Xeno zou zijn HRA toch afstaan aan leprapatientjes in donker Afrika, dus dat maakt hem niet uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:09 schreef Basp1 het volgende:
En vergeet ook niet dat je dan voor de meeste vakantie woningen geen hypotheek met HRA kan afsluiten. Goed plan xeno
Of gewoon lekker wachten tot de waarde weer is gestegen, net als de meeste huizenbezitters doen. En mensen als Xeno maar wachten tot die prijzen dalenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:09 schreef meth77 het volgende:
[..]
maar momenteel verkopen ze niets, dus ze zullen naar reele waarden moeten
toch dalen de grondprijzen welquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of gewoon lekker wachten tot de waarde weer is gestegen, net als de meeste huizenbezitters doen. En mensen als Xeno maar wachten tot die prijzen dalen
quote:KAMPEN - De grondprijzen voor nieuwbouw worden niet verlaagd in de gemeente Kampen. Het laten zakken van de kavelprijzen is één van de ideeën om de woningbouwproductie, en daarmee de (lokale) economie, te stimuleren.
Ehmmmm.... Als ik langer dan een kwartier pauze heb gehad moet ik al opnieuw ingewerkt worden, dus kun je me even aanwijzen welk argument ik precies heb aangedragen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:14 schreef xenobinol het volgende:
Geweldig.... BVZ en Whuzz noemen alle argumenten waarom er zoveel lucht in de markt zit, gooi een schaap in het water en de krokodillen komen uit hun schuilplaats
Wij zijn toch niet degenen die uit wanhoop over de huizenmarkt al op zoek zijn naar een vakantiekoophuis anders. Wordt het gat tussen sociale wal en vrijesector-schip je wat te diep Xeno?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:14 schreef xenobinol het volgende:
Geweldig.... BVZ en Whuzz noemen alle argumenten waarom er zoveel lucht in de markt zit, gooi een schaap in het water en de krokodillen komen uit hun schuilplaats
Wow.... mega investering. Ik zal denk ik moeten afzien van gouden kranenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat heeft een sociale functie. Anders doet niemand dat.![]()
Overigens moet de verwarming en keuken er ook nog ingezet worden bij dat vakantiehutje
In Dronten wel.quote:
Kampenquote:ze zoeken wegen om snel geld te maken
Niet iedereen is gewend aan een WBV keukenblokje.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef xenobinol het volgende:
Wow.... mega investering. Ik zal denk ik moeten afzien van gouden kranen
Nee.... maar dat komt weer helemaal terugquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Niet iedereen is gewend aan een WBV keukenblokje.
Juist niet, steeds minder mensen komen er voor in aanmerking. Steeds meer huurders zullen moeten wennen aan een vrije sector keukenblokje. Dat is net zo oud als een WBV keukenblok, maar dan nooit onderhoudenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nee.... maar dat komt weer helemaal terug
In meen dat er bij Zeewolde nog meer recreatiewoningen gebouwd zijn waar in het koopcontract een bepaling tot nabetaling is opgenomen voor het geval er in de toekomst wel permanent gewoond mag wordenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:32 schreef Basp1 het volgende:
Permanent wonen in recreatiewoning?
Even een 8 jaar oud topic over vakantiewoningen aantippen.
Heee.... afgestapt van het vivaforum en nujij.nl als bron?quote:
Weer lekker aan het werk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Heee.... afgestapt van het vivaforum en nujij.nl als bron?
Werken moet je zo min mogelijk doen.quote:
Gelukkig zijn er genoeg leenslaven die zo veel mogelijk moeten werken om hun hypotheekschuld af te lossenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Werken moet je zo min mogelijk doen.
Integendeel. Als ik had willen blijven werken was ik wel blijven huren. Dan weet ik zeker dat ik de komende 60 jaar voor de huisbaas werk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:34 schreef xenobinol het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg leenslaven die zo veel mogelijk moeten werken om hun hypotheekschuld af te lossen
De opzegtermijn is toch maar 3 maanden? (het is geen hypotheek)quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Integendeel. Als ik had willen blijven werken was ik wel blijven huren. Dan weet ik zeker dat ik de komende 60 jaar voor de huisbaas werk.
1 maand in mijn geval... ik kan dan gewoon lekker onder een brug gaan wonen zonder lastig gevallen te worden door schuldeisersquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:49 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
De opzegtermijn is toch maar 3 maanden? (het is geen hypotheek)
Ja. En na die 3 maanden hou je gewoon op met wonen. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:49 schreef Censuur-152 het volgende:
De opzegtermijn is toch maar 3 maanden? (het is geen hypotheek)
Welnee... gewoon creatief zijn. Kraken is ook nog altijd een optie.... alles beter dan je inkopen in de huizenmarkt-zeepbel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja. En na die 3 maanden hou je gewoon op met wonen. Zo simpel is het.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:59 schreef xenobinol het volgende:
Momenteel neemt de macht van starters met de dag toe, we leven in interessante tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |