Zie ookquote:'Flodders uit huis geplaatst'
MAASTRICHT - Twee gezinnen van de Maastrichtse 'Flodder'-familie Krijnen dreigen uit hun 'aso-bestendige' woningen te worden gezet. Vanuit het afgelegen woonblok, dat door een woonstichting speciaal voor hen werd gebouwd - belasten ze hun omgeving met 'een waslijst aan incidenten'.
Woningcorporatie Servatius heeft aangekondigd begin deze week een kort geding te zullen starten. De inzet wordt de uitzetting van de Krijnens. Advocaat Raoul Nadaud van de familie bevestigt dat tegenover dagblad De Limburger. Servatius wordt hiertoe gedwongen door een uitspraak van de rechtbank, die de corporatie terechtwees over de "voortdurende ernstige overlast” die de familie op de parkeerplaats van de naastgelegen tbs-kliniek veroorzaakt.
Servatius kocht destijds het vier woningen tellende huizenblok speciaal voor de familie. Kosten: meer dan een miljoen euro.
De advocaat van de aso-gezinnen, die sinds 2002 in het huizenblok wonen, zegt zich weinig te kunnen voorstellen bij de nieuwe klachten. Het zou echter om 'een complete waslijst' gaan. De probleembewoners zouden gaten in schuttingen maken, auto's bekrassen en wielen losdraaien.
De rechter oordeelde dat Servatius de familie de wacht aan moest zeggen. Zo niet, dan kost dat de corporatie vijfduizend euro per dag.
Hahaha sa_men_le_vingquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef AlfredKwak het volgende:
Hahahaha kortom hetgeen wat ze eraan gaan doen is het probleem verplaatsen.
Trouwens... wie draait er op voor de kosten???
Ik neem aan dat ze nu gewoon uitgezet kunnen worden zonder dat er nieuwe huisvesting geregeld wordt, net zoals dat het geval is met bewoners van drugspanden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Disana het volgende:
Het zal er wel van komen, maar het zal wel neerkomen op een verplaatsing van het probleem totdat de nieuwe buurt weer gaat klagen, etcetera. Maar ooit gaan ze dood, dus er is hoop
post dan ook niksquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
Wat boeit mij dat, Limburg is tegenwoordig toch voor Limburgers?
Hun probleem.
Ik weet niet of er jonge kinderen bij zijn betrokken. Normaliter moet er dan wel nieuwe huisvesting geregeld worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef jeoff het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze nu gewoon uitgezet kunnen worden zonder dat er nieuwe huisvesting geregeld wordt, net zoals dat het geval is met bewoners van drugspanden.
Daar moet de rechter dan wel eerst een uitspraak over doen.
Oh ja, inderdaad. Maar nu heeft de rechter dus bepaald dat ze weg moeten. Uit speciaal aangekochte huizen nog wel. Arme woningstichtingquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef jeoff het volgende:
ik weet in ieder geval dat ze de vorige keer het erg moeilijk hadden om de overlast te bewijzen voor de rechter omdat niemand wilde getuigen uit angst voor die familie
Echte fokkers, dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:17 schreef Staal het volgende:
22 kleinkinderen horen daar ook nog bij? En dan afwachten waar ze dan weer neer worden gezet.
Je zal zoiets naast je krijgen.
ze fokken als konijnen die Krijnen en geloof me dat jonge grut is crimineler dan het gemiddelde bontkraagje. Overal overlast toen ze in de electrobuurt woonden, bij mams in de parmastraat die vorig jaar uit haar huis is gezet en zelfs nu in een blok naast de bajes waar ze zitten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of er jonge kinderen bij zijn betrokken. Normaliter moet er dan wel nieuwe huisvesting geregeld worden.
Fijne mensen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:05 schreef boschpoort het volgende:
[..]
ze fokken als konijnen die Krijnen en geloof me dat jonge grut is crimineler dan het gemiddelde bontkraagje. Overal overlast toen ze in de electrobuurt woonden, bij mams in de parmastraat die vorig jaar uit haar huis is gezet en zelfs nu in een blok naast de bajes waar ze zitten.
Tokkies terroriseren hun buurt niet. Ze waren laatst trouwens weer op televisie bij "Hoe gaat het met".quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Zulke mensen heten tegenwoordig toch Tokkies?
We leven niet meer in 1995.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |