Ga jij nou maar van die botten van Sofie soep kokenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ze eet in ieder geval met haar mond dicht
jongetjes die worst eten waarin niet gebeten mag worden enzow...quote:
sorry misschien wil iemand anders het herhalen, ik wil het niet op mn geweten hebben dan half fok nachtmerries heeftquote:
Ik wil het er niet meer over hebben en ik ga me nu heel lang douchen en mijn oren wassen ... Met chloor .. en schuursponjes.....en misschien een kaasschaaf!quote:
Met zijn man heeft hij echte liefde als hij sex heeft, hij vind t ook wel fijn als door een man ff gepijpt wordt......................daarna ging hij gelijk op mute bij mijquote:
Ik kon het niet precies horen.quote:
+1quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil het er niet meer over hebben en ik ga me nu heel lang douchen en mijn oren wassen ... Met chloor .. en schuursponjes.....en misschien een kaasschaaf!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil het er niet meer over hebben en ik ga me nu heel lang douchen en mijn oren wassen ... Met chloor .. en schuursponjes.....en misschien een kaasschaaf!
[..]
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die het echt wil weten
hij had het over zijn echtegoot, dat ie daar écht de liefde mee bedreef en dat dat veel langer duurde dan zomaar met een ander, en toen beschreef ie effe hoe dat zou kunnen gaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
iets over broek op knieen, pijpen, spuiten en klaarkomen en over echte liefde
En dat is dan de vrouw in het weekendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik kon het niet precies horen.
Maar iets over een man tegen de muur zetten zodat hij wel moest slikken
En dan buiten WAT hij zei ook HOE hij het zeiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik kon het niet precies horen.
Maar iets over een man tegen de muur zetten zodat hij wel moest slikken
[..]
Hoe zei hij het dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan buiten WAT hij zei ook HOE hij het zei
[..]
zou een bericht van de televaag kunnen zijnquote:
Hij, Aafke en Servio eten het ranzigst.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Guido kan zijn bestek ook niet eens netjes vasthouden....
die schuift het erin als een boerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Hij had zo naar huid gemoeten donderdag en niet terug moeten kommen (net als Sofia nu donderdag)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was een kruising tussen Kooten en de Bie's vieze man en Freddy Krugerquote:
sofia ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Wat ben ik blij dat die stream op mute stond....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
niks gewent zeker?!?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat ziet dat vreten er goor uit zeg !
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was een kruising tussen Kooten en de Bie's vieze man en Freddy Kruger
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was een kruising tussen Kooten en de Bie's vieze man en Freddy Kruger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |