abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93898040
Oh wauw die foto met die boot! Echt SUPERmooi!
pi_93898045
Je had haar Scilla moeten noemen Sorbo. Het ziet er prachtig uit zeg daar!
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:22:41 #253
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93898052
Grrr jullie zijn lekker bezig. En ik blijf thuis dit jaar... maar volgend jaar he!! Volgend jaar!
Niet mieten! Door gieten!
pi_93898115
Wij logeerden trouwens in zo'n huis dat gewoon ín zee stond. Die visserswijk heet Chianalea en is met afstand de meest romantische (bebouwde) plaats die ik ken.
pi_93898142
Beetje jammer dat de uitspraak van Scilla nogal op Sheila lijkt :P
pi_93898158
Ik hoop dat mijn dochters dit ook een keer mogen doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93898190
Ok en NU ga ik dus weer aan het werk, want al die vakantieverhalen en foto's motiveren niet echt. Ik kom straks wel weer even kijken!

(vicky, wat gaaf!!)
pi_93898238
het is echt supertof Sorbo!! Ik heb ook "gesurft" op 2 dolfijnen neuzen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93898244
Geweldig Vicky!
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:31:07 #260
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93898364
Geen wonder dat het zo stil is op het bankje. Iedereen zit hier en in het kleertjestopic :D
I`m not weird. I`m limited edition.
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 11:32:02 #261
5428 crew  miss_sly
pi_93898392
Wat een heerlijke foto's O+ groofs, die met de boot O+

Wij gaan naar Egypte dus, naar Nuweiba, waar we tijdens de zwangerschap ook geweest zijn. Zelfde periode ongeveer. Tijdens die vakantie zag ik mijn buik voor het eerst bewegen en zag en voelde schaap Senna ook voor het eerst O+ het was de fijnste week van mijn zwangerschap voor mij dus we hebben er goede herinneringen aan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93898443
Sorbo, hou eens op! Ik ben ook al m'n vakantiefoto's aan het doorbladeren.

Echt, als Nils straks thuiskomt, staat z'n koffer klaar!

Kijk nou... Dobberen op Lago Maggiore. Ik hou zo van de Italiaanse bergmeren. O+

Ja, wij hebben ook een boot, Groof. }:|
pi_93898476
Ooooh Serpente O+ . En :o _O-

En fijn dat er zo'n goede herinnering bijhoort, bij Egypte, Miss.
pi_93898629
Waar is BE om ons tot de orde te roepen!
pi_93898648
Die werkt wel! :+
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:40:09 #266
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93898673
Oh, jullie foto's O+ O+ Wij gaan ook met vakantie. Jaha! Ik weet niet waarheen, maar ik wil graag weer kamperen. Ik was even heel overtuigd van D-day-land (ik kan er even niet opkomen, dat gedoe met dat strand en natuur enzo) maar nu weet ik het niet. Ik steek gewoon weer lekker mijn kop in het zand :P

En Stef heeft zich net in zijn bedje gewoon in slaap gespeeld :? Ik snap er niks van, vanmorgen werd ik ook al om kwart voor 7 wakker van blije speelgeluiden :o Het was vast een éénmalige actie, maar fijn was het wel :)
3!
pi_93898676
Serpente, hoe deed jij dat trouwens? Had jij een zwemvestje voor lente?
pi_93898820
Zwembandjes, maar die heeft ze nauwelijks om gehad. Als ze aan het strand speelde, hoefde ze ze niet om van me en onder het bootje (omg, ik schreef het met een d, ik ben echt ziek!) kwam het tot m'n knenkels ongeveer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93898856
O+ knenkels O+ ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:50:52 #270
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93899079
Ow trouwens, even heel wat anders dan vakantie....

Mijn kind is gister voor het eerst uit spelen gegaan :). Ik was er zelf een beetje angstig voor... ik weet niet, toch iemand anders die op hem let (die hij niet zo goed kent).
Maar hij heeft het goed gedaan! Lekker gespeeld met zijn vriend en goed geslapen daar, hij wilde alleen niet eten. (Lief ging nl laminaat leggen en dat is niet zo gezellig voor Joep tuurlijk, vandaar dat hij uit spelen ging).

Stef, spelen is bed is ook heel gezellig!
Niet mieten! Door gieten!
pi_93899091
Vlindur :) Gefeliciteerd!
Super!

En wat een mooie vakantie foto's hier. :)
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 11:52:00 #272
5428 crew  miss_sly
pi_93899120
Mag ik even ontopic: ik heb een labiele dreumes die niets wil en om alles jengelt en huilt. Is de dag al bijna om?

Zaten jullie toen in Bella Italia Sserpente?
En Jullie gaan naar Liguria ofzo, Sorbootje?

Ik wil graag DE tip voor Italie om schaap in een klap over te halen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93899130
Wat spannend, Seilram! Bij iemand die je goed kent? Ik zou het ook eng vinden, hoor.

Trix, wat goed van Stef!
pi_93899158
Vlindur, gefeliciteerd! *O*

Is het niet zo dat het maar net in je straatje moet passen?
Ik wil graag nog een kindje en ik ga er dus ook van uit dat spontaan uit eten gaan met twee misschien iets meer werk is maar dat het net zo makkelijk moet kunnen.
Misschien als je er om te beginnen maar 1 wil je ook wat meer beren op de weg ziet. Of wil zien. Net zoals ik juist minder beren op de weg wil zien. :P
Nouja, beetje vaag ben ik vandaag.

En vakanties, ik merk dat ik moet/wil omschakelen, als ik jullie plannen lees, voelt dat zo ver van mijn bed!
We deden meestal een paar stedentrips per jaar en dan maken we af en toe een echte reis. 2 maanden naar Azie, naar Afrika etc.
Italie en Frankrijk zijn landen uit mijn jeugd! Zulke vakanties heb ik al heel lang niet meer gedaan. Dat komt denk ik ook omdat we vaak werken in de zomer, vanwege de zomerfestivals.
Maar ik verheug me er ergens ook op, kamperen in Frankrijk of Italie, omdat het me zo doet terug denken aan mijn jeugd.

Spannend Seilram, klinkt wel heel gezellig! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93899172
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:52 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik even ontopic: ik heb een labiele dreumes die niets wil en om alles jengelt en huilt. Is de dag al bijna om?

Zaten jullie toen in Bella Italia Sserpente?
En Jullie gaan naar Liguria ofzo, Sorbootje?

Ik wil graag DE tip voor Italie om schaap in een klap over te halen!
pizza, pasta, wijn??

Ik ehb een slaapweigerende dreumes. Zowel overdag als 's avonds/'s nachts.. tis dramatisch :X
maar ze gaat nu toch echt naar d'r bed...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')