Nee, dat hoeft nou ook weer nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoef er alleen geen waar ik een band mee heb gehad
Net zo zielig?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
net zoiets als een rocknijntje maar dan anders
nou zou ik geen probleem mee hebben denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoef er alleen geen waar ik een band mee heb gehad
konijnen heb ik ook geen moeite mee, ik doe niet aan dierendiscriminatie, een bepaalde soort niet eten omdat het zo zielug isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft nou ook weer niet
maar een onbekende cavia? ja hoor
dat dan weer nietquote:
jij eet Flappie waar je net mee hebt zitten knuffelenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
nou zou ik geen probleem mee hebben denk ik
Mijn moeder eet geen lamsvlees omdat dat zielig isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
konijnen heb ik ook geen moeite mee, ik doe niet aan dierendiscriminatie, een bepaalde soort niet eten omdat het zo zielug is
Het is hier eerder crv666quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij eet Flappie waar je net mee heb zitten knuffelen
mits die goed onthaard is jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij eet Flappie waar je net mee heb zitten knuffelen
quote:
Ik heb vroeger een tijdje konijnen gefokt, speciaal voor kerst (verkoop) en at die ook gewoon.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
konijnen heb ik ook geen moeite mee, ik doe niet aan dierendiscriminatie, een bepaalde soort niet eten omdat het zo zielug is
Nee, ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft nou ook weer niet
maar een onbekende cavia? ja hoor
Ja jij eet hier je huisdierenquote:
mijn schoonmoeder ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn moeder eet geen lamsvlees omdat dat zielig is
Lamsoteletjes, jumjum
damn nu heb ik trekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Lamsoteletjes, jumjum
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Lamsoteletjes, jumjum
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Lamsoteletjes, jumjum
dat heb ik niet gezegdquote: