Bod is inclusief een volle tank neem ik aan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
100 euro, neem ik hem zo mee zonder gezeik.
en 24 maanden garantie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bod is inclusief een volle tank neem ik aan?
Wel nieuwe APK, anders gaat het niet door.quote:
Alleen het feit dat 'ie een face lift nodig had alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef Modus het volgende:
Ohw iemand nog een Clio RS 172 van-na-de-facelift kopen?.
Ja serieus ja. Maar spammen mag niet..
maar had je dan liever toch modelnaam + Mk (I+ zoveelste versie)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen het feit dat 'ie een face lift nodig had al
ja, amerikanen hebben gewoon ieder jaar een nieuwe lookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
knoflook of bieslook?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, amerikanen hebben gewoon ieder jaar een nieuwe look
quote:
Tis een Renaultquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, amerikanen hebben gewoon ieder jaar een nieuwe look
Die oogt toevallig wel beter ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, jij begrijpt me. Als ik jou was zou ik me dus maar bijna aanmelden voor psychische hulp.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:16 schreef Anne het volgende:
Ik moet Lex vandaag wel vaak uitleggen hey.
SD heeft toch een bijl in de schuur hangen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef Anne het volgende:
.
Ik zou kei hard weg rennen, nu het nog kan, SD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Enne?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef lipje het volgende:
[..]
SD heeft toch een bijl in de schuur hangen?
kleine toevoegingquote:
kan je ook op eendjes gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef lipje het volgende:
[..]
SD heeft toch een bijl in de schuur hangen?Ik heb alleen bijlen nodig om hout te hakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
dus uit handen van Friezen houden, die hakken er Hollanders mee omquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb alleen bijlen nodig om hout te hakken.
Rennen? ik heb eenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef Anne het volgende:
.
Ik zou kei hard weg rennen, nu het nog kan, SD.
Zie bovenstaande postquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:27 schreef lipje het volgende:
[..]
dus uit handen van Friezen houden, die hakken er Hollanders mee om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |