quote:
Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef KNAK het volgende:Ja ja ja.... wat een lof...
Als je jezelf kattenliefhebber noemt dan is dit toch wel het minimale denk ik?
Kwam een uur of wat terug van de nodige dingen die gedaan moesten worden en in drinkbakje dreef een gele sliert van een cm of 3. Zal wel een worm geweest zijn(?). TIjdens het braken lijkt mij? en dat precies in dat bakje?. In dit geval is de stap naar het gebruik van een mens-wc erg klein hoop ik :p scheelt me weer katjesdrop scheppen.
Whiskas junior, zowel vlees als droogvoer, wat fijnere kattenbakstenen in huis en ondertussen ene Thaise Ho-Chi-Minh gangenstelsel van dozen gemaakt, genoeg plek om te slapen, eten. en te skieten. Eten heeft die muts al volop gedaan. Whiskas Jr. slaat goed aan. Water drinken lukt vooralsnog niet echt.

Ho-Chi-Minh gangenstelsel!
Als ze goed natvoer eet krijgt ze daar zat vocht mee binnen en veel vocht hebben katten niet nodig. Die gele sliert kan best een stuk worm zijn geweest, leek het op gekookte bami of spgetti? Want daar lijkt het meestal op.En vaak leven ze nog (I haz filmpje

) En dan heb je nog de kleine, bijna onzichtbare wormen die nu uitgedreven worden.
Ze begint lekker in haar ritme te komen zo te lezen. Ik denk dat ze zelf ouder is dan een maand, als eten nu zo goed aanslaat en als ik naar de kleur van haar oogjes kijk. Kan best 6 weken zijn. Maar da's nog steeds piep en dan heb je mama of ome KNAK evengoed hard nodig.
Dadelijk kun je aan de slag met propjes en balletjes en kattespeeltjes.
Ow ja, kattebakvulling: heb je
niet klonterende vulling in huis? Want die is het beste. Kittens eten vaak graag kattebakvulling en klonterende vulling wil je niet in dat maagje hebben.
Sorry, had ik eerder aan moeten denken, nu heb je al boodschappen gedaan.