Geil. Met zo'n kutkop.quote:
Dat hebben ze daar allemaalquote:
Niks tegen Dilaraquote:Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat hebben ze daar allemaalje moet gewoon niet van die hoge eisen hebben!
Nou ja bijna allemaal
daaorm let op het woordje bijnaquote:
Zira is anders ook niet echt enthousiast.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef Chai het volgende:
Linsey is echt gewoon bijna geestelijk gehandicapt zo dom is ze. Zira is iig nog in staat de lessen te volgen.
Gelukkigquote:
Ja, maar die kan meer dan 1 woord noemen uit de les die ze gevolgd hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zira is anders ook niet echt enthousiast.
[..]
Gelukkig
aan jouw taalgebruik te zien zit je op het zelfde niveau van linseyquote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef Alleenik het volgende:
Die Linsey is een vieze hoer.. Met der neppe haar, bek, accent en houding..
Racistische tyfus snol.. En nog dommer dan dom ook..
"Ben geen schoonmaak Turk" Totdat je op straat loopt...
Ze lijkt op Chucky's Bride man :S
Leuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:07 schreef ukga het volgende:
[..]
aan jouw taalgebruik te zien zit je op het zelfde niveau van linsey
Zijn taalgebruik is inderdaad niet erg fraai, maar jij bent wel de laatste om daar commentaar op te mogen leveren. Heb je je eigen posts wel eens teruggelezen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:07 schreef ukga het volgende:
[..]
aan jouw taalgebruik te zien zit je op het zelfde niveau van linsey
Ik kom in deze mijn mening niet geven over Linsey haar gedrag, houding en taalgebruikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Zijn taalgebruik is inderdaad niet erg fraai, maar jij bent wel de laatste om daar commentaar op te mogen leveren. Heb je je eigen posts wel eens teruggelezen?
Dat is jenna, veel mensen vinden haar leuk of schattig in dit topic valt me op.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:16 schreef Skynilla het volgende:
Linsey is wel heel erg. Wat doet ze daar als ze toch niks aanneemt en wilt leren. Wat een zeikerd zeg, maar vind het altijd wel vermaak als zij iets zegt met die emotieloze ogen van haar. Heb gister voor het eerst gekeken maar er is ook een meisje bij, klein mondje, praat heel erg lui. Dat vind ik wel een schatje ondanks haar lui praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |