Je lijkt trouwens heel erg op iemand die ik ken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is niet mijn enige foto hoor. Op een andere zijn mijn mooie ogen te zien
[..]
idd
Dat kan natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef The_Sperminator het volgende:
Je lijkt trouwens heel erg op iemand die ik ken.
Of we lijken totaal niet op elkaar, maar door de foto lijkt het enkel zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef The_Sperminator het volgende:
Of je bent het of een dubbelganger.
En dat is nou juist het probleem met zonnebrillen. Zo nietszeggendquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of we lijken totaal niet op elkaar, maar door de foto lijkt het enkel zo
Doe dan eens 'n foto zonder die zonnebril. Heeft sowieso de voorkeur als het gaat om foto's. Haren, vorm gezicht, lach... allemaal exact hetzelfde.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of we lijken totaal niet op elkaar, maar door de foto lijkt het enkel zo
Op fok hoeft het niet perse veelzeggend te zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Dizorn het volgende:
[..]
En dat is nou juist het probleem met zonnebrillen. Zo nietszeggend/klaag
Als je wilt weten of ik die persoon ben, dan moet je maar wat info van die persoon pmén. Er komt geen andere foto op fok van mij op dit momentquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Doe dan eens 'n foto zonder die zonnebril. Heeft sowieso de voorkeur als het gaat om foto's. Haren, vorm gezicht, lach... allemaal exact hetzelfde.
Als ik ergens vol coor ga, dan is het ook vol. Maar dan toch niet met een virtueel gedoetje. Zo van: o ja, die foto op internet was van de wehkamp gids. Maar ik ben toch ook leuk...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Gewoon vol gaan, je zal zien dat je het nog leuk vindt ook!
Je doet het voor de fun en niet om de liefde van je leven te vinden!
Als die komt merk je het vanzelf wel...
Neuh snap ik. Wel interessant als je zegt dat iemand je blokt om je uiterlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op fok hoeft het niet perse veelzeggend te zijn
op paiq was dat.. terwijl hij mijn foto hoog had beoordeeldquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Neuh snap ik. Wel interessant als je zegt dat iemand je blokt om je uiterlijkmaargoed Fok lijkt me daar idd niet te plaats voor
Op rp en paiq kan je nog wel een beetje hosselen. Maar op knuz, parship, okcupid, lexa en de rest is het gewoon onmogelijk. Hoewel ik bij paiq ook mijn twijfels heb ik stond vanmiddag omdat ik geen reet te doen had op mijn werk de hele tijd online, maar voor de rest was er niemand en ik heb toch 20 contacten ofzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Nee, ben er niet ingeschreven. Dames hosselen zal er ongetwijfeld makkelijk zijn, maar je weet ook nooit wat voor figuren er op af komen natuurlijk.
Het is heus niet allemaal zo negatief....quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als ik ergens vol coor ga, dan is het ook vol. Maar dan toch niet met een virtueel gedoetje. Zo van: o ja, die foto op internet was van de wehkamp gids. Maar ik ben toch ook leuk...
hij had de foto zonder zonnebril hoog beoordeeldquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef Dizorn het volgende:
En lijkt me niet dat je in de fotosoep had gezeten. Dus dan weet ie ook niet wat ie leuk vind(foto's met zonnebril op paiq .. en dan moeten beoordelen/zien dat ze je "bewonderen".. bleh)
Ja dat is het nadeel van die foto's. Met matchen krijg ik ze wel in de buurt, maar ze zijn dan of lelijk of te saai voor woordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:56 schreef Dizorn het volgende:
En dan meteen blokken zodra al je foto's vrijkwamen? Misschien wilde hij wel verbergen dat hij je innerlijk kut vond. Of... laat maar
Waarom wonen fotobewonderaars bij mij trouwens standaard veel te ver weg?
Paiq? Nog nooit van gehoord...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Op rp en paiq kan je nog wel een beetje hosselen. Maar op knuz, parship, okcupid, lexa en de rest is het gewoon onmogelijk. Hoewel ik bij paiq ook mijn twijfels heb ik stond vanmiddag omdat ik geen reet te doen had op mijn werk de hele tijd online, maar voor de rest was er niemand en ik heb toch 20 contacten ofzo.
We'll see. Binnenkort wellicht al.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Het is heus niet allemaal zo negatief....
Alleen ik ben bang als je al zo denkt dat je dat ook krijgt.
Dus losschudden die handel, positiever er tegen aan kijken en GAAN!
Gewoon in die matchvragen/profielvragen aangeven dat afstand een enorm probleem is. Dan krijg je alleen nog maar matches in je eigen woonplaatsquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef Dizorn het volgende:
Paiq is gratis, net als Knuz en Okcupid.
Mijn laatste match woont ook 70 km verderop trouwens.. niet echt dichtbij te noemen. Maargoed, woon dan ook in Gelderland op 't moment (niet al te bevolkt)
Waarom lukt het op rp en paiq dan wel en op de andere die je noemt niet ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Op rp en paiq kan je nog wel een beetje hosselen. Maar op knuz, parship, okcupid, lexa en de rest is het gewoon onmogelijk. Hoewel ik bij paiq ook mijn twijfels heb ik stond vanmiddag omdat ik geen reet te doen had op mijn werk de hele tijd online, maar voor de rest was er niemand en ik heb toch 20 contacten ofzo.
Halleluja, let there be light!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
We'll see. Binnenkort wellicht al.
Nee,quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Halleluja, let there be light!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |