dat is dus niet waar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat de prins voor een jaarsalaris aan rondjes geeft.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Die krijgen toch gewoon geld van de staat.. Willem alexander wel!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Die krijgen toch gewoon geld van de staat.. Willem alexander wel!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:37 schreef JJH het volgende:
Ik heb een nieuw stukje uitlaat gekregen.
[ afbeelding ]
Oude was niet helemaal gasdicht meer!
Doet me denken aan een Tong topic van laatst:quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:43 schreef JJH het volgende:
Benny, ik zie een stukje op de FP over het verwisselen van een tampon. Kwam daar het #rooiebroek ook vandaan?
Ik zie geen kikker?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:13 schreef Bos81 het volgende:
Je gaat een kikker in een blok ijs onder je auto monteren?
Ik zie de welbekende Imageshack Kikkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie geen kikker?
Dat is een doorgerot eindpijpje wat onder mijn auto vandaan komt.
Dat bedacht ik me ook, anders moet je even op m'n twitter kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie de welbekende Imageshack Kikker
Die is inderdaad aan vervanging toe jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook, anders moet je even op m'n twitter kijken.
Zit een vers stukje eindpijp onder inderdaad.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is inderdaad aan vervanging toe ja
Ach, nog 49 weken, en dan mag je weer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:29 schreef Crazy-M het volgende:
zo, alles weer op geruimd
Nu paar dagen bijkomen.
Niet bijkomen van de drank, eerder bij komen van vermoeide voeten en spieren![]()
5 dagen lang staan te feesten is dan best vermoeiend
Beun de Haas?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Zit een vers stukje eindpijp onder inderdaad.
Nu nog even uitzoeken waar ik het goedkoopst een herkeuring kan laten doen.
Nee, dat moet door een erkend rdw keurmeester gedaan worden. Beunen en Hazen ken ik genoeg. Kwam ie vanmiddag ook weg.quote:
hey hey, vanaf 11-11 weer hequote:
Okeequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat moet door een erkend rdw keurmeester gedaan worden. Beunen en Hazen ken ik genoeg. Kwam ie vanmiddag ook weg.
Coke ze. (echt, ik blijf dat zo grappig vinden.quote:
Hoe schil jij dan aardappels?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:42 schreef Lutte het volgende:
En nu heb ik dus net aardappelen geschild want mama had haast met koken, snijd ik mezelf aan de bovenkant van mijn pols. Geen idee hoe het kan.
Het valt wel mee, het bloed net zeg maar. (Wat een uitleg.quote:
Nope. Happy single.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het valt wel mee, het bloed net zeg maar. (Wat een uitleg.)
Maar zeg JJH... Heb jij eigenlijk een vriendin ofzo?
Haha, okay. Nu je opeens een jaar of twintig jonger blijkt te zijn dan ik dacht viel ook het huisje, boompje, beestje en een vrouw-beeld weg.quote:
Zeg zeg, gij hedde benny he! Hans is van mij!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het valt wel mee, het bloed net zeg maar. (Wat een uitleg.)
Maar zeg JJH... Heb jij eigenlijk een vriendin ofzo?
net gedaan @ verenigingquote:
haha, daar gaat je illusie ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, okay. Nu je opeens een jaar of twintig jonger blijkt te zijn dan ik dacht viel ook het huisje, boompje, beestje en een vrouw-beeld weg.
Sorry, maar ik moest lachen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, okay. Nu je opeens een jaar of twintig jonger blijkt te zijn dan ik dacht viel ook het huisje, boompje, beestje en een vrouw-beeld weg.
Onregelmatig en veel weg? En vooral 's nachts en in de avond?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest lachen.
Ik denk ook niet dat een vriendin het werkschema wat ik heb zou pikken.
Niet echt onregelmatig meer, maar wel veel weekenden en 's avonds en 's nachts.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Onregelmatig en veel weg? En vooral 's nachts en in de avond?
Je PI kijkt me eng aan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik een liedje heb gevonden voor fok idols
en dat is.....quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik een liedje heb gevonden voor fok idols
Ja man, in plaats van brave burger JJH, voorleesmoeder mevrouw JJH en Von Trapp-waardige kinderen JJH heb ik opeens beelden van hosselaar JJH met een meid aan iedere vinger in mijn hoofd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
net gedaan @ vereniging
[..]
haha, daar gaat je illusie ?
owjaquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet zeggen PatriQue dan weet iedereen dat jij het bent!!
Ik ben nog steeds boosquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja man, in plaats van brave burger JJH, voorleesmoeder mevrouw JJH en Von Trapp-waardige kinderen JJH heb ik opeens beelden van hosselaar JJH met een meid aan iedere vinger in mijn hoofd.
Je ex? Nog over die allimentatie?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds boos
Gadverdamme wat zou ik die vent eens graag een mep verkopen
das een aardige domper dan jah.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja man, in plaats van brave burger JJH, voorleesmoeder mevrouw JJH en Von Trapp-waardige kinderen JJH heb ik opeens beelden van hosselaar JJH met een meid aan iedere vinger in mijn hoofd.
Nee het volgende gezeik alweerquote:
Ik lees het ja...quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het volgende gezeik alweer
Staat in het meet topic
Ik heb geen Von Trapp kindjes, allesbehalve
Ik grijp/greep die kans ook altijd met beide handen aan. Nu ik alleen woon kan dat niet meer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik lees het ja...
Mannen zijn zulke zachtgekookte eitjes, bij het kleinste pijntje liggen ze al anderhalve maand plat, en dit is nog een heel gemeen geval erbij ook.
Pfff hij is echt een huilie tegenwoordig, het ergste was dat hij vorig jaar overspannen was, en tegen mij durfde te zeggen dat dat door mijn oudste kwam, toen kon ik hem echt eerlijk waar wat aandoen. Nee je wijf die negen maanden jankend en zeikend door haar zwangerschap heenging zul je bedoelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik lees het ja...
Mannen zijn zulke zachtgekookte eitjes, bij het kleinste pijntje liggen ze al anderhalve maand plat, en dit is nog een heel gemeen geval erbij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |