solly, ben ook niet in zo'n super vrolijke bui enzow.. maar net had ik dennis ter compensatiequote:
Nee ligt aan mij meis, het is een geweldig nummer... alleen nu ff niet voor mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
solly, ben ook niet in zo'n super vrolijke bui enzow.. maar net had ik dennis ter compensatie
Dennis?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
solly, ben ook niet in zo'n super vrolijke bui enzow.. maar net had ik dennis ter compensatie
gewoon een vrolijk liedje tra la la?quote:
Hoezo? heb je klacht dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:04 schreef Zokunen het volgende:
Als ik mn nek vaak knak zoals moordenaars dat vaak in films doen (hand onder kin, hand op dak en dan grof draaien), zou het dan slim zijn om langs de huisarts te gaan?
Het zou slimmer zijn om dat niet meer te doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:04 schreef Zokunen het volgende:
Als ik mn nek vaak knak zoals moordenaars dat vaak in films doen (hand onder kin, hand op dak en dan grof draaien), zou het dan slim zijn om langs de huisarts te gaan?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon een vrolijk liedje tra la la?
uhmmm misschien welquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:04 schreef Zokunen het volgende:
Ik niet, maar mensen die ik ken wel, die vinden dat geluid zo goor....quote:
dat geluid is ook niks.. blegh kippenvel, nekharen die overeind gaan staan.. rillingen..quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik niet, maar mensen die ik ken wel, die vinden dat geluid zo goor....
Waar is dat? ik zit nu ook al voor de 3e keer niet meer in bed....quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Wil er niemand hier komen slapen? misschien dat het dan wel lukt *zucht* ik moet morgen weer werken en savonds weg en ik ben zooo moe
Dan kun je beter hun naar de dokter sturenquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik niet, maar mensen die ik ken wel, die vinden dat geluid zo goor....
Utrecht (maarssen)quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Waar is dat? ik zit nu ook al voor de 3e keer niet meer in bed....
De vorige dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:09 schreef Zokunen het volgende:
Dit nummer zou zo perfect zijn, als het leven eerlijk was :S
Vraag ut dreggems, dreggems geeft het antwoordquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:09 schreef dockx het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
dockx
Bericht:
Waar is dit ook weer van?
Die is inderdaad wel geniaal qua muziek ja. Maar ik laat hem maar lekker UI's makenquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vraag ut dreggems, dreggems geeft het antwoord
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:13 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ff met laptop naar boven verhuizen... ik heb het zooo kouddd
Knuffelhuggelenrenweerwegvoorjevriendje!quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:13 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ff met laptop naar boven verhuizen... ik heb het zooo kouddd
haha dacht het ook. Maar hij heeft nogal een wending hoor ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mooien muziek de hele tijd en dan vraagt dragems dit aan
ik vind die chick hierin zo grappigquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:14 schreef dockx het volgende:
[..]
haha dacht het ook. Maar hij heeft nogal een wending hoor ik
Niet dat die zo briljant is..quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:14 schreef dockx het volgende:
[..]
haha dacht het ook. Maar hij heeft nogal een wending hoor ik
Pics?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:15 schreef dragems het volgende:
[..]
ik vind die chick hierin zo grappig
nee die textquote:
Huh?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Knuffelhuggelenrenweerwegvoorjevriendje!
quote:
iedereen moet een hemmo in de UIquote:
verzoekjes lopen een half uur achter of zoquote:
als iedereen hemmo heeft dan hou ik dezen ui niet hoorquote:
Ik wou je warm knuffelen, maar moest ook hard rennen voor je vriend/partner/manquote:
Ik heb helemaal geen vriend/partner/manquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik wou je warm knuffelen, maar moest ook hard rennen voor je vriend/partner/man
Dus meep meep *knuffel* ZOEF!!!
nu alleen ik en jij en webhawk dacht ik ook. koelkast heeft een timquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als iedereen hemmo heeft dan hou ik dezen ui niet hoor
webhawk- faalhaas niet relevantquote:
hmm hou hem iig deze nacht..quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:20 schreef dragems het volgende:
[..]
nu alleen ik en jij en webhawk dacht ik ook. koelkast heeft een tim
vrijgezellige knuffelquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vriend/partner/man
Dat kan heul niet!quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vriend/partner/man
maar schat, ik zou echt een granaat voor je vangen.. weet je tochquote:
quote:
dat is super van je maar dit blijft echt een kutnummerquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar schat, ik zou echt een granaat voor je vangen.. weet je toch
ik niet ik sla hem gewoon terugquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:22 schreef Zokunen het volgende:
Die granaat zou ik zelfs voor Yvonne vangen, kom op een beetje kerel doet dat voor elke chick
en toch vind je me lievquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:23 schreef dragems het volgende:
[..]
dat is super van je maar dit blijft echt een kutnummer
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
Daarom ben ik lekker heerlijk onder de dekens gekropen.. echt 10 x beterquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bha het is hier kouden heb het raam nog wel dicht enzow
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daarom ben ik lekker heerlijk onder de dekens gekropen.. echt 10 x beter
Jaa ik ook altijd.. en spek is zeker geen isolatiequote:Op woensdag 9 maart 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat ben ik ook al
ben altijd een koukleum.. zou toch denken dat spek wel zorgt voor isolatie
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
Oeh heb zin in mooi weer, mensen kijken/keuren en op een terrasje zitten
waarom niet? mannen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb echt een hele tijd gehad dat ik dit nummer gwn niet kon luisteren.. maar nu kan ik er echt wel van genieten
Ik danste op mijn bruiloft op dit nummer als openings-dans en bij de geboorte van mijn zoontje was dit het eerste nummer dat ik hoorde toen ik thuis kwamquote:
aahhquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik danste op mijn bruiloft op dit nummer als openings-dans en bij de geboorte van mijn zoontje was dit het eerste nummer dat ik hoorde toen ik thuis kwam.. dus hele speciale betekenis in mijn leven
Vrouwen kunnen net zo vuig zijn! (gelukkig niet uit eigen ervaring, maar ik ken ze....)quote:
Dat kunnen ze zeker zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen net zo vuig zijn! (gelukkig niet uit eigen ervaring, maar ik ken ze....)
wel een goed nummer voor een speciale betekenisquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik danste op mijn bruiloft op dit nummer als openings-dans en bij de geboorte van mijn zoontje was dit het eerste nummer dat ik hoorde toen ik thuis kwam.. dus hele speciale betekenis in mijn leven
Ohw en toen ik ging scheiden kon ik dit nummer niet meer aanhoren haha vergeet ik het nog uit te leggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik weet maar ze is vrouw en dan meestal met man en zo problemen je weer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen net zo vuig zijn! (gelukkig niet uit eigen ervaring, maar ik ken ze....)
Ik dacht al..quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw en toen ik ging scheiden kon ik dit nummer niet meer aanhoren haha vergeet ik het nog uit te leggen
Ja vermoeidheid slaat toequote:
Nou dat doet het wel vaker hoor maar dat is geen garantie voor een beetje slaapquote:
Haha bij mij juist wel. Als een blok.. Heerlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat doet het wel vaker hoor maar dat is geen garantie voor een beetje slaap
Ik ben zooo jaloersquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:43 schreef dockx het volgende:
[..]
Haha bij mij juist wel. Als een blok.. Heerlijk
sorry dat mijn muziek smaak je niet bevaltquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:44 schreef dockx het volgende:
Maar kom op dragems, zo kan jij ook zingen toch? (Met alle respect)
Hope so.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben zooo jaloers![]()
Komt vanzelf wel weermoet hier even doorheen
Nee nee, is heerlijke muziek. Maar is dit zijn stem? Bedoel, ik kan ook zo'n stem opzetten. Of heb ik dan toch iets wat hij niet heeftquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:46 schreef dragems het volgende:
[..]
sorry dat mijn muziek smaak je niet bevalt
ja daar is hij bekent om. is nog net geen screamo. daar hou ik ook niet vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:47 schreef dockx het volgende:
[..]
Nee nee, is heerlijke muziek. Maar is dit zijn stem? Bedoel, ik kan ook zo'n stem opzetten. Of heb ik dan toch iets wat hij niet heeft
Trusten..quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:48 schreef dragems het volgende:
ik ga echt slapen nu. weltrusten iedereen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:48 schreef dragems het volgende:
ik ga echt slapen nu. weltrusten iedereen![]()
![]()
quote:
quote:
ohw sorry met choco chip koekjesquote:
Rond deze tijd kijk ik altijd discovery of nationalquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Waarom is er niks leuks op tv op dit tijdstip?
Ik heb sowieso geen tv want laks, digitenne is al lang stukquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Waarom is er niks leuks op tv op dit tijdstip?
En is daar nog wat leuks op dan?????quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:54 schreef dockx het volgende:
[..]
Rond deze tijd kijk ik altijd discovery of national
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen tv want laks, digitenne is al lang stuk
Ruim een maand, maar uitzending gemist en zulksquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hoe lang is dat dan al zo? Ik kijk niet veel tv maar als ie het niet deed zou ik het heel erg missen
jaa ok dat scheelt dan weer haha maar kan je niet laten/zelf maken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ruim een maand, maar uitzending gemist en zulks
Vind het altijd wel vet. Bijvoorbeeld 'River Monsters'quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En is daar nog wat leuks op dan?????
Oh vast wel, maar laks, het gaat me eigenlijk alleen om VI en topchef op het moment. Rest download ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa ok dat scheelt dan weer haha maar kan je niet laten/zelf maken?
ja dat downloaden is wel helemaal geweldig hequote:Op woensdag 9 maart 2011 01:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar laks, het gaat me eigenlijk alleen om VI en topchef op het moment. Rest download ik
Stiekem vind ik het kut, TV hier zou gewoon normaal moeten uitzenden....quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat downloaden is wel helemaal geweldig hetoch maar eens kijken of ik dat niet onder de knie kan krijgen
haha misschien als ik ze ga tellen dat ik dan wel in slaap valquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:02 schreef dockx het volgende:
Ben benieuwd hoeveel koekjes er al in zijn gegaan
ja dat ben ik wel met je eens maar een serie kunnen kijken zonder reclamequote:Op woensdag 9 maart 2011 02:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het kut, TV hier zou gewoon normaal moeten uitzenden....
quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha misschien als ik ze ga tellen dat ik dan wel in slaap val
koekjes tellen ipv schaapjes
Nu maak je me nieuwsgierigquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow ik krijg me toch ff een pm... weet ff niet wat ik daarmee aan moet... heb ik dat weer
Ja sorry is helaas geen sappige roddel ofzoquote:
Haha oke, leek er wel verdacht veel op..quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja sorry is helaas geen sappige roddel ofzo
Nee hoor sorryquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:09 schreef dockx het volgende:
[..]
Haha oke, leek er wel verdacht veel op..
hoi hoiquote:
hoe doe je dat dan??quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:10 schreef dockx het volgende:
Request limit reached. You can only request 2 songs every 19 minutes
die verzoekjes? bij mij werkt dat niet hoor krijg steeds foutmeldingquote:
Tegen de verzoeklimiet aanlopen??quote:
Wat wil je horen dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kijk wel uit hoor, geen verzoekjes hier..
Nee hoor,quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, zit ik in de weg?? Ineens geen posts meer nu...
ohw sorry ik zat ff uit te vogelen hoe ik een verzoekje kon aanvragenquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, zit ik in de weg?? Ineens geen posts meer nu...
Gewoon hier postenquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw sorry ik zat ff uit te vogelen hoe ik een verzoekje kon aanvragen
Jaa dat is nog handiger.. zit ik die hele site rond te klikkenquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa dat is nog handiger.. zit ik die hele site rond te klikken
quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:30 schreef dockx het volgende:
Kijk Carooltje, als je links in dat venster kijkt op die site dan kun je zien dat ik hem heb aangevraagd
hahah nee, gaat hypermodern met die site johquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat meen je niet.. ik dacht dat jullie dat gwn zelf hier neerzette
sow voel ik me ff
Tis laatquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat meen je niet.. ik dacht dat jullie dat gwn zelf hier neerzette
sow voel ik me ff
quote:
Maakt niet zoveel uit, Maar ROCK he?quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:35 schreef dockx het volgende:
[..]
Wat wil je horen? ik kan voor je kijken
Dit is alquote:
Okee..quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga nog maar een sigaretje roken.. slapen gaat echt niet lukken
Die kan ik zo wel doenquote:
Gewone ROCK is ook goed hoor... Maar DIT?? Dit is dancequote:
Een goedmakertje danquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewone ROCK is ook goed hoor... Maar DIT?? Dit is dance
Als je goed bent misschien welquote:
quote:
Te oud???quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben te oud en laat jullie lekker
hmm ja maar zeker niet alles is goedquote:
Hungry eyes??quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hmm ja maar zeker niet alles is goed
ik heb ze vorig jaar nog gezien livequote:
Staat er nog meer van hun tussen??quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:00 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik zag hem staan. En dacht, die moet ik hebben..
had jij al een verzoekje gedaan voor jezelf?quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sterker nog: ik wil er niks van horen als het kan
Jazekerquote:Op woensdag 9 maart 2011 03:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Staat er nog meer van hun tussen??
Nee, of ja: vaagquote:Op woensdag 9 maart 2011 03:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
had jij al een verzoekje gedaan voor jezelf?
Ja maar niet iedereen vind het mooi dus eerst ff Whiskers blijmakenquote:
Doe je bestquote:Op woensdag 9 maart 2011 03:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen vind het mooi dus eerst ff Whiskers blijmaken
Lief van jequote:Op woensdag 9 maart 2011 03:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen vind het mooi dus eerst ff Whiskers blijmaken
Zou je dat voor mij willen herhalen? dan ga ik eens kijken of ik jou blij kan makenquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 03:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga zo pitten,thanks en fijne nacht allemaal![]()
Trustenquote:Op woensdag 9 maart 2011 03:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga zo pitten,thanks en fijne nacht allemaal![]()
Strak planquote:Op woensdag 9 maart 2011 03:13 schreef Carooltje79 het volgende:
en toen waren we alleen dockx
Zullen we ff een dansje doen bij dit romantische nummer
Mooi wel; wie gaf me Metallica?quote:
toen deed ik dat ja, nu doe ik niets meerquote:Op woensdag 9 maart 2011 03:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi wel; wie gaf me Metallica?
Jammerquote:Op woensdag 9 maart 2011 03:21 schreef dockx het volgende:
[..]
toen deed ik dat ja, nu doe ik niets meer
Gelijk helemaal niks meerquote:Op woensdag 9 maart 2011 03:21 schreef dockx het volgende:
[..]
toen deed ik dat ja, nu doe ik niets meer
Jaaa echt weer een vent hequote:
Alle knuffels zijn welkomquote:
Laat je me nou zomaar alleen???quote:
Truste meisquote:
sorry sorry, morgen ben ik er gewoon weerquote:Op woensdag 9 maart 2011 03:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Laat je me nou zomaar alleen???![]()
Slaap lekker
Tot morgenquote:Op woensdag 9 maart 2011 03:34 schreef dockx het volgende:
[..]
sorry sorry, morgen ben ik er gewoon weer
Ik kan niet eigenlijk.. Slapen bedoel ik..quote:
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan niet eigenlijk.. Slapen bedoel ik..
Sweet dreamsquote:
Beterschapquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:32 schreef djkoelkast het volgende:
Even het rooster bijwerken, dan ga ik weer terug ins bed
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:33 schreef djkoelkast het volgende:
Zal ik de liveshow er maar af halen? Voor Mono in slaap valt ofzo
Naja laat maar weten PM/DM, ik kijk voor die tijd nog wel even. Hij zal de zware taak alleen moeten dragenquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij had het er gisteren nog wel over. Dus ik heb goede hoop
Oe je hebt het goed te pakken dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Naja laat maar weten PM/DM, ik kijk voor die tijd nog wel even. Hij zal de zware taak alleen moeten dragen
Hou er rekening mee dat er dan een kans is dat draakje om 2 uur erin moet. Het kan namelijk dat zokunen maar tot 2 kan hequote:Op woensdag 9 maart 2011 08:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja ik heb zokunen tussen 13-15 gezet, hij wilde van 12-14, maar 12-13 was al bezet. Ik neem aan dat hij dit ook wel goed vindt
Klein griepje, maar ik ga gewoon even een paar dagen niets doen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe je hebt het goed te pakken dus
"met mogelijke uitloop want ik heb niets te doen"quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat er dan een kans is dat draakje om 2 uur erin moet. Het kan namelijk dat zokunen maar tot 2 kan he
Nogmaals beterschapquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klein griepje, maar ik ga gewoon even een paar dagen niets doen.
Oh okayquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"met mogelijke uitloop want ik heb niets te doen"
Oh noes.quote:
Dank jequote:
En dat zonder schrijffoutenquote:
EUJ!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ja van deze teringmuziek kan ik niet wakker worden hè.
Hihi, haten op U2 is niet toegestaan met Huppel in de buurtquote:
Juistquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:30 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hihi, haten op U2 is niet toegestaan met Huppel in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |