kluivert buiten de selectie zettenquote:
Oh ja: er zit een bruine tegen mijn onderbroek aan te tikken!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Nitrouz het volgende:
Even de tralies openen aangezien de beer aan de tralies ramt.
ninja edit, ik zag je.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja: er zit een bruine tegen mijn onderbroek aan te tikken!
(Of een neger!)
Om daarna je schijtpik te laten afzuigen door een Oost-Europese hoer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef Nitrouz het volgende:
Voor mij is het meer dan alleen poepen, ik vind het heerlijk om het bruine goedje over mijn stijve penis te smeren. Maar als ik dat zou zeggen vertellen zouden mensen mij vreemd aan kijken. Ha ha.
Dat doen ze gratis bij mij, zie 'criminelen van FOK!' topic oid.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Om daarna je schijtpik te laten afzuigen door een Oost-Europese hoer.
Doe ik ook wel isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef Nitrouz het volgende:
Voor mij is het meer dan alleen poepen, ik vind het heerlijk om het bruine goedje over mijn stijve penis te smeren. Maar als ik dat zou zeggen vertellen zouden mensen mij vreemd aan kijken. Ha ha.
Ga allah uitschijten ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:43 schreef Ragboer het volgende:
Eh vieze mensen, wollah TBS-kliniek voor jullie, Pieter Baan alles.
Ik eet het altijd op, smeren is voor beginnelingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef Nitrouz het volgende:
'geeft ie al kopjes?' vraagt mijn vader dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja: er zit een bruine tegen mijn onderbroek aan te tikken!
(Of een neger!)
frieslandquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:02 schreef .Neovo. het volgende:
Zoals ze hier in Friesland zeggen:
"Skieten"
Ik mat skieten
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Ik benoem mijn wc bezoek altijd pas nadat ik er geweest ben.
http://www.imdb.com/chart/top
ik pak dan deze lijst en kijk welke film er het beste bij past.
Zo had ik gister de black swan de dag ervoor der untergang en de gone with the wind.
Ik ken wel een spijker uit je rug trekken, uit je rug huilen en jerug snuiten, en i.p.v. Patrick Kluivert op de boot ken ik 'm als Nelson Mandela.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:56 schreef poqpoq het volgende:
Ruggengraat verlengen
patrick kluivert op de boot zetten
bruine trui breien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |