I knowquote:
Bah vieze natte gedoequote:
quote:
De liefde bedrijvenquote:
Je zal maar een trio krijgen met tetten en boobsquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zal maar een trio krijgen met tetten en boobs
mooi, kunnen we het weer over belangrijke dingen hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:41 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, nu hebben we de belangrijkste posts gehad.
en toen werd het stilquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi, kunnen we het weer over belangrijke dingen hebben
Zoals seks?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi, kunnen we het weer over belangrijke dingen hebben
Heb je nog steeds zaadvragende ogen? Of inmiddels al wel bevredigd?quote:
nou, als ik NBT d'r foto's bekijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je nog steeds zaadvragende ogen? Of inmiddels al wel bevredigd?
kan... brand maar losquote:
Nog steeds zaagvragend.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je nog steeds zaadvragende ogen? Of inmiddels al wel bevredigd?
quote:
Wat gaat makkelijk?quote:
Ah, dat had ik nou nooit als antwoord verwachtquote:
Jawel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dat had ik nou nooit als antwoord verwacht
Ik ben heul niet verdwaald!quote:
Neuken?quote:
op fok gaat alles makkelijk toch!quote:
Truequote:
hahahahahaha!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True![]()
Ik vind dat instanties ook via FOK! bereikbaar moeten zijn. Dat zou een hoop stress weghalen
Ik was gisteren vrolijk, maar nu voel ik me alweer kut, dus wil ik hem veranderen, maar zit mobiel.quote:
Dat zuigt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was gisteren vrolijk, maar nu voel ik me alweer kut, dus wil ik hem veranderen, maar zit mobiel.
bij mij is het andersom. ben vandaag weer een stuk opgewekter als gisterenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was gisteren vrolijk, maar nu voel ik me alweer kut, dus wil ik hem veranderen, maar zit mobiel.
Ok...quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben heul niet verdwaald!
Ik kom weer eens wat vaker in GRTD. HT en ik wilden samen terug, maar dat is mislukt, en het is zelfs hier stil omdat CC ook weg is... Maar dat maakt niet uit!
Ah, helderquote:
Niks.quote:
Hmmmmm...... tijd om iets te snuiven dus...quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks.
Al ruim 2 weken verkouden zijn is niet goed geloof ik
of juist niet...quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmmmm...... tijd om iets te snuiven dus...
Is wel een goede optiequote:
Is dat gratis?quote:
Say whut?quote:
Of 7,4 gram zout oplossen in 1 liter water, dan heb je hetzelfde... Dan in een verstuiver doen, opsnuiven en klaar is huppelquote:
Water je neus in laten lopen en dan keihard blazen alstie vol zit!quote:
Goffer ik moest lachen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of 7,4 gram zout oplossen in 1 liter water, dan heb je hetzelfde... Dan in een verstuiver doen, opsnuiven en klaar is huppel
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of 7,4 gram zout oplossen in 1 liter water, dan heb je hetzelfde... Dan in een verstuiver doen, opsnuiven en klaar is huppel
Nee dat ga ik niet doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Water je neus in laten lopen en dan keihard blazen alstie vol zit!
quote:
Geweldigquote:
I willquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
snotter dan maar lekker verder
[..]
Geweldig
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef Koen66 het volgende:
de TT is natuurlijk wel lekker sekspost-uitlokkend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:21 schreef Koen66 het volgende:
NBT, was dit niet ook jouw oude UI?KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Ik was gister blij --> blije UI, maar hij mag alweer terug, maar zit mobiel.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:21 schreef Koen66 het volgende:
NBT, was dit niet ook jouw oude UI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik maar denken dat die echt van NBT waren en in een mooi gifje gezet waren
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
dacht ik eerst ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en ik maar denken dat die echt van NBT waren en in een mooi gifje gezet waren
deze is wel errug blij inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was gister blij --> blije UI, maar hij mag alweer terug, maar zit mobiel.
Ik wil wel een nieuwe UI.
jaa daag dat doe ik dus echt niet.quote:
Mijn tetten zijn niet UI waardig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel andermans tetten, maar niet die van jou
en dat geloof ik nietquote:
Heul welquote:
Daar kom je nog wel achter.quote:
Dan doe ik mijn koeientetten wel.quote:
Wat is er vanmiddag?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:26 schreef gianni61 het volgende:
bah, wat een kut ochtend. maar wat heb ik ontzettend zin in vanmiddag
Graagquote:
de carnavalswagen in elkaar trappenquote:
HOPPAAAA!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de carnavalswagen in elkaar trappen
Ez heeft toch een UI met jouw boobsquote:
ja?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez heeft toch een UI met jouw boobs
Klopt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heul welquote:
Lifequote:
not anymore nuquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Life sucks, then u die.....quote:
Nee nu niet nee, maar wel ergens.quote:
Kan ie zo veranderenquote:
Hold my breath as I wish for deathquote:
Doet hij niet.quote:
Niet doen!quote:[..]
Hold my breath as I wish for death
helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heul wel
I guess
kom niet verder dan wat gedeeltelijke pics immers
Van de week had ie hem heel even weerquote:
I won't.quote:[..]
Niet doen!
Echt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van de week had ie hem heel even weer
Geloof, het leven is toch leuker en mooier en liefde, en komt helemaal goed!quote:[..]
I won't.
Doe er wel over dagdromen dan
heeft ie dan en UI met je tieten BLOOTquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Echt?Dan heb ik vanaf nu ruzie met Ez.
volgens mij zijn er meerderen met een beetje depressief dagjequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:42 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
Geloof, het leven is toch leuker en mooier en liefde, en komt helemaal goed!![]()
NEE! Dat zou er nog eens bij moeten komen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft ie dan en UI met je tieten BLOOT![]()
Uhm oh nee ik vergis mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Leuker? Mooier? Liefde?quote:[..]
Geloof, het leven is toch leuker en mooier en liefde, en komt helemaal goed!![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:47 schreef NBT het volgende:
[..]
NEE! Dat zou er nog eens bij moeten komen!
Ik zal eens een hartig woordje met hem spreken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zou Ez zich moeten bergen denk ik...
Netjes, dat je het alleen bij woorden houdtquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zal eens een hartig woordje met hem spreken.
Als ik hem IRL tegen kom zullen het geen woorden blijven....... Dan moet hij als ik in de buurt ben verplicht zonder shirt rondlopen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Netjes, dat je het alleen bij woorden houdt
waarom?quote:
Dat ziet hij niet als straf denk ik...quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Als ik hem IRL tegen kom zullen het geen woorden blijven....... Dan moet hij als ik in de buurt ben verplicht zonder shirt rondlopen!
is dat een strafquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Als ik hem IRL tegen kom zullen het geen woorden blijven....... Dan ga ik verplicht zonder shirt rondlopen!
alles beter dan meatspinquote:
ik heb geen idee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat ziet hij niet als straf denk ik...
Midden in de winter is het wel een strafquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:07 schreef NBT het volgende:
[..]
ik heb geen idee.Maar het maakt me niet uit, gewoon doen!
Maar 16 april is het geen winter meerquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Midden in de winter is het wel een straf
Dan maar niet doenquote:
Daar gebruiken we toch tinychat voor?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:12 schreef Koen66 het volgende:
is er voor Fok gen webcamchat in ontwikkeling?
het zou zo leuk zijn als er iets was dat WEL werkte op mijn werkquote:
Wie wil je zien dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:12 schreef Koen66 het volgende:
is er voor Fok gen webcamchat in ontwikkeling?
ik heb nog steeds niet mogen meemaken jou op TC te zienquote:
Wees blij!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds niet mogen meemaken jou op TC te zien
Ach ik doe dat ook echt niet op mijn werk, heb hier niet eens een cam!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zou zo leuk zijn als er iets was dat WEL werkte op mijn werk
ik heb op werk dezelfde laptop als ik thuis op schoot hebquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Ach ik doe dat ook echt niet op mijn werk, heb hier niet eens een cam!
Dat doe ik om andere gelukkiger te maken!quote:
Helemaal mee eensquote:
Ik ook niet...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds niet mogen meemaken jou op TC te zien
ik heb d'r niet eens op MSNquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
[..]
Ik ook niet...![]()
maar wel op msn
Ik ook niet veel... wel geteld 1quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb d'r niet eens op MSN
zowiezo erg weinig Fokkertjes op MSN
Dat hebben we inderdaad 1 keer gedaan!quote:
Top dus dankzij jou loopt er dan de hele dag een halfnaakte Ez door mn huisquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top dus dankzij jou loopt er dan de hele dag een halfnaakte Ez door mn huis
Voor herhaling vatbaar!quote:
quote:
Bahahahahahahahaaquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:34 schreef gianni61 het volgende:
nou, het huis ziet er alweer wat opgeruimder uit. en na het bekijken van de foto's weet ik ook weer waarom ik opeens een bezemsteel in huis heb staan..
Jep... de diehards blijven overquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:34 schreef NBT het volgende:
Waar is iedereen toch! Het is echt weer belachelijk rustig hier.
Ach, werk is toch belangrijker.. maak je niet druk...quote:
ik heb niet eens skype...quote:
Dan word het een keer thuis TCén..quote:
quote:
We houden vol tot het bittere einde!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bijna op de helft van de seksloze posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |