solly, ben ook niet in zo'n super vrolijke bui enzow.. maar net had ik dennis ter compensatiequote:
Nee ligt aan mij meis, het is een geweldig nummer... alleen nu ff niet voor mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
solly, ben ook niet in zo'n super vrolijke bui enzow.. maar net had ik dennis ter compensatie
Dennis?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
solly, ben ook niet in zo'n super vrolijke bui enzow.. maar net had ik dennis ter compensatie
gewoon een vrolijk liedje tra la la?quote:
Hoezo? heb je klacht dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:04 schreef Zokunen het volgende:
Als ik mn nek vaak knak zoals moordenaars dat vaak in films doen (hand onder kin, hand op dak en dan grof draaien), zou het dan slim zijn om langs de huisarts te gaan?
Het zou slimmer zijn om dat niet meer te doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:04 schreef Zokunen het volgende:
Als ik mn nek vaak knak zoals moordenaars dat vaak in films doen (hand onder kin, hand op dak en dan grof draaien), zou het dan slim zijn om langs de huisarts te gaan?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon een vrolijk liedje tra la la?
uhmmm misschien welquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:04 schreef Zokunen het volgende:
Ik niet, maar mensen die ik ken wel, die vinden dat geluid zo goor....quote:
dat geluid is ook niks.. blegh kippenvel, nekharen die overeind gaan staan.. rillingen..quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik niet, maar mensen die ik ken wel, die vinden dat geluid zo goor....
Waar is dat? ik zit nu ook al voor de 3e keer niet meer in bed....quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Wil er niemand hier komen slapen? misschien dat het dan wel lukt *zucht* ik moet morgen weer werken en savonds weg en ik ben zooo moe
Dan kun je beter hun naar de dokter sturenquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik niet, maar mensen die ik ken wel, die vinden dat geluid zo goor....
Utrecht (maarssen)quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Waar is dat? ik zit nu ook al voor de 3e keer niet meer in bed....
De vorige dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:09 schreef Zokunen het volgende:
Dit nummer zou zo perfect zijn, als het leven eerlijk was :S
Vraag ut dreggems, dreggems geeft het antwoordquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:09 schreef dockx het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
dockx
Bericht:
Waar is dit ook weer van?
Die is inderdaad wel geniaal qua muziek ja. Maar ik laat hem maar lekker UI's makenquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vraag ut dreggems, dreggems geeft het antwoord
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:13 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ff met laptop naar boven verhuizen... ik heb het zooo kouddd
Knuffelhuggelenrenweerwegvoorjevriendje!quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:13 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ff met laptop naar boven verhuizen... ik heb het zooo kouddd
haha dacht het ook. Maar hij heeft nogal een wending hoor ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mooien muziek de hele tijd en dan vraagt dragems dit aan
ik vind die chick hierin zo grappigquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:14 schreef dockx het volgende:
[..]
haha dacht het ook. Maar hij heeft nogal een wending hoor ik
Niet dat die zo briljant is..quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:14 schreef dockx het volgende:
[..]
haha dacht het ook. Maar hij heeft nogal een wending hoor ik
Pics?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:15 schreef dragems het volgende:
[..]
ik vind die chick hierin zo grappig
nee die textquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |