Ywquote:
smakelijk solquote:
Ja, omdat jijquote:
Verwacht je een slecht cijfer?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:16 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb nu geschiedenis. Over 15 min aardrijkskunde, krijg ik mijn cijfer te horen
Oh, dat is wel stomquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Yw![]()
dadelijk maar gaan werken![]()
de koffie hier boven is op
kweeniequote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, omdat jij
[..]
Verwacht je een slecht cijfer?
[..]
Oh, dat is wel stom
Ah toenou?quote:
Ik verwacht een heul slecht cijfer. Moest een inhaaltoets maken die totaal mislukte. Overal maar war opgeschreven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, omdat jij
[..]
[..]
Oh, dat is wel stom
weet ik maar ik heb er gewoon geen behoefte aan plus ik houd niet van grote groepen ik heb liever aandacht voor mensen die ik echt leuk vind zeg maar, niet dat velen dat niet zullen zijn maar ik vind kleinschaliger gewoon chiller en gezelligerquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah toenou?![]()
Mensen van hier zijn lief hoor
maar wat vind jij een grote groep?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik maar ik heb er gewoon geen behoefte aan plus ik houd niet van grote groepen ik heb liever aandacht voor mensen die ik echt leuk vind zeg maar, niet dat velen dat niet zullen zijn maar ik vind kleinschaliger gewoon chiller en gezelliger
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, omdat jij
[..]
[..]
Oh, dat is wel stom
trevquote:
ja dat is nog te doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar wat vind jij een grote groep?Ik vind een man of 8 wel gezellig
![]()
Dankquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
U ontrieft mij nooit
[ afbeelding ]
Hoezo, wil jij je cijfer niet weten?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:28 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb nu aardrijkskunde. Hopen dat leraar nog niet nagekeken heeft
Nee, ik heb de toets waardeloos gemaakt. Maar ja, aangezien ik ook al niks van economie snap kan ik beter stoppen met Havoquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, wil jij je cijfer niet weten?
quote:
Heb je wel een andere diploma?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik heb de toets waardeloos gemaakt. Maar ja, aangezien ik ook al niks van economie snap kan ik beter stoppen met Havo
Yep, dank je Trevquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Kuukel![]()
Leuk dat je komt buurten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |