er stond gewoon een gecrashte auto, mislukte juraasic park rip off, grommende krakken ruizende boomstronken en robots dino met parkinson en botten met beschrijvingen die 9 van de 10 keer niet te lezen warenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die is echt stomAl is ie met boo in the zoo wel tof in het donker
Ja, en anders gaan we mee met z'n allen en dan komt het sowieso goedquote:
ja zoiets maar dan nog ini minier, past zo in je handquote:
Ja, overdag is het een vette tegenvallerquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
er stond gewoon een gecrashte auto, mislukte juraasic park rip off, grommende krakken ruizende boomstronken en robots dino met parkinson en botten met beschrijvingen die 9 van de 10 keer niet te lezen waren
ik zit elke dag in een dierentuinquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgende meet een dierentuin meetDan komt PeZu ook mee en ik heb wel zin in dierentuin
voorbarige conclusiequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgende meet een dierentuin meetDan komt PeZu ook mee en ik heb wel zin in dierentuin
Ja maar dit is dan een leuke dierentuinquote:
Nuut, je moet meequote:
waaromquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar dit is dan een leuke dierentuin
[..]
Nuut, je moet mee![]()
Oh dat is wel schattig danquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zoiets maar dan nog ini minier, past zo in je hand
Omdatquote:
Dankquote:
Middag kuukquote:
Smakelijkquote:
U ontrieft mij nooitquote:
Smakelijkquote:
ooh omdatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |