Schrap de helft uit je agendaquote:
Sja, je gaat haast denken dat Barca ten koste van alles door moet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef golfer het volgende:
2e geel was inderdaad wat overdreven van de scheids.
Nou dan sodemieter ik de Roemeentjes eruit.quote:
Dat is tof an.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het dorp waar Anna vandaan komt organiseert elk jaar een rij tocht voor het bejaardentehuis. Als uitje. En omdat wij regelmatig daar komen in onze auto, kregen wij de vraag of wij ook niet wilden rijden. Het enige wat je krijgt is een kop koffie, maar het is gewoon leuk om te doen
.
Toch wel apart... zo'n klein dorp en toch al ruim 20 - 30 auto's weten op te trommelen.
Jeroen Grueter is de scheids.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sja, je gaat haast denken dat Barca ten koste van alles door moet.
Ja, veel mensen hebben er natuurlijk 1 gehad. Het was de keus tussen een Daf, Kever, Eend qua prijsklassequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dan sodemieter ik de Roemeentjes eruit.
* Pfjieuw! *
[..]
Dat is tof an.![]()
En zo'n kever spreekt natuurlijk erg tot de verbeelding.
Daar heb je toch dinges.. eh.. mensen voor? Die iets doen met die boot? Zodat 'ie vaart? Op water-thingies?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
Een boot is veel teveel gedoe joh. Tenzij je echt fanaat bent natuurlijk.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dan sodemieter ik de Roemeentjes eruit.
* Pfjieuw! *
O kut ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je hebt gelukkig nog een paar franse draakjes
quote:
Het is echt een fijn merk sun. Geen kwellende pasvormen, vaak een voetbedje erin en dus die mooie hidden plateaus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh Dude: vandaag bij de lokale schoenenjuwelier de Unisa pumpjes eens bekeken die ze hadden. Erg schattig(precies die jij hebt hebben ze niet, allen die met iets robuustere hak)
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Nieuw amandeltjesproject: marineren in light soy en chilisaus. Omdat de laatste batch met wasabi zo'n succes was
Je nieuwe hoodiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef DarkElf het volgende:
Oh trouwens, even heel iets anders. Ik ben dol op mijn pumps en rokjes en jurken e.d maar mijn nieuwe hoodie zit ook echt heel fijn hoor
Les années des colère et misère de la Dude.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Fijn, puberjaren
Dat moet vast goed klinken in het frans
Dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Les années des colère et misère de la Dude.
Gok ik.
Nee, ik zoek iets minder chique zomerschoenen voor naar mijn werk. En ik vond ze allemaal te chique zeg maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is echt een fijn merk sun. Geen kwellende pasvormen, vaak een voetbedje erin en dus die mooie hidden plateaus.
Heb je ze gepast?
Gek kind met je gekokkerel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Nieuw amandeltjesproject: marineren in light soy en chilisaus. Omdat de laatste batch met wasabi zo'n succes was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |