelservice/product/1966
Gratis flesje van VSM voor vaccinatieprobleempjes. Of het werkt geen idee hoor, maar kreeg het in m'n mail.
pi_94258887
Je kan ook overwegen de prikjes in 2x te geven. Dus niet de dktp en pneu op dezelfde dag maar met 2 weekjes ertussen. Dan hebben ze er veel minder last van.
pi_94259237
Ja, ik heb eens begrepen dat jij dat zo bij Leyla doet, Tico. Interessant. Lena is er niet echt ziek van, maar ze is wel heel sneu.

VSM, da's zeker homeopatisch? Nou ja, er is niet echt iets nodig, hoor. Ze slaapt veel en als ze tussendoor verdrietig is leg ik haar aan of wieg ik haar en dat voldoet.
pi_94259650
Ja ik heb daar bewust zo voor gekozen. Jennifer deed mee aan een onderzoek, die werd thuis geënt. Dat voelde ook heel fijn. Ik heb me er echt in verdiept en ervoor gekozen om een alternatief schema aan te houden. Ik word daar goed in ondersteund door ons CB. Bmr zal leyla ook niet bij 14 maanden krijgen, dat is een levend vaccin, dat vind ik te heftig voor een 14 maanden oud kind. Pas liever als het afweersysteem beter ontwikkelt is, dus rond een jaar of 3 of 4.
pi_94260186
Ja,is homeopatisch.
Mex slaapt ook altijd zoveel na een prikje, gelukkig maar.

Hmmm, dat lijkt me toch wel eng zo laat Ticootje. De bof hoor je nog wel eens dat het weer terug is.
pi_94261313
Ja maar bof en rode hond zijn helemaal geen gevaarlijke ziekten voor jonge kinderen. Alleen mazelen is een enge, door de hoge koorts.
pi_94262718
Goed dat je je er zo in verdiept hebt, Tico. Het is een van de weinige dingen waar ik me helemaal niet in verdiept heb, en daar baal ik wel van. Het is niet niks.
pi_94264113
Ja ik hoorde ook vaak zat wow een beer of kindjes die zeiden kijk een echt aapje :D
Ook de gehele bejaardensoos was er erg van gecharmeerd _O-
Altijd leuk met berenpak op stap. O+

Ik ben nog niet begonnen met enten, ik moet zelf maar bellen wanneer ik een prik afspraak wil.
Dat staat ook netjes in het dossier. Ik ent alleen wanneer 100% gezond en niet eens snotterig :N
De bmr heeft X alleen gehad omdat ik zwanger was en ik bleek geen antistoffen te hebben
Maar toen was ze dus 2 jaar. :) Ik vind hem veel te heftig om jong te geven :Y

Vandaag was er echt een heerlijke arts :Y
Hij is perfect gegroeid en ze voelde zijn eerste tandje al onder doorkomen.
Sowieso is hij heel erg druk met zijn gebitje ze zag ze al snel komen.
Verder heeft hij wat eczeem maar ze zei dat het deze winter veel gezien werd en ik me nog geen zorgen moest maken :) Er is nog prima kans dat het weg trekt gelukkig.

Oh en ik wilde gewoon even een fotospam doen O+

En het berenpak :D
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:26:40 #284
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_94278322
Lief! :)

Wat goed dat jullie zo naar die prikjes hebben gekeken zeg. Ik dus ook helemaal niet inderdaad. Tot nu toe heeft Neve nergens last van gehad. Zelfs van het zetten leek ze (met uitzondering van de eerste keer) niet echt onder de indruk. Met al die reizen ben ik zelf door de jaren heel behoorlijk lek geprikt, sus misschien heeft ze het van mij ;)
Als we inderdaad naar Bali gaan moet ze misschien toch nog een extra prikje. Daar voel ik me wel een beetje schuldig over. Ga er zo eens over bellen.
pi_94278368
TM, welkom met Saar! Prachtig meisje!

Pvoess, wat een lekker manneke heb je daar en wat zie jij er goed uit!

Ik krijg tijdens het wandelen vaak de vraag of het een jongen is. Ze heeft wel een paars-achtig vestje aan. Gister bij de Hema een nieuw jasje gekocht met stippen en bloemen maar die was een te klein. Op zoek naar iets meisjes-achtig dus!

Ik voel me nu een beetje stom dat ik me niet verdiept heb ik het vac. Programma en maar gewoon met de stroom mee ga.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_94278572
Neve, wat goed dat je al kan omrollen :o
Hier een meisje die gewoon stil blijft liggen en links en rechts nog niet eens dingen pakt.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_94278748
Ilse ook niet hoor Barbabientje. Ze heeft een paar keer geprobeerd om te rollen, maar ze komt niet voorbij haar arm. Volgens mij heeft ze het opgegeven. Zo af en toe een poging, maar het lukt haar niet. Ook heb ik nog niet het idee dat ze echt iets expres pakt. Soms heeft ze een speeltje in haar handen, maar volgens mij is dat niet echt bewust.
*poef* nu is het weg
pi_94281461
Hahah wat lief barbabientje maar ik voel me er totaal niet goed uit zien.
V. pakt wel uit zichzelf alles maar dan ook echt alles vast.
En je hoeft niet te denken dat je het dan terug krijgt tot grote frustratie van zijn zus :D
Als hij het eenmaal heeft laat die met geen mogelijkheid los _O-

Rollen doet hij met behulp van de spijlen dan lukt het hem wel, los dus nog niet.
pi_94283005
Van mij mag die alle prikjes krijgen, hij had er gelukkig ook geen last van.
Ik woon in de stad en er zijn toch best wat asielzoekers hier en daardoor is er af en toe weer zo'n kinderziekte hier, en daar wil ik hem toch voor beschermen.
Mex rolt ook nog niet uit zich zelf om, maar hij steekt wel z'n handje uit dat ik moet helpen.
Hij gaat grommen als ik niet help,haha
Maar hij is nu vooral bezig om zijn voeten in zijn mond te krijgen.
pi_94283303
Van mij mag hij ook de prikjes kriigen maar het is toch best iets wat je er in spuit,
Dat wil ik niet zomaar doen zeker de bmr niet. Dus ik kijk gewoon heel goed wanneer het uit komt.
pi_94284806
Ik heb me ook ingelezen en laten informeren en met mensen gesproken over het vaccinatieprogramma en ik heb (pardon, wij hebben!) uiteindelijk besloten om voor allebei de meisjes gewoon het reguliere programma te volgen.
Dat je je laat informeren en kritisch een afgewogen keuze wilt maken betekent niet per se dat je uiteindelijk af zult wijken van het RIVM schema natuurlijk. Wel zijn wij allebei van mening dat er niet geprikt wordt als de meisjes zich ziek voelen of als ze verkouden zijn, je kunt je van een inenting al rot genoeg voelen dus het hoeft niet dubbelop. Ons cb deelt de mening en kindjes worden hier niet geënt als ze ziek of snotterig zijn, dan volgt er een nieuwe afspraak.

Troeta :D nouja je hebt meer te vrezen van een besmetting met een kinderziekte van een bezoekje aan de bible-belt hier in Nederland dan van de meeste asielzoekers en/of allochtonen. Die laten hun kinderen vaak gráág enten zodra ze dat aangeboden krijgen. De ziektes waar hier tegen geënt wordt zijn in land van herkomst vaak een stuk lelijker qua afloop dan hier.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94285016
Ja ik kreeg een waarschuwing mee voor de bible belt toen ik zwanger was ivm geen antistoffen rodehond. :D Ik voelde me toch wel erg ongemakkelijk zodra ik er weer was.
Als ik in de bible belt had gewoond had ik misschien toch een andere keuze gemaakt.
pi_94285275
Als je ergens risico loopt is het daar ja :X no offence naar mensen die daar wonen en/of op religieuze gronden niet enten :P maar ik kan me de waarschuwing wel voorstellen.

Mn kleine mup heeft last en ik heb geen idee waarvan -O-
het lijken krampjes maar toch ook weer niet, het is anders dan dat. En ze zit onder de uitslag in haar gezichtje, hormoonpukkeltjes volgens de cb-arts. Op zich geloof ik dat wel, Amélie heeft ze ook erg veel gehad, alleen dat zag er echt heel anders uit eigenlijk dan dit. Dit komt en gaat ook, het ene deel van de dag heeft ze er een pak meer dan het andere deel :?
Nouja hoe dan ook, ze is behoorlijk zielig en is eigenlijk alleen stil tegen mij aangeplakt. Op zich niet erg, maar ik krijg een oud-collega op visite om 4 uur en ik ben nog steeds niet gedoucht of aangekleed :') ARGH :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94285926
Ja, die mensen kom ik geloof ik niet echt tegen, maar daar heb je gelijk in.
Maar mijn neefjes vader was asielzoeker en hij wist helemaal niks van inentingen en mijn neefje heeft wel eens van die waarschuwingsbrieven van het kinderdagverblijf mee gekregen,vandaar.
Er worden helaas meer kinderen niet ingeënt dan je denkt.

Douchen blijft lastig he met kindjes, succes!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:32:25 #295
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_94285935
Wij wonen wel in de bible belt, en daarom vind ik het juist zo belangrijk wel te enten. Maar volgens mij enten veel zwaar gereformeerde hier ook gewoon.
pi_94286418
Ik laat J. Ook niet inten als ze ziek of verkouden is, om dezelfde rede als huup.

Succes huup met douchen enzo! Hopelijk is je meisje weer snel opgeknapt. Is het misschien iets van eczeem?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_94286645
gedoucht :Y) eindelijk.
nu even wat eten en dan puinruimen schoonmaken en met het tweetal richting de supermarkt.

Normaalgesproken is het niet zo'n probleem eigk, douchen enzo, maar ze was nu zo zielig dat wegleggen even geen optie was. Ze slaapt nu in de box, kan ik mooi gelijk snel even een rondje door t huis maken met de nodige dingen, de rest komt wel als B. er weer is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:22:59 #298
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_94288003
Ik leg Neve vaak op het aankleedkussen op de vloer van de badkamer als ik ga douchen. Ze kan me dan door de ruit van de douche cabine zien en mij met dat water vind ze reeeeuuuze interessant. :)
pi_94288232
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:22 schreef Hik het volgende:
Ik leg Neve vaak op het aankleedkussen op de vloer van de badkamer als ik ga douchen. Ze kan me dan door de ruit van de douche cabine zien en mij met dat water vind ze reeeeuuuze interessant. :)
:D O+

Bij Amélie zette ik gewoon de mobiel aan in de box daar had ze genoeg afleiding mee. Elin kan niet echt op haar rug liggen en het wipstoeltje is ook niet echt een succes.

Dat in de badkamer leggen hoef ik hier niet te proberen geloof ik :P :X ik heb haar graag hoog en veilig buiten de oh zo lieve maar oh zo grijpgrage handjes van haar zus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94299888
Ik ook huup ;) in de badkamer leggen doe ik alleen als Lotte op de creche is.

Hoe is het met V pvoesss? Ik las dat hij niet lekker was?

Jelle is nog steeds flink verkouden en wat benauwd. drinkt gelukkig wel gewoon normaal.
Hij heeft sinds woensdag ontdekt dat je ook dingen van de babygym kunt vastpakken, heel grappig om te zien.
Vandaag heeft hij het een beetje moeilijk met slapen. Vanmorgen werd hij elke keer wakker door Lotte, vanmiddag te kort geslapen.
Boven durf ik hem niet neer te leggen in z'n eentje omdat hij op zn buik slaapt, dat is dan soms wel even lastig. Als hij wel boven slaapt ga ik gewoon lezen oid op bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')