Ik moet trouwens zeggen dat ik niet eens direct zoveel volumeverschil merk tussen die verschillende standen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zowel de tiny terror als de dual terror kun je schakelen
Klinkt mij niet bekend in de oren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Waren in de oefenruimte ff bezig en kwam dat opeens eruit en nu komen we er niet op van wie dat nummer is
http://www13.speedyshare.com/files/27298552/download/ding.mp3
Help
Damn, dat vond ik toch één van de meest interessante bands van de laatste jaren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Klinkt mij niet bekend in de oren.
Oja, Oceansize uit elkaar.![]()
foto's!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Yeah!!
Gear opgehaald![]()
![]()
ziet er gaaf uit![]()
![]()
De London City's?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Yeah!!
Gear opgehaald![]()
![]()
ziet er gaaf uit![]()
![]()
quote:
Oef, mooie tele! Van speurders was die toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Geluidsmuurtje![]()
[ afbeelding ]
TwangCaster![]()
[ afbeelding ]
Had er bijna alsnog een buizenversterker bijgekocht.
Er waren er twee die niet betaald waren allebei LC buldogs de eerste vroegen ze 200 voor ex kosten en de andere 250 ik sleepte mijn gear naar mijn auto en dacht in de tussentijd na om misschien die van 200 te kopen. Maar goed ik dus weer terug had iemand de eerste al weggekaapten ja de tweede vond ik weer te duur worden... Maar goed 100 buizen is toch veels te hard ik ga maar eens op zoek naar een 5 watt-er
Nope bij daan auctions vandaan. maar er waren zat wederverkopers bij mensen die een hele bus volladen met gitaren je maakt mij niet wijs dat ze dat niet voor de handel doen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oef, mooie tele! Van speurders was die toch?
Of was dat iemand anders?...
Oh, ik heb hier ook ooit ergens gelezen dat iemand bij iemand van speurders ging kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:17 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nope bij daan auctions vandaan. maar er waren zat wederverkopers bij mensen die een hele bus volladen met gitaren je maakt mij niet wijs dat ze dat niet voor de handel doen.
Die nieuwe AC-30 modellen hebben dat ook meen ik, dat is wel heel fijn!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:42 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik heb een 50 watt versterker in een kamer van 2,5x2 staan, maar dat gaat prima hoor. Kan dat te maken hebben omdat die een master volume heeft?
Pak een Telecaster, stem hem in open G.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hmz wie weet er leuke twangy telecasternummers ?
Ik ben niet zo gek op open stemmingen maar alles valt te proberen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Pak een Telecaster, stem hem in open G.
Vandaag gedaan met een Squier Telecaster Custom II(met P-90`s) alles wat je speelt klinkt Stones!
Oh boy...quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:18 schreef Braddie het volgende:
Net een preek van m`n ma gehad, dat ik een kleiner versterkertje moet bestellen.
Wat is een leuke kleine(max 10 watt) versterker? het liefst buizen(maar hoeft niet persee) en eventueel met een ingebouwd effect unitje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |