Het is allemaal asociaal en dom, gisteren zei er nog 1 (volgens mij Jenna) dat ze er liever goed uitziet dan dat ze een diploma heeftquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:20 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ik zag net voor de reclame nog een stukje over een verschrikkelijk asociaal uitziend, vloekend stuk vreten wat ging huilen bij de psycholoog.
Met andere woorden: ik blijf nu na de reclame nog even hangen!
Is het niet, dat is het erge juistquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:22 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Oooooh, zeg me alsjeblieft dat dit scripted is.....
Verbaast me voor geen meter nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is allemaal asociaal en dom, gisteren zei er nog 1 (volgens mij Jenna) dat ze er liever goed uitziet dan dat ze een diploma heeft
Da's nog erger inderdaad! Oh oh, wat erg!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het niet, dat is het erge juist
Vermaak gegarandeerd!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Da's nog erger inderdaad! Oh oh, wat erg!
morgen weer een afleveringquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:31 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zitten ze aan de drank .... op camera !!!!! En dan zeggen: dit gaan we niet vertellen.![]()
Oooow, waarom nu al afgelopen?!
Dan kan ik niet, kijk sowieso niet veel televisie. Maar dit soort leedvermaak en plaatsvervangende schaamte ben ik haast geneigd op te nemen.quote:
Nee, het komt dagelijks. Vanavond om 11 uur ofzo is de herhaling.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:32 schreef MissJ het volgende:
wat was die uitzending van net dan? Niet gekeken trouwens
herhaling van gisteren?
Dilaraquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:35 schreef Captain_Ghost het volgende:
welke van al die 8 dames ziet er lekker uit?
dat dacht ik ook net aan.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Dan kan ik niet, kijk sowieso niet veel televisie. Maar dit soort leedvermaak en plaatsvervangende schaamte ben ik haast geneigd op te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |