Als dat geen goed nieuws is, dan weet ik het ook niet meer. Kindernet daar heb ik vroeger erg veel naar gekeken, een zender met leuke tekenfilms. Ik noem een Dommel, een Ovide, een Teddy Ruxpin en wat dies meer zij.quote:AMSTERDAM - Kindernet keert op maandag 4 april terug op de Nederlandse televisie. De kinderzender wisselt klassieke series als Maja de Bij, Nils Holgersson en Wickie de Viking af met hedendaagse kinderprogramma's als Samson & Gert. Dit maakte MTV Networks dinsdag bekend.
Kindernet was in Nederland te zien tussen 1988 en 2003. Kindernet richt zich op kinderen tussen drie en acht jaar en put voor de toekomstige programmering uit het aanbod van Nickelodeon en het Vlaamse productiehuis Studio 100.
De kinderzender gaat een tv-kanaal delen met Comedy Central. Kindernet zendt vanaf 4 april uit van zes uur 's ochtends tot drie uur 's middags. Nu zendt TMF daar nog muziekprogramma's uit. De muziekzender gaat verder als digitale zender.
http://www.nu.nl/media/24(...)tv-met-maja-bij.html
Alfred Jodokus kwak was anders de meest volwassen kinder show die ik ooit heb gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Wow, opeens veel minder kinderen met adhd op school natuurlijk. Die oude series zijn rustgevend.
Zeker na 85 geboren?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:34 schreef Hexagon het volgende:
Mwa Kindernet had toch altijd de meer truttige en zoetsappige tekenfilms.
Ik was meer van Telekids met Prince Valiant, James Bond jr., Eek the Cat, Animaniacs en Bikermice form mars![]()
Kom op zeg, alsof die Japanse troep op Kindernet wel zo geweldig is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:35 schreef shmoopy het volgende:
"Kijk uit, malloot, een kokosnoot."
Werd wel tijd, als je de bagger van tegenwoordig ziet, pure armoe.
Ja, de oude!! Later kwam er een nieuwe serie, met die robotjes en zo, daar was echt niets aan. Go go Gadget, skates!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Alleen Inspector Gadget was leuk.
Helaas staat dat dan weer niet in de programmering. Nou ja, Alfred J. Kwak is ook wel leuk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:24 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, de oude!! Later kwam er een nieuwe serie, met die robotjes en zo, daar was echt niets aan. Go go Gadget, skates!!
Dat vond ik altijd zo'n mietje.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nou ja, Alfred J. Kwak is ook wel leuk.
quote:
Even wachten nog op de officiële DVD'squote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:08 schreef shmoopy het volgende:
De Tovenaar van Oz moet terug, beslist, de humor was geweldig en intelligent.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |