Topickiller pur sangquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
D'r zit een lijn dode pixels in het beeldscherm. Best irritant
Dan nog is het 40 euro voor zo'n doos, terwijl er 6,5 biertjes aan alcohol in zit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kroeg is vaak 1 euro tijdens happy hour of gratis bij combi's
Zwaar gebrek aan tieten hierquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het voor mij morgen een stuk beter gaat. Ik ben er van overtuigd.
Je kan toch prima je eigen tieten bevoelen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Er is nooit een gebrek aan tieten, er is een gebrek aan aanzitbare tieten.
En als je die niet hebt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan toch prima je eigen tieten bevoelen?
It's just not the samequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan toch prima je eigen tieten bevoelen?
Jawel, vanavond zelfsquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daar kan ik ook niks aan doen
It's just not the samequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daar kan ik ook niks aan doen
En als je de temp op bijv 19 of 20 zet? (Wat nagenoeg geen verschil maakt bij goede isolatie)quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
http://asimpleswitch.com/b2c/home
Wat een KUTsite.
Ik leef enorm groen, mijn enige 'vice' is dat ik de thermosstaat op 23 zet. Voor de rest spaarlampen/led, geen autogebruik, nooit stand-by stand, goed geissoleerd huis, etc. etc. etc. Label A/B zeg maar. Komt die site met een Label G... WTF??
Zou ik mee kunnen leven, bij wijze van spreke danquote:
De test duurt me te lang, heb hem nu al 4x gedaan. Ga het niet uitproberen. Klopt gewoon geen fuck van.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als je de temp op bijv 19 of 20 zet? (Wat nagenoeg geen verschil maakt bij goede isolatie)
Mooi zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik mee kunnen leven, bij wijze van spreke dan.
Als het toch je tijd is, dan maar zoquote:
Och, terwijl je net klaargepijpt bent lijkt me nog beter.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het toch je tijd is, dan maar zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |