Gedaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef D. het volgende:
[POLL]Sofia, Sharon of Laura? Wie is jouw favoriet? En wie mag er weg?
Superkokje toch, je weet toch van goede botten maak je lekker soepquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef superkokje het volgende:
Goedeavond
Tegen mijn principes in de uitslag live gezien.
Als Laura er uit moet kap ik met SST
Die doodskist mag niet blijven
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Sofia moet zelf gaan en laura moet weggestemd worden
Ach man wat hebben we nu helemaal voor last van Catasofia? Ze ligt niet in de weg ofzo .. Laura is gewoon heel irritant steeds on screen aan het kriebelen en janken en klagen ..quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Spooky4u het volgende:
Servio wou zijn vaseline niet delen... verrassend
Psies, 20%So, 38%Lau en 42%Shar... of zoiets.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef mYsca het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk ongeveer gelijk met Sharon eindigen. En Sofia heel laag.
U is een wijs vrouw!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk dat dat wel het geval zal zijn, want i.t.t. vorige week is degene die mensen graag zien gaan ook degene met de minste favorietenquote:
Die hoopt dat hij die nog ergens anders kan/mag gebruiken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Spooky4u het volgende:
Servio wou zijn vaseline niet delen... verrassend
Dat zou inderdaad het mooiste zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Opgeruimd staat netjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk dat als er iemand anders dan So uit moet die andere een week later terug mag. Want So zet door hoop/denk ik.quote:
Ik niet echt niet maar niet echtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef exify het volgende:
Ik heb echt 't idee dat ik de enige ben die Laura echt niet leuk vind
Laura mag ook, maar ik denk dat we daar leukere momenten mee hebben dan Safiaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach man wat hebben we nu helemaal voor last van Catasofia? Ze ligt niet in de weg ofzo .. Laura is gewoon heel irritant steeds on screen aan het kriebelen en janken en klagen ..
Dan maar een zombie huilmoment per dag.. trouwens dat lijk gaat er toch wel zelf een keer uit
Hier ook iemand!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef exify het volgende:
Ben je ook dieslakties?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef exify het volgende:
Tja, en jij roddelt nu over Aaf..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef angeljacky het volgende:
Ja hoor en Aaf weer ff lekker aan de roddel, jammer dat zij niet is genomineerd ik zie haar graag gaan.
Stomme Flip .....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
Aafke vind Flip dus echt leuk![]()
Maar ze geeft het geen kans omdat hij zo verliefd is op Jo
Wij hebben commentaar op de streams.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tja, en jij roddelt nu over Aaf..
Hoe kom je daar nou bij?? Ik ben er toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef exify het volgende:
Inderdaad je hebt helemaal gelijk, maar daar zijn deze cossen ook voor toch??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?? Ik ben er toch.
Ik ben Laura-kriebel-hater
Zo niet zal de COS erg leeg zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zo, niet meer incognito, mijn papegaaitjes weer terug.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?? Ik ben er toch.
Ik ben Laura-kriebel-hater
Nee geen laura dan terug hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat als er iemand anders dan So uit moet die andere een week later terug mag. Want So zet door hoop/denk ik.
Dan een extra nominatie voor de mannen? 1 man wordt er door de mannen uitgestemd en 1 door de vrouwen?quote:
F5quote:
Dat klopt en er meot ook war vet op zitten,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Superkokje toch, je weet toch van goede botten maak je lekker soep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |