Ik wilde hem niet openen maar Ez was te langzaamquote:
Dan is het terechte haatquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:34 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ow, ging het over het nummer daarvoor?
De nummers ervoor ja, het huidige nummer is ook baas namelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:34 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ow, ging het over het nummer daarvoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat moest even
Verder gaat alles goed hoor, jullie hoeven geen busje te bellen![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat moest even
Verder gaat alles goed hoor, jullie hoeven geen busje te bellenmag ik ff meedoen
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi!Mag ik die spoiler met 10 vermenigvuldigen? Dan zit ik ongeveer wel bijna op het punt waar ik nu benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat moest even
Verder gaat alles goed hoor, jullie hoeven geen busje te bellen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Vooruit..... Jij... mag dat.. omdat je huppel heetquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik die spoiler met 10 vermenigvuldigen? Dan zit ik ongeveer wel bijna op het punt waar ik nu ben
Stiekem is huppel niet mijn echte naam hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vooruit..... Jij... mag dat.. omdat je huppel heet
Oh... valt dat ff tegen ....quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem is huppel niet mijn echte naam hoor
Story of my lifequote:
Ik heb gister voodoo weer eens gehoordquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Story of my life![]()
Tevens begin ik smack my bitch up echt een kutnummer te vinden.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gister voodoo weer eens gehoord
Ik ga vrijdag lekker een hoop anders draaienquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jammer wel dat iedereen dezelfde nummers draait
Hou ik je aan!quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag lekker een hoop anders draaien
Ik ga nog niet beloven dat ik luister. Het plan is om wel te luisterenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien een paar bekendere nummers
Maar wel anders dan gister
quote:
Mijn liefde, voel hetquote:
Gekke bekken trek show?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
Je kind een smint geven is heul wel grappig
heel moeilijk kijken, hij had em uitgespuugd en daarna brand het nog een beetje door dus die trappelde door de kamer om gauw naar zijn beker te stampen om wat te drinkenquote:
Leuk leuk leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heel moeilijk kijken, hij had em uitgespuugd en daarna brand het nog een beetje door dus die trappelde door de kamer om gauw naar zijn beker te stampen om wat te drinken
Ja echtquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is zooo leuk als die kleintjes iets eten wat ze nog niet kennen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:39 schreef sharr het volgende:
Hoi, ik heb net een halve liter fruitsap over me heen gekregen. Dus ik kom maar fokken
Da's wel logischquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:39 schreef sharr het volgende:
Hoi, ik heb net een halve liter fruitsap over me heen gekregen. Dus ik kom maar fokken
Nah.. heb maar een ander shirt aangedaan en deze in de was gegooid. Ik moet behalve Engelse les nu ook leren drinken, geloof ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voordat het gaat plakken is het dan niet handiger om het eerst schoon te maken?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Nah.. heb maar een ander shirt aangedaan en deze in de was gegooid. Ik moet behalve Engelse les nu ook leren drinken, geloof ik
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Nah.. heb maar een ander shirt aangedaan en deze in de was gegooid. Ik moet behalve Engelse les nu ook leren drinken, geloof ik
Het volgende nummer is pure awesomequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toon
[..]
![]()
Ik heb vandaag geleerd dat ik mijn zenuwen ook wel redelijk onder bedwang kan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |