Jij bent echt een bink.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef KevinMalone het volgende:
Ik heb een nieuwe functie gekregen die ik vroeger nog belachelijk maakte. Nu ben ik het schroothondje van de baas.
Anti-klacht: Ik mag nu mensen ontslaan.
Bonus klacht: Alleen met toestemming.
Bonus Anti-klacht: Vandaag al 2 mensen ontslagen met natuurlijk een leuk verhaaltje.![]()
Een zwangere vrouw ontslagen en een gehandicapte jongen. Gehandicapt in de zin van de benen niet kunnen gebruiken. Ach ja moeten ze maar niet in een supermarkt werken.Ik werk er ook maar ik ben nog jong en studeer er bij.
![]()
Die vrouw was te laat vanwege Carnaval maar tegelijkertijd wel zwanger zijn en drinken.![]()
![]()
En die gehandicapte jongen, tja hij kan alleen achter de kassa en dat deed hij niet goed, want hij kon niet opstaan om te kijken of iemand kratjes bier in hun wagentje hadden, had hij dan ook maar die spiegel aan het plafond moeten gebruiken.
Klb 1.5quote:
Hoezo verkapt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:05 schreef De_Viborateur het volgende:
Een verkapt kijk-mij-macht-hebben-topic
2.0 was kanker, 1.0 was goed dus we gaan voor een goede middewegoplossingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
is Klb gedowngrade? We hadden toch 2.0?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2.0 was kanker, 1.0 was goed dus we gaan voor een goede middewegoplossing
1,5?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2.0 was kanker, 1.0 was goed dus we gaan voor een goede middewegoplossing
1.5 jaquote:
bedanktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef S2Madness het volgende:
Ik krijg het altijd voor elkaar dat mensen mij bedanken nadat ik ze heb ontslagen
werk je bij een pauperbedrijf?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef S2Madness het volgende:
Ik krijg het altijd voor elkaar dat mensen mij bedanken nadat ik ze heb ontslagen
Bedankt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef S2Madness het volgende:
Daarom wil ik mod wordenquote:
Ja ik vind dit echt relaxt voor onze filiaal, want eerst was de gast op mijn functie echt een eikel, maar nu is alles goed.quote:
Smerquote:
Goedzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ja ik vind dit echt relaxt voor onze filiaal, want eerst was de gast op mijn functie echt een eikel, maar nu is alles goed.
Bedankt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef S2Madness het volgende:
Misschien kan hij je een type cursus gevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef KevinMalone het volgende:
Ik heb een nieuwe functie gekregen die ik vroeger nog belachelijk maakte. Nu ben ik het schroothondje van de baas.
Anti-klacht: Ik mag nu mensen ontslaan.
Bonus klacht: Alleen met toestemming.
Bonus Anti-klacht: Vandaag al 2 mensen ontslagen met natuurlijk een leuk verhaaltje.![]()
Een zwangere vrouw ontslagen en een gehandicapte jongen. Gehandicapt in de zin van de benen niet kunnen gebruiken. Ach ja moeten ze maar niet in een supermarkt werken.Ik werk er ook maar ik ben nog jong en studeer er bij.
![]()
Die vrouw was te laat vanwege Carnaval maar tegelijkertijd wel zwanger zijn en drinken.![]()
![]()
En die gehandicapte jongen, tja hij kan alleen achter de kassa en dat deed hij niet goed, want hij kon niet opstaan om te kijken of iemand kratjes bier in hun wagentje hadden, had hij dan ook maar die spiegel aan het plafond moeten gebruiken.
Mierenneuker! Als jij bij ons in dienst was zou ik jou ontslaan! (Als ik toestemming zou krijgen, waarvan ik overtuigd ben dat ik het zou krijgen.)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:43 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Misschien kan hij je een type cursus geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |