Eigenlijk wel ja!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Het moet dan toch 'noch' zijn ipv 'nog'? Ik haal het altijd door de war, dus wil nu wel eens weten welke klopt
Luiwammes.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
In dit geval had het inderdaad "noch" moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Het moet dan toch 'noch' zijn ipv 'nog'? Ik haal het altijd door de war, dus wil nu wel eens weten welke klopt
omdat ik geen reet geef om spelfoutenquote:
Trustequote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Ik eigenlijk ook niet, maar moet wel met schoolquote:
Welterusten Trevquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Het was lekker rustigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
OMG bijna heel topic gemist toen ik even aan het kletsen was
Nee, dat was het niet anders had ik niet zoveel posts gemist ouwequote:
Nederlands, alsof iemand nog serieus foutloos kan spellen van onze generatie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar moet wel met school
Ik snap dat ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom men vis niet als vlees beschouwd... Een vis is toch ook een dier?
Dat begrijp ik ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom men vis niet als vlees beschouwd... Een vis is toch ook een dier?
ik zit in between tig talen dus ik hou et sowieso niet meer uit elkaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar moet wel met school
Ik ouwe? Jij beledigd hier nu heeeel wat mensenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet anders had ik niet zoveel posts gemist ouwe
symp wassupquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef crv het volgende:
[..]
ik zit in between tig talen dus ik hou et sowieso niet meer uit elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |