die huizen zijn in Riquewhirquote:Op zondag 3 april 2011 12:47 schreef Rollufie het volgende:
Ik zou met Straatsburg proberen te zoeken
Haha, inderdaad. Eerste zoekresultaat met Strasbourg bij Google Afbeeldingen levert de foto op.quote:Op zondag 3 april 2011 12:47 schreef Rollufie het volgende:
Ik zou met Straatsburg proberen te zoeken
Ik denk gevalletje van toeristen zijn ergens geweest, maar weten niet meer waar exact, want door Riquewihr loopt geen water.quote:
je hebt gelijk - touristen picquote:Op zondag 3 april 2011 13:03 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Ik denk gevalletje van toeristen zijn ergens geweest, maar weten niet meer waar exact, want door Riquewihr loopt geen water.
Ik zie geen stad...quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef quirigua het volgende:
deze dan :
over deze plaats staat ergens in een dagboek :
" - - is een keurig verzorgd - - dorp met nette prefab huisjes en bloemetjes in de tuintjes "
deze plaats ligt aan deze baai : 2 pix van dezelfde baai :
http://oi52.tinypic.com/289cvex.jpg
[ afbeelding ]
Nee, heb je gelijk in, maar voor deze 1 keer : sluit zo aardig aan bij de vorige beelden (schilderij) van Chagall van Vitebsk in Rusland.quote:
Ja, die plaats je zelfquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:16 schreef quirigua het volgende:
[..]
Nee, heb je gelijk in, maar voor deze 1 keer : sluit zo aardig aan bij de vorige beelden (schilderij) van Chagall van Vitebsk in Rusland.
Maar je doet weer hetzelfde, je plaatst een foto (alleen een link zelfs) waar opzich nauwelijks iets uit af te leiden valt en geeft er daarna een hele stapel hints bij, waardoor het meteen weer heel simpel wordt.quote:In dit deel van de wereld zijn geen steden, die liggen op duizend kilometer afstand, met veel blauwe zee ertussen.
De plaats is wel de 'chief town of the southern - - Islands.
Hint : iedereen wil er wel heen, of zegt dat.
Hint 2 : als je weet wie het maakte (schilderij), weet je ook bijna : waar. Hij ligt er begraven, en die begraafplaats ligt ook aan deze baai.
en anders haal k het wel weg ?
OK, dan hier nog ff de oplossing van de voorgaande :quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |