Die is echt zalig! Ik heb net net iced wine gedoucht.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:26 schreef morgane het volgende:
Ik stap zo voor het eerst onder de douche met sweetie pie
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:55 schreef morgane het volgende:
Jaaa de sweetie pie is echt heerlijk
maar alsnog heb ik de rest van maart een Lush-koop/ruilstopm'n portemonnee vindt het niet zo leuk meer!
Pfff dat is altijd zo naar :S. Hoop dat het voor je word opgelost!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ga miss maar een ruilstop doen. Iig via het lushforum. Ik erger me aan de traagheid van sommigen. Vooral mensen die niet frankeren en dan niet eens meteen aanbieden alles te vergoeden, dan maar de helft willen vergoeden en dat je dan ook nog na bijna 2 weken niks hebt ontvangen. Goffer! * Murmeli gaat binnenkort de mods erbij halen....
Ik op zich verder ook wel. Deze persoon vertrouw ik gewoon niet. Vlop was ook matig, was een proefje over de datum en er zat nog iets bij dat niet klopte.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb, tot nu toe, allemaal goede ervaringen daar
Doet die nog ruils daar? En is die ook echt onbetrouwbaar, of was t meer een ongelukkige samenloop. Ik vind dat wel een lastig iets. In hoeverre kan je mensen iets echt kwalijk nemen? Heeft de postzegel echt losgelaten of heeft iemand niet gefrankeerd? Dat soort dingen vraag ik me wel af. En hoe terecht is het dan om de mods erbij te halen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:23 schreef Nune het volgende:
Ik ook, met een iemand niet maar daar kan ik me niet druk om maken.
Mja, je hebt gelijk hoor!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik op zich verder ook wel. Deze persoon vertrouw ik gewoon niet. Vlop was ook matig, was een proefje over de datum en er zat nog iets bij dat niet klopte.
Ze wilde ook nog een keer een smoothie ruilen, wilde zij evenveel gram creamy candy lotion van mij als dat ze smoothie gaf. Ja, dahaag! Ik gun een ander echt wel wat, en had dit sommigen ook zeker gegund (hoewel mn cc heilig is trouwens) maar in combinatie met de rest van haar streken kon ze mooi de boom in.
Ik weet niet of ze nog ruilt maar ze is nog wel aanwezig op het forum. Ik denk ook niet zozeer onbetrouwbaar maar wel dat ze over sommige dingen niet eerlijk is, waarom weet ik niet maar dat gevoel krijg ik erbij. Ben ook niet de enige die zo lang moet wachten, hoewel ik volgens mij als enige al twee maanden wacht. Maar dat proefje kan me gestolen worden, het gaat me meer om principe.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Doet die nog ruils daar? En is die ook echt onbetrouwbaar, of was t meer een ongelukkige samenloop. Ik vind dat wel een lastig iets. In hoeverre kan je mensen iets echt kwalijk nemen? Heeft de postzegel echt losgelaten of heeft iemand niet gefrankeerd? Dat soort dingen vraag ik me wel af. En hoe terecht is het dan om de mods erbij te halen?
Ik geloof ook dat het geld an sich me niet zoveel uitmaakt, maar als ze al meer klachten over dezelfde persoon hebben gehad is het wel tijd voor een goed gesprek zeg maar.
Bah, ik heb de schurft aan niet eerlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nog ruilt maar ze is nog wel aanwezig op het forum. Ik denk ook niet zozeer onbetrouwbaar maar wel dat ze over sommige dingen niet eerlijk is, waarom weet ik niet maar dat gevoel krijg ik erbij. Ben ook niet de enige die zo lang moet wachten, hoewel ik volgens mij als enige al twee maanden wacht. Maar dat proefje kan me gestolen worden, het gaat me meer om principe.
ik ook! PM je jouw adres even voor t proefje?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bah, ik heb de schurft aan niet eerlijk
Doe ik. Kan ik Jou met iets blij maken?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:10 schreef -Peach het volgende:
[..]
ik ook! PM je jouw adres even voor t proefje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |