abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94018581
Jullie wonen inderdaad prachtig Claudia. Wanneer gaan jullie verhuizen? En wat fijn voor Ivan en Lena dat ze strak lekker in de tuin kunnen scharrelen O+

Hier werd ook geadviseerd om er maximaal 6 uur tussen te laten.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_94018744
We verhuizen als het huis af is (het wordt nu nog gebouwd). Op z'n vroegst is de oplevering in december, op z'n laatst ergens in het voorjaar van 2012. Deze zomer kunnen we dus nog niet van de tuin genieten, maar die zomer erop wel!

Nou ja, we zullen deze zomer dus nog vaak naar het park gaan. Amsterdammers gebruiken het park echt als een soort strand. Ze komen er met de auto op af en nemen hun barbecue, koelkist en soms zelfs partytent mee. :D Het is een heel maf gezicht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 13 maart 2011 @ 12:17:49 #93
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_94039967
Even een kort vraagje: de flessespeentjes die in de afwasmachine hebben gezeten zijn allemaal roze/rood geworden. Is dat normaal?!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zondag 13 maart 2011 @ 12:33:57 #94
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94040543
Heb je pasta/tomatensoep gegeten? Als die spullen ook in de afwasmachine staan, verkleuren idd de speentjes
pi_94040562
Had je er bieten- of rode koolafwas bij?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 13 maart 2011 @ 14:33:47 #96
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_94045557
Nee, dat had ik ook al bedacht, maar volgens mij dat is volgens mij niet zo. Het lijkt wel of het met de temperatuur te maken heeft ofzo. Zou het kwaad kunnen?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_94048806
Bij onze andere dochter werd ook gezegd dat we haar na 5 uur wakker moesten maken, maar die was in het begin ook veel afgevallen.
Sarah is nu al boven haar geboorte gewicht!! En die nacht dat ze 7 uur doorsliep was er maar eentje, ze word nu eigenlijk altijd na 5 uur zelf wakker voor een fles. Maar van 12 tot 5 slapen is ook erg lekker :) Alleen vanmorgen weigerde ze na 5 uur nog weer te gaan slapen.
Achteraf bleek dat ze waarschijnlijk honger had, ze is al zo gegroeid dat ze meer voeding mag, nu krijgt ze 10 ml meer per fles en hopelijk gaat het vannacht weer beter met het slapen na de voeding.

Hier zegt de kraamhulp trouwens dat flesjes en spenen uitkoken niet meer hoeft... Wij hadden zoiets van dat veranderd ook allemaal snel dan want bij Jaël moest dan echt wel. Het zal wel tussen mijn oren zitten maar ik denk dat ik het ook gewoon blijf doen vind het toch een schoner idee.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 13 maart 2011 @ 16:03:44 #98
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_94049504
Wij doen het zo nu en dan, iedere week- twee weken.
pi_94049505
Ontvetter doet plastic en siliconen spul rood uitslaan.Maar dat is door de eiwitten ook ofzo
ik weet het niet precies gevalletje klok klepel ;)
pi_94053091
MamaPurk, 5 maanden geleden moest ik ook nog uitkoken...en ik heb 3 kraamhulpen gehad en de verloskundige zei het ook. Ik weet niet, maar volgens mij is jouw kraamhulp heel modern of een beetje laks..
Volg idd maar gewoon je eigen gevoel, elke dag uitkoken lijkt mij veel beter voor zo'n kleintje.
En behalve de suikerspiegel lijkt mij na 5 uur eten ook beter tegen krampjes, maar meestal regelen die kleintjes dat vanzelf wel.
pi_94056717
Pfff...

Dacht ik dat het eindelijk wat beter ging met Anne, ging ze vanmiddag weer enorm spugen. Echt vijf minuten lang in grote golven. En huilen dat ze deed... echt héél erg zielig. Toen dus toch maar de huisartsenpost gebeld en we mochten vrijwel meteen langskomen.
Anne blijkt op het randje van uitdrogen te zitten...

De arts vond haar nog net alert genoeg om haar niet direct door te verwijzen naar het ziekenhuis en we moeten haar nu ieder uur ORS geven. Morgen moet ze dan weer op controle bij de eigen huisarts en als het dan niet beter gaat, moet ze alsnog worden opgenomen. Duimen jullie mee dat ze de ORS zometeen gaat drinken en dus niet naar het ziekenhuis hoeft morgen?
pi_94057172
Mijn duimen draaien al!
pi_94058501
Hier ook Fannetje!!Succes weer!!
pi_94059451
Wat zielig! Succes met de ORS.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94059512
Ik duim ook mee! Lijkt me echt naar als zo een klein ukkie zo moet spugen.

En ik volg zeker wel mijn eigen gevoel in de zorg voor mijn kleine meisje :) Vorige keer trok ik me alles van de kraamhulp en het CB enorm aan en nu volg ik mijn gevoel.
Even een andere vraag, kan een kleintje ook te hard groeien?? Sarah gaat best hard in een stijgende lijn omhoog wat haar gewicht betreft.. Ik kan me niet herinneren dat mijn andere dochter zo hard ging, nu zijn het ook al twee echt totaal verschillende meisjes, maar ik vraag me dat gewoon af of te hard groeien ook kan..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_94060418
Ik duim met jullie mee fannetje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 maart 2011 @ 19:50:24 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94060840
ook ik duim Fannetje!

en ik zou ;t niet durven zeggen MP ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_94064825
Pure ORS weigerde ze dus in alle toonaarden, maar gemengd met wat melkpoeder ging het best goed! Twee doses later werd ze zelfs weer soort van actief en ik heb geen diarree meer gezien! Laten we hopen dat het zo blijft!
pi_94065218
Te hard groeien of gewoon hard groeien doe je helemaal niks aan, alleen uitkijken dat je niet maandenlang teveel melk geeft.

Al 2 doses, goed zo! Moet je het nu de hele nacht gaan doen?
pi_94065672
Gelukkig niet... van 23.00 tot 7.00 mocht ze gewoon slapen, hopelijk wil ze dat ook ;)

Ik geef nu maar alles gemixt met melkpoeder, dus 12 x 60/2 met ORS erin ipv 4 x 180/6 zonder ORS. Wel een hele planning zo, maar hopelijk werkt het!
pi_94071169
Aaiii, fannetje. Succes voor jullie! Dat je kleine meisje maar snel weer opknapt!

Ik kook elke dag de flesjes uit. De speentjes elke week.. Ik doe het wel gewoon in zo'n magnetron sterilisator.

Wij zijn net thuis. Zijn met vrienden naar de efteling geweest. Daarna nog lekker uit eten geweest. Bientje heeft het echt super goed gedaan. Ze heeft heerlijk genoten in het carnaval festival en in de draaimolen en net in het restaurant heeft ze lekker liggen brabbelen. Mijn muppet O+
29/10/'10 - 25/03/'13
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 maart 2011 @ 22:35:07 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94072794
ik heb trouwens de eerste "grimlachjes" gezien bij Geert .. net alsof hij al lacht O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

† In Memoriam † zondag 13 maart 2011 @ 22:42:15 #113
43556 miss_dynastie
pi_94073222
Fijn dat het lijkt aan te slaan fannetje, ik hoop dat het zo blijft en Anne niet hoeft te worden opgenomen :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 maart 2011 @ 10:09:56 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94084109
hoe gaat het met Anne Fannetje?

pi_94084140
Arme Anne! Hopelijk gaat het snel beter met haar en hoeft ze niet opgenomen te worden Fannetje. Ik duim voor jullie
pi_94084291
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:35 schreef DJMO het volgende:
ik heb trouwens de eerste "grimlachjes" gezien bij Geert .. net alsof hij al lacht O+
O+

Hoe is het met Anne fannetje? Hopelijk dusdanig opgeknapt dat opname niet nodig zal zijn
  maandag 14 maart 2011 @ 11:13:52 #117
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94085932
We zijn vandaag met Eline naar het cb geweest voor de eerste prikjes. Bah, wat is dat toch weer een naar iets.
Ze is verder goed gegroeid, maar het houd niet over.

Ze blijft een kleine muppet O+
  maandag 14 maart 2011 @ 12:47:48 #118
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94089571
Huup, hoe gaat het trouwens nu met Elin? Werkt de Zantac voor jullie? Eline is een stuk rustiger geworden en slobbert de Zantac zo naar binnen. Ze lijkt het lekker te vinden :?
pi_94091238
Sneu he sugarsnap. Fijn dat ze de zantac zo goed accepteert

Jelle heeft net ook z'n eerste prikjes gehad. Huilen bij de 1e en brullen bij de 2e en daarna gelukkig weer lachen. We waren op het inloopspreekuur en ze waren verbaasd dat ik hem niet ging wegen..vorige week nog gedaan en hij groeit prima.
pi_94091386
oh wauw Eline is echt een kleintje, wat een poppen-lijntjes! Maar mooi gegroeid zeg! :* voor de prikjes.

Haha gek kind, zantac slobberen :D Elin vindt het maar niks die projectielspuugt het er het liefst weer uit, en ik heb het even geproefd, kan haar geen ongelijk geven :X

Het lijkt hier vandaag ook overdag aan te slaan. Ik wil nog niet te hard juichen, 1 dag positief resultaat is natuurlijk nog te weinig om te zeggen of t werkt. Maar jemig, ik heb echt een ander kind ineens :o babbelen, lachen, maar vooral, slápen. Ik heb net geprobeerd of ze ook in haar eigen bedje wilde slapen en dat ging zowaar! Ze heeft een half uur in haar eigen bedje gelegen zonder dat ik haar rechtop hoefde te houden ofzo. Ik wist niet wat ik meemaakte :o
En nu ligt ze hier in de box weer te slapen. Jemig! :D O+ *O*

Wel nog steeds op haar buik, op de rug is toch nog wat teveel gevraagd. Nouja first things first, slapen is al heel wat. (en broodnodig voor zo'n kleintje...)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')