Ik wilde hem niet openen maar Ez was te langzaamquote:
Dan is het terechte haatquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:34 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ow, ging het over het nummer daarvoor?
De nummers ervoor ja, het huidige nummer is ook baas namelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:34 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ow, ging het over het nummer daarvoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat moest even
Verder gaat alles goed hoor, jullie hoeven geen busje te bellen![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat moest even
Verder gaat alles goed hoor, jullie hoeven geen busje te bellenmag ik ff meedoen
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi!Mag ik die spoiler met 10 vermenigvuldigen? Dan zit ik ongeveer wel bijna op het punt waar ik nu benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat moest even
Verder gaat alles goed hoor, jullie hoeven geen busje te bellen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Vooruit..... Jij... mag dat.. omdat je huppel heetquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik die spoiler met 10 vermenigvuldigen? Dan zit ik ongeveer wel bijna op het punt waar ik nu ben
Stiekem is huppel niet mijn echte naam hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vooruit..... Jij... mag dat.. omdat je huppel heet
Oh... valt dat ff tegen ....quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem is huppel niet mijn echte naam hoor
Story of my lifequote:
Ik heb gister voodoo weer eens gehoordquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Story of my life![]()
Tevens begin ik smack my bitch up echt een kutnummer te vinden.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gister voodoo weer eens gehoord
Ik ga vrijdag lekker een hoop anders draaienquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jammer wel dat iedereen dezelfde nummers draait
Hou ik je aan!quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag lekker een hoop anders draaien
Ik ga nog niet beloven dat ik luister. Het plan is om wel te luisterenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien een paar bekendere nummers
Maar wel anders dan gister
quote:
Mijn liefde, voel hetquote:
Gekke bekken trek show?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
Je kind een smint geven is heul wel grappig
heel moeilijk kijken, hij had em uitgespuugd en daarna brand het nog een beetje door dus die trappelde door de kamer om gauw naar zijn beker te stampen om wat te drinkenquote:
Leuk leuk leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heel moeilijk kijken, hij had em uitgespuugd en daarna brand het nog een beetje door dus die trappelde door de kamer om gauw naar zijn beker te stampen om wat te drinken
Ja echtquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is zooo leuk als die kleintjes iets eten wat ze nog niet kennen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:39 schreef sharr het volgende:
Hoi, ik heb net een halve liter fruitsap over me heen gekregen. Dus ik kom maar fokken
Da's wel logischquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:39 schreef sharr het volgende:
Hoi, ik heb net een halve liter fruitsap over me heen gekregen. Dus ik kom maar fokken
Nah.. heb maar een ander shirt aangedaan en deze in de was gegooid. Ik moet behalve Engelse les nu ook leren drinken, geloof ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voordat het gaat plakken is het dan niet handiger om het eerst schoon te maken?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Nah.. heb maar een ander shirt aangedaan en deze in de was gegooid. Ik moet behalve Engelse les nu ook leren drinken, geloof ik
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Nah.. heb maar een ander shirt aangedaan en deze in de was gegooid. Ik moet behalve Engelse les nu ook leren drinken, geloof ik
Het volgende nummer is pure awesomequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toon
[..]
![]()
Ik heb vandaag geleerd dat ik mijn zenuwen ook wel redelijk onder bedwang kan houden
Moet ik even voor je bellen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn telefoon is in opstand![]()
Kan mn saldo niet meer checken opeens.
Handig wel als je zit te wachten op geld
Whahahahaquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
SperzieboonToon
Bericht:
Omdat
http://imgur.com/FwjEb
En m'n favo nummer van Metallica
Kan niet. Is een app op mn foon. Ik kan niet online kijken want ex vindt dat hij alleenrecht heeft op de cardreader.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik even voor je bellen?
[..]
Whahahaha
Welke bank heb je? Raar dat je niet een info lijn kan bellenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet. Is een app op mn foon. Ik kan niet online kijken want ex vindt dat hij alleenrecht heeft op de cardreader.
ABNquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welke bank heb je? kan je niet bellen?
Wut.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet. Is een app op mn foon. Ik kan niet online kijken want ex vindt dat hij alleenrecht heeft op de cardreader.
is er geen pin automaat in de buurt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ABN
En nee je moet je aanmelden voor al die extra diensten.
Nope.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is er geen pin automaat in de buurt?
Welke lafbek is dat?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Waterblub
Bericht:
omdat ik hier nu lekker zin in heb. Tevens een kusje naar Huppelmuts.
oh meisje ...quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
En fuck it allemaal maar.
Ben weg. Pleuriszooi, kutleven, kansloos teringbestaan
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
En fuck it allemaal maar.
Ben weg. Pleuriszooi, kutleven, kansloos teringbestaan
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:00 schreef ToT het volgende:
Ben ik gebanned of zo? Ik kan echt niet connecten.
Via deze link moet je gewoon radio kunnen luisteren hoor: http://www.onzinradio.nl/tunein/quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:00 schreef ToT het volgende:
Ben ik gebanned of zo? Ik kan echt niet connecten.
Krijg je een foutmelding?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:53 schreef ToT het volgende:
Hey ik kan niet connecten met de radio. Wassup with that?
Nee, Winamp start gewoon netjes op als listen.pls geladen is, hij buffert tot 100%, maar dan blijft het stil. Ook de equalizer in Winamp blijft plat.quote:
de webplayer is kapot, die hapert altijd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:15 schreef ToT het volgende:
Hapert nog steeds na een reboot. Baggerzooi. Straks de modem ff resetten of zo.
Thx voor de tip!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
de webplayer is kapot, die hapert altijd.
Heb je VLC? Daar in doet hij het altijd, bestand > open netwerk > http://www.onzinradio.nl/tunein/ en draaien maar
Heyquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
de webplayer is kapot, die hapert altijd.
Heb je VLC? Daar in doet hij het altijd, bestand > open netwerk > http://www.onzinradio.nl/tunein/ en draaien maar
volgens mij is half nederland ziekquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HeyHoe is het met jullie.. allebei ziekjes las ik?
Nee hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
volgens mij is half nederland ziek
Succesquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen tot ooit, ik ga nu naar de sociale dienst om even te rellen. Ik ben het helemaal spuugzat.
Achterlijke gedoe.
Als iemand met ABN geld naar me over maakt heb ik het binnen 30 secs op mn rekening staan.
Iemand met andere bank kost het max een uur en bij die pleurissoos moet het dagen duren.
Gevoel had ik ook, alleen ik heb het vorige week gehadquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
volgens mij is half nederland ziek
kaasmaker zegt ook net afquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gevoel had ik ook, alleen ik heb het vorige week gehad
Beterschap iig
Doe dat nou niet, ik ben bang van zulke mensen. Toen bedrijf waar ik werkte failliet ging kwam ik ook in aanraking met UWV enzo. Wat een bende en ik was blij dat ik gewoon de week erop weer een nieuwe baan had gevonden. Er waren mensen die gewoon op de balie stonden te rammen dat ze NU geld nodig hadden enzo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen tot ooit, ik ga nu naar de sociale dienst om even te rellen. Ik ben het helemaal spuugzat.
Achterlijke gedoe.
Als iemand met ABN geld naar me over maakt heb ik het binnen 30 secs op mn rekening staan.
Iemand met andere bank kost het max een uur en bij die pleurissoos moet het dagen duren.
Is helaas vrij normaal. Rente trekken heet zoiets.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Achterlijke gedoe.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, ik ben bang van zulke mensen. Toen bedrijf waar ik werkte failliet ging kwam ik ook in aanraking met UWV enzo. Wat een bende en ik was blij dat ik gewoon de week erop weer een nieuwe baan had gevonden. Er waren mensen die gewoon op de balie stonden te rammen dat ze NU geld nodig hadden enzo.
Ook veel blonde meisjes op uggs met glimmende jacks die met kleine halfbloedkindjes daar rondliepen.
Heel eng allemaal.
Ik moet eerlijk zeggen dat het allemaal wel erg lang duurt hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, ik ben bang van zulke mensen. Toen bedrijf waar ik werkte failliet ging kwam ik ook in aanraking met UWV enzo. Wat een bende en ik was blij dat ik gewoon de week erop weer een nieuwe baan had gevonden. Er waren mensen die gewoon op de balie stonden te rammen dat ze NU geld nodig hadden enzo.
Ook veel blonde meisjes op uggs met glimmende jacks die met kleine halfbloedkindjes daar rondliepen.
Heel eng allemaal.
Vraag een plaat aan, doe meequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef Annnet het volgende:
Damnit ik verveel me zo hard dat ik hier ga posten.
Denken dat dit FOK!radio isquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:26 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee ik luister Django. Ik ga geen FOK!radio luisteren!
Waarom is dat danquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:22 schreef djkoelkast het volgende:
via bedrijfsrekeningen duurt het altijd langer. Hou je nou een beetje in, je hebt alleen jezelf er mee. Scheld ons maar uit ofzo
Oja sorry, ik ben een tijdje FOK!loos geweest, excuses. Ben wel op de meet geweest.quote:
Daar heb je wel een punt maar die mensen kwamen echt heel dreigend over enzo. Het was ook echt een grote brede kaalkop die op de balie stond te rammen gewoonquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het allemaal wel erg lang duurt hoor
PATJEEEE GROETJEAS UIT DE RI|VIERENWIJKquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt maar die mensen kwamen echt heel dreigend over enzo. Het was ook echt een grote brede kaalkop die op de balie stond te rammen gewoon. En ik stond daar op mijn 'werkcoach' te wachten.
Rivierenwijk hooligansquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
PATJEEEE GROETJEAS UIT DE RI|VIERENWIJK
Als je geen geld hebt en je wel een kind moet onderhouden is dat erg frustrerendquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt maar die mensen kwamen echt heel dreigend over enzo. Het was ook echt een grote brede kaalkop die op de balie stond te rammen gewoon. En ik stond daar op mijn 'werkcoach' te wachten.
Oh nee ga niet als een of andere tokkie op de balie staan rammen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heel eng allemaal.
Dat snap ik echt wel, maar dat kan toch op een normale manier. Ik bedoel de mensen achter de balie kunnen daar niets aan doen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt en je wel een kind moet onderhouden is dat erg frustrerend
Hallo ik doe dat op een normale manier!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat snap ik echt wel, maar dat kan toch op een normale manier. Ik bedoel de mensen achter de balie kunnen daar niets aan doen.
Dat hele bankapparaat is groot en log, volgens mij gaat het bij dit soort instanties 1 of 2 keer per week er daadwerkelijk uit (dus wel inplannen maar fysiek nog niet onderweg zijn). Dan kan het tot 3 dagen duren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom is dat dan![]()
En ik kan die hoeren daar niet eens bereiken en heel ziggo hier ligt eruit. Geen foon, geen internet (lang leve tele2 van de buren), geen tv en een ex die bitcht tegen me want alles is mijn schuld ofzo.
Hij moet gewoon iets aan zn linkerteelbal krijgen ofzo. Echt he met zn JIJ wilde een eind aan deze relatie maken en JIJ wilde hier weg en JIJ hebt dat besluit gemaakt.
JA PAARDENLUL OMDAT JIJ ME GEVANGEN WILDE HOUDEN HIER EN SIMPEL JALOERS WERD OP FUCKING ALLES EN IEDEREEN.
Ik zeg ook niet dat jij dat doet maar vertel over mijn ervaringen met die instantiequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh nee ga niet als een of andere tokkie op de balie staan rammen.![]()
Het zuigt gewoon dat je NIEMAND te spreken krijgt.
Contactpersonen die tijdens telefonisch spreekuur afspraken hebben met als gevolg dat baliepersoneel doodleuk zegt: nee probeer het morgen nog eens.
En dat dan 3 dagen achter elkaar
Ja top.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat hele bankapparaat is groot en log, volgens mij gaat het bij dit soort instanties 1 of 2 keer per week er daadwerkelijk uit (dus wel inplannen maar fysiek nog niet onderweg zijn). Dan kan het tot 3 dagen duren.
Het is kutter dan kut, maar met daar heen gaan stennis schoppen los je dit niet op, je maakt het waarschijnlijk alleen maar erger en doe dat nou niet. Het zal opluchten voor een minuut of 10, daarna komt alles 2x zo hard en 2x zo kut terug.
Kun je nu niet meer bellen dan? Het komt echt wel goed hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja top.
Iemand die voor mn kind wil zorgen want ik sta nu echt op het fucking randje
Deventer?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
PATJEEEE GROETJEAS UIT DE RI|VIERENWIJK
Ik ben het met je eens dat het ook op een normale manier kan, maar ik kan me sommige wel voorstellen dat soms je gevoel het even overneemt van je verstandquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat snap ik echt wel, maar dat kan toch op een normale manier. Ik bedoel de mensen achter de balie kunnen daar niets aan doen.
Ik weet niet of ik dat tof ga vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Whehe ons carnavalsnummer van dit jaar aangevraagd![]()
neequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat tof ga vinden
Er was hier al eens een parodie op, jaaaaaaaaren terug, dus dit is de 2e verneuking van hetzelfde nummer met dezelfde tekstquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef ToT het volgende:
Een carnavalsversie van Gimme hope Johanna? HEILIGSCHENNIS!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Nou in Deventer heb ik ook ff in de Rivierenwijk gewoond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:42 schreef Annnet het volgende:
[..]Heh okee dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik heb er maar een half jaartje gewoond of zo. Daarna nog een paar keer in Deventer verhuisd.
Nice, ik heb laatst 5 cd's van hem gekocht voor een paar euroquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
Django Reinhardt - Belleville
staat gewoon in draakje
Bazenstadquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh okee dan!Ja ik heb er maar een half jaartje gewoond of zo. Daarna nog een paar keer in Deventer verhuisd.
er was laatst op een of andere muziekzender "a tribute to", echt een uur staan swingenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nice, ik heb laatst 5 cd's van hem gekocht voor een paar euro
Best relaxed
Oeh! A tribute to the greatest song in the world! Die wil ik hierna ook nog ff aanvragen. Ik heb net wat anders aangevraagd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
er was laatst op een of andere muziekzender "a tribute to", echt een uur staan swingen
Ik heb letterlijk geen ruimte meer om maar 1 CD'tje kwijt te kunnenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef sharr het volgende:
Daarbij: NieuwsgroepenIk ben het compleet aan het leeghalen nu.
Ik ben ik bang ook niet meer als alles gedownload is. Het zijn wel ziek grote bestanden, maar wat een kwaliteitquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk geen ruimte meer om maar 1 CD'tje kwijt te kunnen
Ik ben nu ook al inmiddels een uur aan het relaxen op zijn deuntjes, maar ik vind het nu inmiddels wel weer tijd voor iets meer variatie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
er was laatst op een of andere muziekzender "a tribute to", echt een uur staan swingen
.flacquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben ik bang ook niet meer als alles gedownload is. Het zijn wel ziek grote bestanden, maar wat een kwaliteit
Tenacious D?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeh! A tribute to the greatest song in the world! Die wil ik hierna ook nog ff aanvragen. Ik heb net wat anders aangevraagd.
Wanneer je wil man. Ik werk wel tot half 8 elke dag, dus je kan vanaf half 9 terecht ongeveer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja wanneer kan ik die boxen even langs komen brengen?
http://www.onzinradio.nl/tunein/quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ben nu ook al inmiddels een uur aan het relaxen op zijn deuntjes, maar ik vind het nu inmiddels wel weer tijd voor iets meer variatie.
Ik heb net gebeld.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je nu niet meer bellen dan? Het komt echt wel goed hoor
quote:Nou mevrouw doe maar rustig hoor, er is toch geen reden om in huilen uit te barsten.
Valt wel mee hoor, als je kijkt wat er in zit meestal.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben ik bang ook niet meer als alles gedownload is. Het zijn wel ziek grote bestanden, maar wat een kwaliteit
Hoe laat ga je 's ochtends weg danquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tenacious D?
[..]
Wanneer je wil man. Ik werk wel tot half 8 elke dag, dus je kan vanaf half 9 terecht ongeveer.
En vrijdag + komend weekend ben ik er niet.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld.
Die hoer is gewoon "vergeten" om mn voorschot klaar te zetten. Dus nog een dag langer wachten.
[..]
DIE HELE FILM IS TOFquote:
Jij download filmpjes?quote:
Uur of 10. 11 uur beginnen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe laat ga je 's ochtends weg dan?
Want ik wil het het liefst combineren met een ritje van of naar mijn werk.
ONZ Radio is altijd baas boven baasquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:50 schreef Annnet het volgende:
[..]
www.mijncdcollectieligtalklaarnaastdecdspeler.nl
Ik blijf liever onderaan. Als een brave meidquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ONZ Radio is altijd baas boven baas
ONEE MIJN WERELD VERGAAT, BEETJE LOPEN SNUIVEN IK GA JULKLIE ALLEMAAL DUMPEN MUUUUHquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja van het weekend erachter gekomen dat een van mijn beste maten en een van mijn vriendinnen (zus van een andere goede maat van me) aan de coke zitten![]()
!!
Verpeste het feest behoorlijk
Ook echt gaan snuiven met carnaval!
Dan probeer ik het een keer 's ochtends te brengen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
DIE HELE FILM IS TOF
[..]
Jij download filmpjes?
[..]
Uur of 10. 11 uur beginnen.
Wat lul jij nou vaag ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef Annnet het volgende:
[..]
ONEE MIJN WERELD VERGAAT, BEETJE LOPEN SNUIVEN IK GA JULKLIE ALLEMAAL DUMPEN MUUUUH![]()
Hihi
Ja. De betaling zou nu klaargezet worden en dan heb ik het morgen. Ik ben al sinds vorige week door circles of fire aan het springen om een miezerig bedrag van 75 euro te krijgen van zequote:
Godver, dus ik moet nog enig vroeg opstaan voor jou ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan probeer ik het een keer 's ochtends te brengen.
Even een keer kijken wanneer ik laat weg van huis kan
Het is voor mij, dat wil je toch wel doen voor mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Godver, dus ik moet nog enig vroeg opstaan voor jou ook
* Ezechielk kijkt eens naar je UIquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is voor mij, dat wil je toch wel doen voor mij
Dan verander je hem. Mij maakt het allemaal niks meer uit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk kijkt eens naar je UI
Hmm.... Ik weet het nog niet zo..
Hmm ok.quote:
Goeie band, maar wel een beetje een zeikerig nummer van ze.quote:
Ja kan je nagaan!!quote:
Hou je rustig hequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja kan je nagaan!!
Ik ben stukje rijden ofzo
Dit dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
Dit nummer is tof in danceversie![]()
Lazard - 4 o'clock heet ie dan
Aanvragen dan!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
Dit nummer is tof in danceversie![]()
Lazard - 4 o'clock heet ie dan
Snuiviboontoonquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm wie dacht er: ook het ging over snuiven in het topic, laten we de Jeugd aanvragen?
Sperzieboontoon.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm wie dacht er: ook het ging over snuiven in het topic, laten we de Jeugd aanvragen?
Vet. Skrillex.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast, kan ik zelf ook een nummer toevoegen aan Draakje?
Ik heb een remix gemaakt door Skrillen (van die ene) van Just the way you are van Jason Mraz![]()
mail maarquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast, kan ik zelf ook een nummer toevoegen aan Draakje?
Ik heb een remix gemaakt door Skrillen (van die ene) van Just the way you are van Bruno Mars![]()
Hmm het is hoge kwaliteit, geen idee of hij in een mailtje past.quote:
"This is just a tribute"quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:23 schreef sharr het volgende:
"This is not the greatest song in the world."
unsuccesfull lyrics are unsuccesfull
Dat zingen ze toch ook gewoonquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:23 schreef sharr het volgende:
"This is not the greatest song in the world."
unsuccesfull lyrics are unsuccesfull
zingen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zingen ze toch ook gewoon?
Ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zingen ze toch ook gewoon?
Jaso.. ach, oke. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mweh ik bedoel natuurlijk: Just the way you are - Bruno Mars (Skrillex remix)
Dan mis je wel een stukje cultuur hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik dacht dat dit "loesje" zou zijn
Aan het intro te horen
Dag Sharrelienquote:
Haaa, toekomstige klasgenoot!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie heeft ajacied weer losgelaten in draakje
Baasquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
![]()
http://www.nu.nl/internet(...)-auteurs-e-mail.html
Album: Feyenoord We Are The Champions 1992-1993quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Album: Feyenoord We Are The Champions 1992-1993
Wat zouden de andere nummers zijn?
Serieus? Ik versta er gewoon altijd dingen inquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik probeer altijd te horen wat er nou gezongen wordt, maar het is iets wat achterstevoren afgespeeld wordt
Het is: I'm just like you, you don't need, just like you, achterstevorenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik probeer altijd te horen wat er nou gezongen wordt, maar het is iets wat achterstevoren afgespeeld wordt
Hmm wil het liedje zelf wel een keer achterstevoren afgespeeld horenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is: I'm just like you, you don't need, just like you, achterstevoren
Dit is wat ik vond via google: http://www.songlyrics.com(...)nice-sprites-lyrics/quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm wil het liedje zelf wel een keer achterstevoren afgespeeld horen
Misschien wat voor in de show van Koelkast
ja dezequote:Op woensdag 9 maart 2011 12:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit is wat ik vond via google: http://www.songlyrics.com(...)nice-sprites-lyrics/
Het leuke eraan vind ik nog wel dat ze een internetfilmpje hebben gebruikt voor dat nummer.
Ja die! Ik vond het wel tof eigenlijk. Je ziet het in ieder geval niet vaakquote:
Lekker goedmakertjequote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Een goedmakertje voor degene die nog steeds denken dat ik jvt heb aangevraagd
Ja, dat was mijn verzoekje. Ik vond het ookal vreemdquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toch apart, net stond nog DJ tiesto voor mijn verzoekje
Welke?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn verzoekje. Ik vond het ookal vreemd
C'mon, die samen met Diplo en Busta Rhymes. De versie zonder die schreeuwnegert is beter, maar die stond er niet tussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik ookquote:
Maar het was de kaasschaaf...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee echt.![]()
Zo jammer dit![]()
* Huppelmuts gaat weer met vlindermes spelen
Was het ook. Ik had mn mes weg gelegd.quote:
Auto DJ op manual zetten, dan kan je met f4 de volgende instarten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:22 schreef ToT het volgende:
Ik ben wat aan het kutten met SAM.
Het grootste probleem wat ik steeds heb is dat als een nummer afgelopen is, dat hij meteen random een ander nummer gaat draaien die in de database staat. What to do?
Het s Zokunenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet niet wie er draait, maar diegene heeft echt zo'n radio Gold stem
Al sinds 7:50 vanochtend niks meerquote:Tussen 7 maart 2011 tot en met 11 maart 2011 vinden in diverse wijken in uw omgeving werkzaamheden plaats. Hierdoor kan uw radio- en televisiesignaal en internet- en telefoonverbinding enige tijd onderbroken worden. Deze onderbrekingen duren ongeveer 60 minuten en vinden plaats tussen 10:00 en 12:00 uur. Indien u een storing ondervindt buiten deze uren neemt u dan svp contact op met onze Klantenservice. Onze excuses voor de overlast.
Sweet, thx! Ik check!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Auto DJ op manual zetten, dan kan je met f4 de volgende instarten.
Mac de deur uit doen en een PC kopenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik gebruik Mixxx voor de Mac.
Maar kan geen microfoon selecteren
Iemand een idee?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Auto DJ op manual zetten, dan kan je met f4 de volgende instarten.
nee het komt door de softwarequote:Op woensdag 9 maart 2011 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mac de deur uit doen en een PC kopen
Maar er is vast wel een gekraakte versie voor windowsquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
nee het komt door de software
Op msn en met skype en VirtualDj werkt het wel.
Ik kan alleen nog geen gekraakte VDJ7 voor de mac vinden
Die is er. Ik gebruik diequote:Op woensdag 9 maart 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar er is vast wel een gekraakte versie voor windows![]()
Dus weg die Mac
Weer niet skypenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb vanavond met een maat afgesproken
ja heb ik ook.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar er is vast wel een gekraakte versie voor windows![]()
Dus weg die Mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |