quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik gebruik heel geen schuim. Zeker niet down under, zometeen heb ik rare infecties ofzo.
Ik was al bang met die bruisbal vanmiddag dat ik uiteindelijk uit bad zou komen en een paardenbloem uit mijn doos kon trekken
Leuke verrassing voor je manquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik gebruik heel geen schuim. Zeker niet down under, zometeen heb ik rare infecties ofzo.
Ik was al bang met die bruisbal vanmiddag dat ik uiteindelijk uit bad zou komen en een paardenbloem uit mijn doos kon trekken
Stop je er toch ook wat bamboe bij, haske leuk zo'n boeketje.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:51 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Volgend jaar voor Valentijn![]()
Hij houdt het meest van bamboe alleen
Is er hier al eerder zo'n avond geweest?quote:
Ik heb er nu zin in.quote:
Jaja...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:03 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik heb er nu zin in.
Om te eten overigens. Voor andere zaken maken ze tegenwoordig heel ingenieuze dingen die niet afbreken en rotten.
That's the spirit Girl!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik geef honderden euro's uit aan lush. Dan kan ik die paar tientjes voor een supersonische, led-verlichte hyperdildo met spuuglama ook missen.
Fuck je saaie hemaworst.
Of nee, doe maar niet. Dat gaat rotten
in dit topic niet, maar je hebt soms van die avonden dat de verhalen te erg wordenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is er hier al eerder zo'n avond geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |