Ja, ik vond dat plaatje wat boers gedoe en daarom veranderd voor een ander klassiek Hollands beeldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:20 schreef Coos het volgende:
BOB dat plaatje wat je eerst had was toch wat duidelijker in de context van mijn post daaronder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
Over boers gesproken...
De laatste 10 minuten van de SS uitzending heb ik nog gezien. Live in het huis staat de audio van Sofia aan die ongelukkigerwijs op de wc roept:"Ik moet een tampon in m'n kut doen"
![]()
Even later in de studio meent de presentator daarop te moeten reageren met:
[ afbeelding ]
"Nou Sofia, Ik hoop dat ie lekker zit!"
![]()
![]()
Tja wat moet je je daar dan bij voorstellen:Altijd prijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Den Bosch!quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
Lekker kopje thee erbij![]()
Toverhexa waar zijn jegebleven?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
Lekker kopje thee erbij![]()
Toverhexa waar zijn jegebleven?
Ah gelukkig, die stomme Gert met z'nquote:
Gertquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:07 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ah gelukkig, die stomme Gert met z'nook al schrijft die laatst goede epistels.
oh dat is de moppersmurf, of was het de bansmurf,kan ook de leunmaarlekkerachteroversmurf zijn, ja welke smurf is het nouquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
dat is zo'n #blauwebroek
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |