Je kunt er best 14 frikandellen in bakken, alleen niet gelijktijdigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef Biogarde het volgende:
Hoeveel frikandellen passen erin? En kroketten?
Want ik zoek er één waar minimaal 14 frikandellen in gebakken kunnen worden.
Hoeveel patat is dat ongeveer?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:52 schreef div-er het volgende:
Ik heb deze gekregen omdat ik deze had gezien bij iemand anders. Hier gaat pakweg 5 frik. in, of 4 kroketten, of zo'n 600 gram diepvries frites in één keer.
Dat ligt a) aan je frieten en b) aan je vet/olie. En als laatste aan je geduld. Ik weet dat mijn moeder vroeger de diepvriesfrites zelfs 2x deed bakken. Dus dan zijn ze 3 keer in het vet geweest. Maar altijd lekker knapperig en niet vet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:50 schreef Lienzz het volgende:
worden de frieten hierin ook lekker goudbruin?
Goudbruine frieten zijn een hoax, kleurstoffen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:50 schreef Lienzz het volgende:
worden de frieten hierin ook lekker goudbruin?
1x per 24u mag je kickenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:51 schreef div-er het volgende:
@Symphonic: ik mag wel een keer per dag kicken toch? Mag ik daar extra info aan toevoegen?
(heb antwoord op de vraag hoeveel frikandellen een frituur in één keer kan bakken...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Max 5 staat op het doosje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:27 schreef Bami-Bami het volgende:
Hoeveel kaassouflés kunnen er ongeveer in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |