Het EPD komt waarschijnlijk de eerste kamer niet door.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:38 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)chting_50_mld__.html
En ja hoor , daar gaan we weer, het dubbele en rente.
Maar hij heeft toch zo een eerlijk gezichtje, niet dan.
eerlijk gezichtje ? eerder een plofkopquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:38 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)chting_50_mld__.html
En ja hoor , daar gaan we weer, het dubbele en rente.
Maar hij heeft toch zo een eerlijk gezichtje, niet dan.
En ze waren toch al failliet:quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het EPD komt waarschijnlijk de eerste kamer niet door.
300 miljoen door de plee
Zelfs het lopend buffet probeert weg te rennen als hij een zakendinertje heeft op andermans kosten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eerlijk gezichtje ? eerder een plofkop
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ze waren toch al failliet:
http://tweakers.net/nieuw(...)-infotechnology.html
[..]
Zelfs het lopend buffet probeert weg te rennen als hij een zakendinertje heeft op andermans kosten.
de eerste keer dat ik kijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik andere artiesten beter bij ali b![]()
Ik vind henny ietwat tegenvallen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neeheeeee dat mag niet meer !!!!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja zelfs Danny zei dat tegen onze Bob
Ik ben ook gezaptquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow,, de carriere van Jantje Smit sla ik effe over![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:15 schreef Juud79 het volgende:
Whoepsie, was ik weer!
Ja, alles gaat prima. Buik zit een beetje in de weg, af en toe flink het zuur (rennies doen dan hun werk) en ik lig soms 's nachts een uurtje wakker. En overdag wat minder energie dan normaal.
Maar dat zijn allemaal bijna standaard kwaaltjes, niets erg dus.
Vandaag check-up gehad, ze groeit goed, volgens het boekje, bloeddruk was prima 120/72.
Dus voorlopig hoop ik dat het gewoon zo blijft gaan.
Hartstikke goed Juudquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:15 schreef Juud79 het volgende:
Whoepsie, was ik weer!
Ja, alles gaat prima. Buik zit een beetje in de weg, af en toe flink het zuur (rennies doen dan hun werk) en ik lig soms 's nachts een uurtje wakker. En overdag wat minder energie dan normaal.
Maar dat zijn allemaal bijna standaard kwaaltjes, niets erg dus.
Vandaag check-up gehad, ze groeit goed, volgens het boekje, bloeddruk was prima 120/72.
Dus voorlopig hoop ik dat het gewoon zo blijft gaan.
oke, ja zat even na te denken aan toen van mezelf, ik dronk geen koffie meer want kreeg het daar zuur vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:27 schreef Juud79 het volgende:
Ze raden nu aan om een bakje vla te eten als het erg is, of melk te drinken. Vooral geen koffie 's avonds, geen jus d'orange, geen scherpe kruiden.
Ik neem een rennie (ja dat mag gewoon) als ik ga liggen in bed, dat is meestal voldoende. Overdag heb ik er ook wel eens last van, maar dan neem ik een tic-tac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |