Maar kun je niet voor andere vakken kiezen? Blijkbaar passen deze vakken dan of net niet helemaal bij je of heb je wat extra hulp nodig. Bijles al geprobeerd?quote:
ik had brood met kaas en een balletje gehaktquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIk denk dat ik zo een eitje bak
![]()
ik ga zo maar even kakel verse eitjes halenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIk denk dat ik zo een eitje bak
![]()
Oeh nicequote:Op woensdag 9 maart 2011 12:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had brood met kaas en een balletje gehakt
Ook lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga zo maar even kakel verse eitjes halen
Ik ben wel lekker bezigquote:
mooie tijd welquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Oh, wat heb ik heerlijk geslapen
Ben niet nu pas wakker hoor, half 11 ofzo
Symphquote:
ik had eerst i.p.v. Eco en ak had ik natuur en scheikunde, daar stond ik een 2 voor. Dus dit is mijn last try. Bijles word niet gegeven op mijn school.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar kun je niet voor andere vakken kiezen? Blijkbaar passen deze vakken dan of net niet helemaal bij je of heb je wat extra hulp nodig. Bijles al geprobeerd?
merelquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Middag
werk ze trevquote:
flesquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Zo. Lekker uitgeslapen
Nu eerst maar eens douchen en koffie maken
enferquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Omdat ik het in mijn hoofd had gehaald dat ik de Havo wel aankon. Het verrotte is dat ik voor ieder vak voldoende sta behalve voor eco en ak. En ik moet overal voldoende voor staan, mag dit jaar niet overdoen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, maar waarom doe je geen mbo opleiding
Wokquote:
Gfquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werk ze trev
[..]
fles
[..]
enfer![]()
mijn favoriete hobbyquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
nou, nog een uurtje vergaderen![]()
dan naar ziekenhuis![]()
en dan weer vergaderenwant die gaat over hacken
Dat is inderdaad vet goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben wel lekker bezig![]()
ik heb mijn rooster bijna klaar. ik hou dit keer maar 2 niet plaatsbare lessen over... Niet gek op de 800
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Maar prive kun je misschien toch wel wat regelen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik had eerst i.p.v. Eco en ak had ik natuur en scheikunde, daar stond ik een 2 voor. Dus dit is mijn last try. Bijles word niet gegeven op mijn school.
Zijn daar veel vrijgezelle mannen, op zo'n hackvergadering?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
nou, nog een uurtje vergaderen![]()
dan naar ziekenhuis![]()
en dan weer vergaderenwant die gaat over hacken
Scary moodquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Middag
4 man en alle 4 getrouwdquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn daar veel vrijgezelle mannen, op zo'n hackvergadering?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |