duckiequote:
jij bent er vroeg bijquote:
en laat wegquote:
dus gewoon een constante factor in de KSCquote:
wok!quote:
wokkiequote:
duckquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus gewoon een constante factor in de KSC
[..]
wok!
GFquote:
Koenquote:
Jawel, lekker rustig dagje voor de boegquote:
koenquote:
friemelquote:
waarom?quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
niet vergeten om vanmiddag eerder weg te gaan
ik moet naar het oogziekenhuisquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom?
ik moet niet vergeten een radiator hier te ontluchten
Echt op tijd weg ja, moet een verklaring omtrend gedrag halen bij de gemeentequote:Op woensdag 9 maart 2011 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
niet vergeten om vanmiddag eerder weg te gaan
Das wel een goed plan, alleen ik wacht nog even... een collega haalt zo wel even voor mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:48 schreef Koen66 het volgende:
zow ik ben binnen (op de zaak wel te verstaan)
Nu
Ja, dat is zo bizar...quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:50 schreef DaMart het volgende:
De vrouw die net tegenover me zat in de trein mag ook haar snor wel eens scheren.
Het was net als wanneer er iemand tegenover je zit met spinazie tussen de tanden; je wilt niet kijken, maar doet het stiekem toch.
volgens mij krijg je die opgestuurdquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Echt op tijd weg ja, moet een verklaring omtrend gedrag halen bij de gemeente
[..]
Das wel een goed plan, alleen ik wacht nog even... een collega haalt zo wel even voor mij
DMquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:50 schreef DaMart het volgende:
De vrouw die net tegenover me zat in de trein mag ook haar snor wel eens scheren.
Het was net als wanneer er iemand tegenover je zit met spinazie tussen de tanden; je wilt niet kijken, maar doet het stiekem toch.
Succes vanmiddagquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet naar het oogziekenhuis
is het niet heet genoeg bij jou?
Ah, dus even mn gezicht laten zien, 30 euro betalen en weer naar huis dus...quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij krijg je die opgestuurd![]()
daar moet eerst het ministerie van justitie even naar kijken...
inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dus even mn gezicht laten zien, 30 euro betalen en weer naar huis dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |