abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93849035
De dreumesjes:

*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
5 maart 2010: Thomas, zoon van Leonie
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
pi_93849070
Mijn laatste Sorbeaumoneaulogen:

quote:
Goedemorgen!

Twinkly, heftig zeg! Wat een vreselijke buikpijnsituatie. Ik hoop maar dat iemand de kinderen beschermt.

En wat een grappige woordjes van Niels. Ik heb er ook nog een paar voor de quiz:

-seesaat
-lalaas
-Kaïn

Isabeau hoefde vanmorgen gelukkig niet te huilen op het kdv en heeft me vrolijk uitgezwaaid. Gisteren hadden ze Isabeau in een clownspakje gehezen en een blauwe pruik opgezet. 't Schijnt dat ze er bloedserieus bij keek. Er zijn foto's gemaakt, ik ben benieuwd!
quote:
Trix, wijs besluit om even vrij te nemen. En dan niet te veel gaan klussen hoor. Even écht bijtanken!
quote:
Op het kdv doen momenteel van alles rond het thema 'familie'. Er hangen van alle kinderen familiefoto's op het prikbord en daar wil Isabeau steeds even kijken. Vanmorgen vroeg ik: "Waar zijn je zussen?"

Zegt Isabeau heel droog: "Daarzo!" Boerinnetje van me! Dat woord gebruiken wij dus echt nóóit!
pi_93849133
:) Gaan jullie ook hier weer zo snel.
Heb moeite om alles steeds bij te lezen :)
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 08:36:29 #4
5428 crew  miss_sly
pi_93849139
:D

Even snel, want ik moet rennen!

trix, heel fijn, samen een week vrij! Maar wat Sorbeautje al zegt: niet te veel klussen! Probeer juist die week voor maximum quality time te gaan! Heerlijk mutsen met z'n drietjes, beetje gezellig klussen tussendoor, wandelen, weet ik veel. Gewoon even niets moeten :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 9 maart 2011 @ 08:45:10 #5
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93849248
mornings... zo een lekker vers topic zo op de vroege morgen.. ;) lange dag voor de boeg; al wakker vanaf 8:15 en werken tot 23:30 vanavond... dus wordt een lange ruk. En morgen net zo. Zo maar vast douchen en aankleden en dan Evie uit dr bedje halen, die ligt al lekker te kletsen namelijk.

Trix. wat heerlijk!! een week vrij! ook relaxen met zijn 3tjes he?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_93849327
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 08:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie uit dr bedje halen, die ligt al lekker te kletsen namelijk.
}:|
Er zijn ook mensen die al een complete ochtend achter de rug hebben }:|

;)
pi_93849456
Mogguh!
Totaal niet bijgelezen, ik krijg het niet meer gevolgd allemaal, maar een :* voor iedereen die het kan gebruiken. Trix, goeie actie die vrije week. Las het al op twitter, lekker genieten jij!!!
pi_93849665
Sorbo, seesaat is Sesamstraat en Kaïn is Karin. *)
pi_93849692
Goeiemorgen trouwens.

Lente is naar de opvang en ik kruip m'n bed in, heb zwaaaar de griep en gruwelijke keelpijn. Vraag me af of Lente het nog gaat krijgen of dat ze het al gehad heeft. Als ze het al gehad heeft, dan niet zo heftig als ik nu gelukkig.
pi_93849709
Klopt helemaal Ssserpente! :D Goed bezig!

Heel veel beterschap! Wat vervelend voor je.
pi_93849729
Trix, heerlijk even een weekje vrij!

Hier ook lekker een dagje vrij, maarja dat is normaal op de woensdag (vanaf volgende week wel de woensdagochtenden werken).
Kids hebben ook voor hun doen uitgeslapen, tegen half 8 werd de eerste wakker. Nu een ochtende met Dyon, die is wel lekker aan het keutelen nu. Eind van de middag komen mn vader en vrouw op bezoek, wonen een eindje hier vandaag, ze zijn hier voor het laatst in nov met Kyllian's verjaardag geweest volgens mij. Op Dyon z'n verjaardag konden ze niet komen....

Nou hier gaan de poepluiers weer beginnen, dus kan weer met hm naar boven ;)
pi_93849739
Beterschap Serpente!
pi_93849761
Over poepluiers gesproken... Lente had me vanmorgen toch een poepbom! :X Dit was de eerste keer dat ik heb staan kokhalzen boven een luier. Gisteren had ze maar een keer gepoept (normaal twee of drie keer) en gisteravond hebben we stamppot boerenkool gegeten. Het leek erop alsof de boerenkoolsnippers niet helemaal (helemaal niet) verteerd waren.

Thanks, Sorbo.
pi_93849856
Ieks Ssserpente, maar het zal ook wel gescheeld hebben dat je zelf niet lekker was....dan komt die stank nog harder aan.
Ik had er gister op mijn werk eentje waarbij het uit de broekspijpen lekte,.....brrr dat was pas gruwelen.....
Anywayz, beterschap!

hier ook vrij op woensdag. Meike is op school, dus keutel wel wat aan met Lars. Straks even een wandeling naar de stad....huisje even doen....zo kom je de ochtend wel door.

En wat zou Isabeaus lalaas betekenen??? Uhm pindakaas?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 09:24:52 #15
5428 crew  miss_sly
pi_93849935
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 08:49 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

}:|
Er zijn ook mensen die al een complete ochtend achter de rug hebben }:|

;)
Ja! :D
Net als ymme die het al beter vond dat mart sliep van 18.45-6.30 ofzo? laatste posts andere topic. Dat is lang man vrouw :o heerlijk hoor, daar niet van!

Ssserpente beterschap!

Senna is dus idd gisteravond weer gewoon zonder problemen in één keer gaan slapen. Mijn moeder zei ook wel dat ze overdag wel wat onrustig was. Ze bleef ook maar regelmatig, zomaar vanuit het niets, 'Mama komt zo' of 'Papa werken auto' en meer van dergelijke dingen zeggen. Het lijkt wel alsof ze de hele dag door aan het tellen is of iedereen er wel is en zo niet, zichzelf blijft vertellen dat ze zo weer komen en het dan weer compleet is, zei mij moeder.
Vannacht om 2 uur werd ze wakker en kon niet meer verder slapen in haar bedje, dus heeft ze lekker bij ons verder geslapen tot kwar tvoor 7!
pi_93849970
Karin, vind je het niet geweldig dat ISabeau je naam uit kan spreken? Ze houdt van je! ;)

Lalaas is niet pindakaas.

Miss, fijn dat senna goed ging slapen. Is schaap na deze trip langere tijd lekker thuis?
pi_93850020
Ja Mart is een goede slaper. Normaal van 19u00 tot 08u00.
Maar aangezien hij 2 nachten de halve nacht bij ons in bed heeft geslapen omdat hij anders ontroostbaar was en hij gewoon niet lekker in orde was/is vind ik het fijn dat hij weer goed slaapt. Al is het nog niet zo als normaal zeg maar :)

Vind het heel vervelend voor de niet-goed slapers hier. Maar ook ik baal er van als Mart anders is dan anders door ziekte ofzo :)
pi_93850127
Haha Isabeau slaapt prima hoor, maar uitslapen zit er doordeweeks gewoon sowieso niet in omdat wij zélf vroeg opmoeten. En als wij opstaan wordt ze nagenoeg altijd wakker.
pi_93850130
Joh, kennissen van mij hebben een kindje dat vanaf dat ze 3 maanden is slaapt van 19:00 tot 9:00 _O-
En die had nu waterpokken (inmiddels is ze een maand of 9) Hele nachten wakker.
En daar heb ik dan echt oprecht medelijden mee! Dat is toch ook balen?

Neemt niet weg dat ik ze normaal een enorme luxe-positie vind hebben :D

Ik ga zo naar de kapper O+
Tara is vandaag thuis tot 17:00 (wat een stóm tijdstip om naar je werk te moeten) en er was een vriendin die vroeg of ze mij mocht knippen voor haar examen.
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 09:33:07 #20
5428 crew  miss_sly
pi_93850138
is lalaas laars?

Joh, tuurlijk ymme, het klinkt alleen een beetje raar als je van je kind een ander patroon gewend bent. Natuurlijk is het voor jou niet fijn als Mart niet lekker is en dan minder goed slaapt dan normaal!

Deze maand is schaap thuis, behalve misschien het weekend van de Ballorig meet. In april is hij weer twee weken zo kort op elkaar weg. En dan in juni voorlopig de laatste keer *O*
het enige jammere is dat ik een weekendje voor schaap en mij had geboekt in maastricht, dat is aanstaand weekend. Dat heb ik geboekt voor ik wist dat het zo'n impact had op Senna. Anders had ik het wat later gedaan, maar ja, nu is het geboekt dus we gaan het maar gewoon doen.
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 09:35:21 #21
5428 crew  miss_sly
pi_93850201
free, fijn, even wat tijd voor jezelf!
pi_93850204
Misschien went ze er juist steeds een beetje meer aan. Is haar onrust nu een manier om dit op een rijtje te krijgen in haar hoofdje en zal het steeds beter gaan. Kan ook natuurlijk.

En Lalaas is laars! Je hebt het goed!
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 09:36:14 #23
5428 crew  miss_sly
pi_93850225
Kan ook, ik hoop het van harte :Y

Jaa, ik heb iets goed *O*
pi_93850895
wat een lol. ik dacht dat het niet zou gaan regenen --> cute, but it's wrong! dus ravi had de ochtend van zn leven. eerst door de regen lopen (jeuj!!! wurmen om die capuchon eraf te krijgen en dan maar achteroverhangen zo achterop. ik loop echt totaal voor gek door het durp met allemaal mensen die behulpzaam zn capuchonnetje terug willen doen) en daarna een bananensmoothie. heb het nog ff nagevraagd bij de wvk (die zit eens per maand op de psz ;) ) en die vond me helemaal gewelig met ravi's eten, af en toe uit een pakje of iets ongezonds gaf niks. ze geeft me groot gelijk dat het nu gaat om plezier in eten en niet zozeer wat hij eet. dus ik ben blij *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93851029
lekker free! ff wat freetijd is gewoon nodig nu en dan!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')