Alleen als je je dat kan permitteren.quote:
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
Oh die! Hij heeft een satanische blik in de ogen.
Andries K vertrouw ik ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja.
Bij Andries K weet je nog wat je aan hem hebt. Maar bij vd Brink. Blijft een kwal.
Idd, Knevel is mijn vriend ook niet, maar kwal vd Brink maakt me bijkans (quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja.
Bij Andries K weet je nog wat je aan hem hebt. Maar bij vd Brink. Blijft een kwal.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
EO-presentatoren. Is daar een speciaal schap voor in de supermarkt?
Was het een grap? Memo zag m'n naam en daar wilde ik een foto vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, dat hele 'steerkes wagel' was nu juist de grap toch?
Ik denk dat het een aparte tak van de oermens is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
EO-presentatoren. Is daar een speciaal schap voor in de supermarkt?
Dan gaan we je allemaal het advies geven dat je er nodig eens uit moet, geniet toch P., leef bij de dag en meer van dat soort kretenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik heb mijn verplichtingen al gehalveerdEn nog meer, dan zit ik zometeen alleen maar thuis
Kom je wow spelen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik heb mijn verplichtingen al gehalveerdEn nog meer, dan zit ik zometeen alleen maar thuis
Die man heeft 12 minderjarige meisjes vastgeketend in z'n kelder liggen voor z'n pleziertjes op zondag.quote:
Je kan erg mooie screenshots makenquote:
ah ja das ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
Kun je mooi je huishouden bijhouden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
en ga je af en toe naar de kookworkshopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kun je mooi je huishouden bijhouden.
En er is niets mis met thuis zijn, in mijn ogen. Daar is je rust en je focus. Daar bouw je je zekerheden op. De pannen staan rechts en de opscheplepels liggen links. En als je een dolle bui hebt, draai je het om.![]()
Nou ja, geldt voor mij. Ik dacht altijd dat Alles Wat Belangrijk Is buiten gebeurde. Maar hoe hard ik ook overal achteraan rende, ik miste toch altijd weer iets anders.
Nu gaat op werkdagen de deur 's avonds dicht en draait de wereld maar lekker door zonder mij.
En dan herschik ik de opscheplepels.
Ja, maar dat is schriftelijk hè?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ga je af en toe naar de kookworkshop
Ik heb precies hetzelfde (nou ja, los van de opscheplepels), maar ik ken ook veel mensen die er weer stapelgek van worden als ze bijna elke avond thuis zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kun je mooi je huishouden bijhouden.
En er is niets mis met thuis zijn, in mijn ogen. Daar is je rust en je focus. Daar bouw je je zekerheden op. De pannen staan rechts en de opscheplepels liggen links. En als je een dolle bui hebt, draai je het om.![]()
Nou ja, geldt voor mij. Ik dacht altijd dat Alles Wat Belangrijk Is buiten gebeurde. Maar hoe hard ik ook overal achteraan rende, ik miste toch altijd weer iets anders.
Nu gaat op werkdagen de deur 's avonds dicht en draait de wereld maar lekker door zonder mij.
En dan herschik ik de opscheplepels.
Ik weet niet hoe P hier over denkt, maar jullie zijn allemaal niet alleen thuis hè. En dan heb ik het niet over de honden en katten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Niets liever dan door de week iedere avond thuis zijnmet uitzondering even sporten
Klopt, maar ook toen ik alleen woonde was ik graag thuis, al is de drang dan minder groot en is het fijn iets vaker gezelschap op te zoeken. Het is de aard van het beessiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe P hier over denkt, maar jullie zijn allemaal niet alleen thuis hè. En dan heb ik het niet over de honden en katten.
Dat was dus precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe P hier over denkt, maar jullie zijn allemaal niet alleen thuis hè. En dan heb ik het niet over de honden en katten.
Ik ben er met eentje getrouwd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde (nou ja, los van de opscheplepels), maar ik ken ook veel mensen die er weer stapelgek van worden als ze bijna elke avond thuis zitten.
Dat lijkt me zo fijn hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar goed, die kent ook absoluut geen stress of stemmingswisselingen of gepieker. Dus die heeft geen opscheplepels nodig om de grenzen te bewaken.
Dat scheelt idd wel. Toen ik alleen woonde ging ik veel uit, vond te veel alleen zitten niet prettig. Dat is pas veranderd toen de mr en ik een tijdje samen waren.. (waar hij eerst ook veel in de stad was etc , slonk die behoefte bij hem toen ook). Dus snap wel dat P er niet op zit te wachten om avond aan avond thuis te zijn..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar goed, die kent ook absoluut geen stress of stemmingswisselingen of gepieker. Dus die heeft geen opscheplepels nodig om de grenzen te bewaken.
Ja dat scheelt wel denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan waren we exorbitant rijk geweest inmiddels. De Guru van relaxness.quote:
Ik ben echt een prototype weegschaal. Er zijn gebieden waar ik echt nooit over in de stress raak, maar dat compenseer ik weer door over andere onbenulligheden te gaan zitten piekerenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan waren we exorbitant rijk geweest inmiddels. De Guru van relaxness.![]()
Echt, hij is een Antilliaan die in een verkeerd lichaam is geboren, volgens mij.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar misschien wel eens goed om te kijken of je een coach oid. kan vinden om af en toe eens de boel helder neer te zetten?
Zeg Pee, ben ik nou zo dom of ben jij nou zo slim?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog even geduld, dan heeft hij alle tijd
Andersom Dudequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg Pee, ben ik nou zo dom of ben jij nou zo slim?![]()
quote:
What's new in the SCquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou Pee, daar schiet je dus mooi allemaal geen hol mee op.![]()
![]()
Die heb ik 1,5 jaar gehad. Na die tijd lukte het me zelf vrij aardig om de boel op de rails te houden. En nog wel hoor, maar deze keer kost het meer moeitequote:Maar misschien wel eens goed om te kijken of je een coach oid. kan vinden om af en toe eens de boel helder neer te zetten?
Kloptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat TAV daar een referentie naar maakt
Dude! Ga eens uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
O doet jouw moeder dat ja sun?
Ik zat vanmiddag toevallig te kijken naar opleidingen.
Zou wel iets (meer) willen doen met coachen van jonge mensen.
Maar goed, ik moet misschien ook maar eens ophouden met elke drie maanden een nieuwe carrière verzinnen voor mezelf.![]()
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:35 schreef golfer het volgende:
Volop goede adviezen aan P. zo te zien.
Nu nog maar hopen dat dat stuk stronteigenwijs er een paar uitpikt en er wat mee gaat doen.
Zullen we samen maar iets beginnen sun?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dude! Ga eens uit mijn hoofd![]()
En ja, mijn moeder is dat gaan doen na een opmerking van mij![]()
Heb altijd gevonden dat ze psycholoog had moeten worden ipv jurist. Nu zit ze iig in de goede richting
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben er met eentje getrouwd gaan samenwonen.![]()
Die zie ik doordeweeks niet.
Nou, zo heb ik het niet teruggelezen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef DarkElf het volgende:
vind t nu wel een beetje overkomen alsof P er een potje van maakt volgens sommigen, dat vind ik niet terechtmaar goed. ik ga eens thee zetten en een boekje lezen
Ja!! Erg leuk, zoiets had ik ook op mijn Android-telefoon en heeeel vroeger in 2003 ook op mijn PalmOS-telefoon (maar dan zonder de camerafunctie).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:34 schreef DarkElf het volgende:
steer, had je nou nog naar starwalk gekeken voor op je telefoon?
Hmmm...ik kreeg hetzelfde gevoel hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, zo heb ik het niet teruggelezen hoor
Wat een primitieve graphicsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja!! Erg leuk, zoiets had ik ook op mijn Android-telefoon en heeeel vroeger in 2003 ook op mijn PalmOS-telefoon (maar dan zonder de camerafunctie).
[ afbeelding ]
Nog vele nachten in Eindhoven doorgebracht, starend omhoog
Nou, bij jou vind ik dat nog wel logischquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...ik kreeg hetzelfde gevoel hoor
Ik vind dit soort opmerkingen altijd zo lastig, omdat je niet zegt wie je bedoelt, en dan ook nog vertrekt voor je het kan uitleggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef DarkElf het volgende:
vind t nu wel een beetje overkomen alsof P er een potje van maakt volgens sommigen, dat vind ik niet terechtmaar goed. ik ga eens thee zetten en een boekje lezen
Jij coachen, ik remedial teachen?? Als ik die opleiding af heb kan ik mijn eigen toko beginnenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zullen we samen maar iets beginnen sun?
Lekker samen ontjuffen.
Tja, de SC levert nu eenmaal vaak goedbedoelde adviezen op die uitmondden in een bredere discussie waardoor het allemaal wat groter wordt dan oorspronkelijk bedoeld. Maar dat doet weinig af aan de goede intenties lijkt me.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...ik kreeg hetzelfde gevoel hoor
Kloptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, Pee maakt er helemaal geen Peetje van.
Maar hij begon er zelf over dat het voor zijn gevoel niet lekker loopt toch?
quote:Pee is mijn held hoor.
quote:Een stoer brok heerschap met ijzersterke principes en een geweldige vermogen passie te stoppen in wat hij doet.
Kan ik nog een boel van opsteken.
Niet doen iddquote:Nee, ik overweeg geen geslachtsverandering tot stoer heerschap.
Hopsa. We zijn eruit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij coachen, ik remedial teachen?? Als ik die opleiding af heb kan ik mijn eigen toko beginnenEn mijn moeder is daar ook mee bezig
Dus als je nou die boerderij in Delden koopt die je laatst op het oog had en daar een kantoortje aan bouwt met 2 kamers zijn we 'good to go'!
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, de SC levert nu eenmaal vaak goedbedoelde adviezen op die uitmondden in een bredere discussie waardoor het allemaal wat groter wordt dan oorspronkelijk bedoeld. Maar dat doet weinig af aan de goede intenties lijkt me.
Het kost minder energie om gewoon alles over te slaan en direct te discardenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptEn jullie kennen mijn motto he
Klagen, luisteren, filteren, nadenken, beslissen, discarden
Hmm.. ik ga morgen naar het ziekenhuis, overmorgen doen dus maar..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hopsa. We zijn eruit.![]()
Morgen even mijn baan opzeggen.
quote:
In het echt ben ik ook gewoon een 55 jarige tokkie met een bierbuik. Dat klopt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja om daar even op in te gaan, heb wel het gevoel dat Pee vaak om kleine (?) dingetjes op het werk uit de slof schiet, maar niet vaker dan - laten we zeggen - mijn uitingen dat ik niet op een romantische manier om kan gaan met het andere geslacht - op die paar maanden van 'on fire' staan aan het begin van mijn Maastricht periode dan.
Zeg maar.
Maar dat kan natuurlijk een vertekenend beeld geven, alles wat hier in de SC komt te staan hoeft geen direct beeld te scheppen van hoe iemand in het echte leven is.
welja joh, daar maak ik me ook geen moment zorgen overquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In het echt ben ik ook gewoon een 55 jarige tokkie met een bierbuik. Dat klopt.
En je stemt PVVquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In het echt ben ik ook gewoon een 55 jarige tokkie met een bierbuik. Dat klopt.
Volgens mij wilde Sun alleen zeggen dat pillen niet zo drastisch zijn als veel mensen denken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, pillen als voorbeeld vond ik ook niet zo'n goed idee, maar volgens mij bedoelde Sunny het niet zó letterlijk meteen.![]()
Jeetje wat een uitgebreid motto. Mijn motto is mixen, bakken en koffiedrinkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
Zusjes snappen elkaar tenminstequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Sun alleen zeggen dat pillen niet zo drastisch zijn als veel mensen denken?
Ah oké, nu is in elk geval duidelijk wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef DarkElf het volgende:
*belletje naar oma in de wacht zet speciaal voor dude..
Ik bedoel G en sun met de pillen.Denk dat iedereen wel eens een periode heeft dat t hem of haar even wat teveel is maar pillen vind ik wel erg drastisch meteen.. en de opmerking van G vond ik gewoon niet zo aardig.
en nee ik bedoel het niet alsof mensen allemaal eikels zijn, of om af te zeiken of om onaardig te zijn of weet ik.. disclaimers alom ... dat viel me gewoon op that's all.
*nu echt oma belt.
*slokje pukka thee neemt.
Oh, dan ben ik het gewoon niet eens met Sunny. Dat kan ook, no hard feelings.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Sun alleen zeggen dat pillen niet zo drastisch zijn als veel mensen denken?
Jij vind ze drastisch??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik het gewoon niet eens met Sunny. Dat kan ook, no hard feelings.
Dat is sowieso waar, de neiging ontstaat toch snel om alles wat iedereen post even zwaar op te vatten, maar blijkbaar roept een geschreven tekst dat wat sneller op dan een terloopse opmerking irl. Geldt op veel gebieden, in een discussie kom je op een forum ook al snel serieuzer en opgefokter over dan je het voelt is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Maar dat kan natuurlijk een vertekenend beeld geven, alles wat hier in de SC komt te staan hoeft geen direct beeld te scheppen van hoe iemand in het echte leven is.
Euhm, huh? Wat heb ik gemist??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef AnneX het volgende:
En allemaal : wat maken jullie onaardige persoonlijke opmerkingen over mensen die je nog nooit hebt ontmoet !?Tenminste ik denk dat jullie ze nog nooit hebben ontmoet.
Ja, dat kon ik ook niet plaatsen, maar bij Anne kan het soms ook ineens gaan over twee topics terugquote:
Kommetje rijst, Sunny, chill!quote:
Daar hebben meer mensen hier last vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat kon ik ook niet plaatsen, maar bij Anne kan het soms ook ineens gaan over twee topics terug
Dat is dus wat ik zeg en zei en altijd heb bedoeld jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kommetje rijst, Sunny, chill!
Ik vind dat pillen een optie zijn als andere minder drastische opties zijn uitgeput en niet het gewenste effect sorteren, zoals het praten met een coach of een begeleider of een psycholoog. Dat is toch de meest wijze gang van zaken, of niet?
Owkeequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik zeg en zei en altijd heb bedoeld ja
Maar het is wel de beperkte werkelijkheid waarmee we het moeten doen en op basis waarvan mensen adviezen formuleren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja om daar even op in te gaan, heb wel het gevoel dat Pee vaak om kleine (?) dingetjes op het werk uit de slof schiet, maar niet vaker dan - laten we zeggen - mijn uitingen dat ik niet op een romantische manier om kan gaan met het andere geslacht - op die paar maanden van 'on fire' staan aan het begin van mijn Maastricht periode dan.
Zeg maar.
Haha jaja ik zit te zweten op een post en als het af is, zijn jullie twee pagina's verder !quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat kon ik ook niet plaatsen, maar bij Anne kan het soms ook ineens gaan over twee topics terug
En dat 'chill' is niet nodig hoor, het was een gewone vraag..quote:
oooooooooooooow, datquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha jaja ik zit te zweten op een post en als het af is, zijn jullie twee pagina's verder !
Ik bedoelde het gehak en erger op twee EO presentatoren.
Er is een ab en zappen maar als jeje ergert.
Mag ik je erop wijzen dat je twee (!) vraagtekens hebt gebruikt:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dat 'chill' is niet nodig hoor, het was een gewone vraag..als er iemand hier zenn is vanavond dan ben ik het wel
lang leve de happypills
![]()
![]()
quote:
Oh dat, maar aan die vd Brink zie je toch zo dat hij niet deugdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha jaja ik zit te zweten op een post en als het af is, zijn jullie twee pagina's verder !
ja maar hij dook zomaar op in het programma wat ik altijd kijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo lang geleden?quote:
Ehmm.. ja, en?? Dat doe ik heel vaak, is dat vreemd dan? Of betekent dat iets wat ik ff gemist heb??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat je twee (!) vraagtekens hebt gebruikt:
[..]??
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mja, ik ben even te druk met andere dingen. Veel weekenden die ik zou kunnen zijn echt vol. Of hebben een andere bestemming gekregen. Excuus daarvoor. Ik pik het deze maand nog wel een keer opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo lang geleden?![]()
Waar blijft die whiskymeet btw
Ik erger me idd vaak op kantoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, maar ik moet toch de helft van mijn verplichtingen schrappen van Bloes danwel Dude dus ik kan sowieso maar de halve meetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, ik ben even te druk met andere dingen. Veel weekenden die ik zou kunnen zijn echt vol. Of hebben een andere bestemming gekregen. Excuus daarvoor. Ik pik het deze maand nog wel een keer op.
Dan ook een halve whiskyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet toch de helft van mijn verplichtingen schrappen van Bloes danwel Dude dus ik kan sowieso maar de halve meet
Het geeft een verhoogde staat van verbazing aan, anders zou je niet automatisch of bewust twee vraagtekens typen. En omdat het zo'n persoonlijk onderwerp is voor jou, dacht ik er goed aan te doen te zeggen dat ik er géén persoonlijke confrontatie in zoek, maar wilde wel mijn mening kenbaar maken, die blijkbaar dezelfde is als die van jou.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. ja, en?? Dat doe ik heel vaak, is dat vreemd dan? Of betekent dat iets wat ik ff gemist heb??
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet toch de helft van mijn verplichtingen schrappen van Bloes danwel Dude dus ik kan sowieso maar de halve meet
Oh.. ok.. nou, die 2e was gewoon onbewust en er zit verder niets achter of zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het geeft een verhoogde staat van verbazing aan, anders zou je niet automatisch of bewust twee vraagtekens typen. En omdat het zo'n persoonlijk onderwerp is voor jou, dacht ik er goed aan te doen te zeggen dat ik er géén persoonlijke confrontatie in zoek, maar wilde wel mijn mening kenbaar maken, die blijkbaar dezelfde is als die van jou.
Fijn Lie!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef LieLie het volgende:
Ow, en trouwens, ik vind mijn stage zo geweldig![]()
Ik heb in bijna vijf jaar studie nog niet zoveel lol gehad.
Ik werk 38 uur per week maar de tijd vliegt voorbij omdat ik honderd dingen doe en ik voel me gewoon een echt collega
ik ben ook niet aardig. Ik ben heel direct en draai niet om zaken heen en benoem ze.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef DarkElf het volgende:
Ik bedoel G en sun met de pillen.Denk dat iedereen wel eens een periode heeft dat t hem of haar even wat teveel is maar pillen vind ik wel erg drastisch meteen.. en de opmerking van G vond ik gewoon niet zo aardig.
Ja dat zeg je nou wel, maar jij maakt er gewoon een potje pillen van lately.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh.. ok.. nou, die 2e was gewoon onbewust en er zit verder niets achter of zo.
Grappig, ik heb op volwassen leeftijd nooit een oma of opa gehad, vraag me wel eens af welk soort contact ik dan met ze gehad zou hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef DarkElf het volgende:
zo héhé die oma van mij, eerst enorm klagen maar als je even doorvraagt en praat is ze echt heel gezellig altijd
Ja goed, was ook meer een miscommunicatie over de pilletjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh.. ok.. nou, die 2e was gewoon onbewust en er zit verder niets achter of zo.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nou wel, maar jij maakt er gewoon een potje pillen van lately.
Ik heb nog nooit een oma gehad, dus ik vind dat altijd mateloos interessant. Hoe oud is ze? En bel je haar vaak?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef DarkElf het volgende:
zo héhé die oma van mij, eerst enorm klagen maar als je even doorvraagt en praat is ze echt heel gezellig altijd
ik heb alleen maar 1 oma maar wel een leuke (nou ja, sinds mijn opa dood is werd ze leuker moet ik eerlijk zeggen. Mijn opa was vrij dominant en daardoor was mijn oma toch anders dan ze nu is)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Grappig, ik heb op volwassen leeftijd nooit een oma of opa gehad, vraag me wel eens af welk soort contact ik dan met ze gehad zou hebben
Ja. Idem dito. Al mijn opa's en oma's zijn dood. De laatste een paar jaar terug, maar daar had je weinig meer aan op een gegeven moment. Die dronk meer Jenever dan water op een gegeven momentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Grappig, ik heb op volwassen leeftijd nooit een oma of opa gehad, vraag me wel eens af welk soort contact ik dan met ze gehad zou hebben
Mijn oma is 94 en ik bel eens in de 2 weken ofzo? Ik zie haar te weinig denk ik maar goed, ze woont ruim 2 uur verderop dus je gaat ook niet ff langs ofzo. Ze woont in een bejaardentehuis waar ze t , naar eigen zeggen, enorm naar haar zin heeft. (ze heeft serieus een drukke agendaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een oma gehad, dus ik vind dat altijd mateloos interessant. Hoe oud is ze? En bel je haar vaak?
Zeg haar even dat ze de HELFT van haar agenda schrapt, ja!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mijn oma is 94 en ik bel eens in de 2 weken ofzo? Ik zie haar te weinig denk ik maar goed, ze woont ruim 2 uur verderop dus je gaat ook niet ff langs ofzo. Ze woont in een bejaardentehuis waar ze t , naar eigen zeggen, enorm naar haar zin heeft. (ze heeft serieus een drukke agenda).
Nou, niet lullig bedoeld hoorquote:
Die van mijn vaders kant allebei niet, mijn opa aan die kant is al heel vroeg overleden en die oma heeft nog net de geboorte van mijn (3 jaar oudere) broer meegemaakt. Van mijn moeders kant heb ik ze wel goed gekend, maar niet meer in mijn echt volwassen jaren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb alleen maar 1 oma maar wel een leuke (nou ja, sinds mijn opa dood is werd ze leuker moet ik eerlijk zeggen. Mijn opa was vrij dominant en daardoor was mijn oma toch anders dan ze nu is)
die anderen heb ik nooit gekend, jij wel?
niet mis mee maar dan kunnen dingen ook gewoon als lomp benoemd worden door mensenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
ik ben ook niet aardig. p/q[oh ja das waar, dat was ik ff vergeten[q]Ik ben heel direct en draai niet om zaken heen en benoem ze.
ik ben het daar dus niet mee eens maar goed, ieder zijn meningquote:Als Pee al weken lang allerlei stemmingswisselingen hier in de SC neerzet denk ik dat het verstandig zou kunnen zijn hulp te zoeken. En een onderdeel van die hulp zou mogelijk kunnen bestaan uit pillen.
I know geloof me ik weet er meer van vdan jij denkt wrsquote:Niets mis mee hoor. Gaat niemand direct aan dood.
lekker aardig weer. maar goed, dat wist ik al van je.quote:En ik zeg en postgewoon wat ik vind, zonder rekening te houden met de overgevoelige andere types in de SC.
Echt wekenlang alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef golfer het volgende:
Als Pee al weken lang allerlei stemmingswiisselingen hier in de SC neerzet
Overigens:quote:
Nou, als ik jullie nou achter elkaar doorvoer dan heb ik nog een kwart glas overquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Overigens:
Van zowel Bluezz áls mij moet je de helft schrappen.
Reken maar uit hoeveel whisky er dan nog overblijft.
veel voor onsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nee liever niet dan gaat ze wrs snel dood zodra die oudjes stil gaan zitten houdt t op (daar plaag-waarschuw ik haar altijd meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg haar even dat ze de HELFT van haar agenda schrapt, ja!![]()
![]()
quote:Wat lijkt me dat gezellig, een oma van 94 (!!) hebben.
1/2 * 1/2 is een 1/4. Dus P, 1/4 whisky.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Overigens:
Van zowel Bluezz áls mij moet je de helft schrappen.
GMTAquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
1/2 * 1/2 is een 1/4. Dus P, 1/4 whisky.
Gekke nerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, als ik jullie nou achter elkaar doorvoer dan heb ik nog een kwart glas over
Gelukkig heb je wel een opa en oma gehad iigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die van mijn vaders kant allebei niet, mijn opa aan die kant is al heel vroeg overleden en die oma heeft nog net de geboorte van mijn (3 jaar oudere) broer meegemaakt. Van mijn moeders kant heb ik ze wel goed gekend, maar niet meer in mijn echt volwassen jaren.
Gekke nerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
1/2 * 1/2 is een 1/4. Dus P, 1/4 whisky.
wat vervelend zo'n 'oma'met zo'n winkelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:13 schreef golfer het volgende:
Ik was vroeger vaak jaloers op de kinderen in mijn klas die soms heerlijk verwend werden doot Opa's en Oma's.
Ik heb ze door WO-omstandigheden nooit gehad.
Maar via mijn moeder leerde ik een oudere vrouw kennen die net als zij het kamp had overleefd en die geen kinderen had. Die tante Bepheb ik toen geadopteerd als mijn oma.
Groot bijkomend voordeel: ze had een snoepwinkeltje vlakbij het Waterlooplein in Amsterdam. Dus daar ging ik best vaak langs.
Klinkt leuk hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee liever niet dan gaat ze wrs snel dood zodra die oudjes stil gaan zitten houdt t op (daar plaag-waarschuw ik haar altijd mee
[..]
en je kan enorm met haar lachen want ze trekt zich weinig aan van wat mensen kunnen denken dus ze maakt hele leuke grappen
Mijn moeder waardeert die lol tussen mijn oma en mij niet zo trouwens *grin
Opa was een held, die volgde op 90-jarige leeftijd nog alle krantenstukjes over onze handbalprestaties en zat zich nog elke zondag bij Studio Sport druk te maken over de luiheid van Romario. En tussendoor leidde hij ook nog even het bejaardenhuisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel een opa en oma gehad iig
Mijn moeder is een nogal apart geval. Laten we t daar op houdenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Klinkt leuk hoor.![]()
Waarom waardeert je moeder het niet? jaloers op de band of iets anders?
Maar wel jouw heldquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Opa was een held, die volgde op 90-jarige leeftijd nog alle krantenstukjes over onze handbalprestaties en zat zich nog elke zondag bij Studio Sport druk te maken over de luiheid van Romario. En tussendoor leidde hij ook nog even het bejaardenhuis
Ah!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mijn moeder is een nogal apart geval. Laten we t daar op houden
doe ik zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah!
Nou ja, lekker genieten van de gebbetjes met je oma hoor.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat nou Charlie Sheen.
Wij hebbenPee
the WINNER.
[..]
Wat nou Charlie Sheen.
Wij hebbenPee
the WINNER.
Pee zonder pillenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat nou Charlie Sheen.
Wij hebbenPee
the WINNER.
[..]
Wat nou Charlie Sheen.
Wij hebbenPee
the WINNER.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pee zonder pillen![]()
![]()
kunnen we van Charlie niet zeggen
Hoppa, wat een MIETJE vergeleken met Pee.quote:
quote:
quote:
En dan met Muffin op de foto.quote:
Daar heb ik absoluut geen tijd voorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, je moet een eigen internet-streaming-show-dinges.
Wel als je elke avond thuis zitquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel als je elke avond thuis zit
Ik bedoel, ook opscheplepels van la verwisselen gaat vervelen.
Ja, een real livesoap.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef Duderinnetje het volgende:
En dan met Muffin op de foto.![]()
Pee, je moet een eigen internet-streaming-show-dinges.
Hoe zo geen tijd, hoe zo geen tijd?quote:
Dude zit puur in eigenbelang te kletsen hier. Eerst jou van al je afspraken afhelpen om dan zelf te kunnen genieten van je internet-streaming-show-dingesquote:
Die twee porno mokkels kan hij vast daarna wel via Fok! regelenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe zo geen tijd, hoe zo geen tijd?![]()
laat je ontslaan, schrap de helft van je agenda, drink de helft méér whisky en ga even bij sun langs voor de pillenboel.
D-H weet vast nog wat easy hockeymeisjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die twee porno mokkels kan hij vast daarna wel via Fok! regelen
Guttegutteguttegutwateenvertrouwenweer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dude zit puur in eigenbelang te kletsen hier. Eerst jou van al je afspraken afhelpen om dan zelf te kunnen genieten van je internet-streaming-show-dinges
Precies.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef Anthraxx het volgende:
Die twee porno mokkels kan hij vast daarna wel via Fok! regelen
Easy hockeymeisjes hebben vaak al heel wat elftallen gehad. Vind je het heel erg als ik ff bedank danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
D-H weet vast nog wat easy hockeymeisjes
Je zou ook gewoon kunnen concluderen dat ik je best geniaal vindquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Guttegutteguttegutwateenvertrouwenweer.
wat, je hoeft er niet mee te trouwen ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Easy hockeymeisjes hebben vaak al heel wat elftallen gehad. Vind je het heel erg als ik ff bedank dan![]()
Ehm Pee?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Easy hockeymeisjes hebben vaak al heel wat elftallen gehad. Vind je het heel erg als ik ff bedank dan![]()
Je kunt ze dan in ieder geval geen gebrek aan ervaring verwijten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
GATAquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat, je hoeft er niet mee te trouwen ofzo
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat, je hoeft er niet mee te trouwen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ben denk ik iets te moeilijk daarvoor
Nee pee, zo werkt dat niet. Dat zijn fabeltjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:27 schreef TAV74 het volgende:
Cool, we gaan nu allemaal op P inpraten dat hij zich op easy hocckeymeisjes moet storten
Wist ik, wist ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon kunnen concluderen dat ik je best geniaal vind
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:27 schreef TAV74 het volgende:
Cool, we gaan nu allemaal op P inpraten dat hij zich op easy hocckeymeisjes moet storten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Oh..okquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee pee, zo werkt dat niet. Dat zijn fabeltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nou ik ben wel eens niet met je eensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef TAV74 het volgende:
Als je maar niet voor die oervervelende Fatima de Morgana Meidera de Dinges gaat P.
Maak het nou niet nodeloos ingewikkeldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zou een vrouw van seks met 10 verschillende mannen 'uitgewoond' zijn en een vrouw die al tig jaar met 1 man getrouwd is en 3-4x per week seks heeft niet?Of denk je dat alle getrouwde vrouwen ook uitgewoond zijn? Of denk je dat die nooit seks hebben
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh..okNou ja, zoveel ervaring heb ik nou ook weer niet hoor
Lieve schat, er worden hele baby's geboren, van die dikke zompige, en dan gerust vier of zo, en dan nóg is het niet alsof je een banaan door de gang gooit. Echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus zo'n elftal, daar merk je niks van.Snobs have more fun!
KLIK!
Nee tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Of denk je dat alle getrouwde vrouwen ook uitgewoond zijn? Of denk je dat die nooit seks hebben
Ja, ook dat!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zou een vrouw van seks met 10 verschillende mannen 'uitgewoond' zijn en een vrouw die al tig jaar met 1 man getrouwd is en 3-4x per week seks heeft niet?Of denk je dat alle getrouwde vrouwen ook uitgewoond zijn? Of denk je dat die nooit seks hebben
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lieve schat, er worden hele baby's geboren, van die dikke zompige, en dan gerust vier of zo, en dan nóg is het niet alsof je een banaan door de gang gooit. Echt niet.
Dus zo'n elftal, daar merk je niks van.
Niks mis met Fatimaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef TAV74 het volgende:
Als je maar niet voor die oervervelende Fatima de Morgana Meidera de Dinges gaat P.
nou ik heb mij wel eens laten vertellen door iemand dat er vrouwen zijn die van nature al een wat ruimere doorgang hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lieve schat, er worden hele baby's geboren, van die dikke zompige, en dan gerust vier of zo, en dan nóg is het niet alsof je een banaan door de gang gooit. Echt niet.
Wat kan ze pokeren hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks mis met FatimaWe hebben daar jaren tegenaan gekeken op kantoor toen ze promo-foto's had gemaakt voor de OS 2004 en die posters op kantoor werden opgehangen. Dat waren ook de enige posters die altijd heel snel weg waren
Geen ideequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Misschien had hij gewoon een naaktslakje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ik heb mij wel eens laten vertellen door iemand dat er vrouwen zijn die van nature al een wat ruimere doorgang hebben.
God wat hebben we toen gelachen toen die jongen dat in geuren en kleuren zat te vertellen in de kroegHilarisch!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ik heb mij wel eens laten vertellen door iemand dat er vrouwen zijn die van nature al een wat ruimere doorgang hebben.
Dat klopt ook gewoon, mensen zijn nu eenmaal niet allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mmm dat kan ook,zo van zo dichtbij kende ik hem nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien had hij gewoon een naaktslakje.
Echt nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
zou je denken he maar neequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
noes!
alle vrouwen zijn toch allemaal exact het zelfde daar onder?
![]()
![]()
Picsquote:
1 woord: bekkenbodemspiertraining!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef DarkElf het volgende:
God wat hebben we toen gelachen toen die jongen dat in geuren en kleuren zat te vertellen in de kroegHilarisch!
Barca heeft kennelijk gescoord dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:34 schreef golfer het volgende:
Jeroen Grueter kwam luid schreeuwend klaar.
Ja, het is Barca... maar eerlijk is eerlijk, hij maakt het lollig af.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:34 schreef golfer het volgende:
Jeroen Grueter kwam luid schreeuwend klaar.
Nietus. Bij Aziaten zit ie overdwars.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
noes!
alle vrouwen zijn toch allemaal exact het zelfde daar onder?
![]()
![]()
Goddelijk voor de seksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef LieLie het volgende:
Pilates! 'Dames, navel intrekken en plas ophouden'
yepquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Van yoga krijg je ook geweldige spieren daaroquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef LieLie het volgende:
3x daags....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
Kun je het niet gewoon trainen door te seksen? Veel leuker ook. Voor beide.
Ik ben wel trainingspartner hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
Pee, uw Bekkenbodem Coachquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben wel trainingspartner hoorGeen probleem
Wie wil
ja maar als je t zo brengt komen er vast alleen van die uitgelubberde kinderfabrieken op afquote:
En dan zeker weer halverwege je agenda leegmaken en halverwege stoppen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben wel trainingspartner hoorGeen probleem
Wie wil
Nee, daar lubbert het alleen van uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
Hmmm....nee joh....beetje selectief klanten aannemenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan zeker weer halverwege je agenda leegmaken en halverwege stoppen?
Halverwege de seks.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan zeker weer halverwege je agenda leegmaken en halverwege stoppen?
Laat maar danquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Voor mensen die hun plas niet kunnen ophouden
Maar daar is weer de labiaplastiek voor uitgevonden.quote:
Of incontinente bejaarden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja maar als je t zo brengt komen er vast alleen van die uitgelubberde kinderfabrieken op af
Wasda?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar daar is weer de labiaplastiek voor uitgevonden.
Dat zijn wanhopige pogingen het niveau weer op te krikkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Wasda?
Ik moet altijd zo lachen om borisz die onverstoord doortwittert hier, terwijl wij op niveau -20 zitten.
Zoek maar lekker zelf op.quote:
Ja he.quote:Ik moet altijd zo lachen om borisz die onverstoord doortwittert hier, terwijl wij op niveau -20 zitten.
Slaap lekker, Isaquote:
Hoe bevalt de Jag?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga dat niet opzoeken golfer want dan wil ik dat zeker ook.![]()
Midlifecrisis, remember.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wasda?
Ik moet altijd zo lachen om borisz die onverstoord doortwittert hier, terwijl wij op niveau -20 zitten.
die staat reeds in de gangquote:
Ik weet van een collegadin van B. dat ze het heeft laten doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga dat niet opzoeken golfer want dan wil ik dat zeker ook.![]()
Midlifecrisis, remember.
quote:
Hoe tofquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Binnenkort (nou ja, april) rijden we onze eerste rally. In Drenthe!Recreatief en voor een goed doel en zo. Maar leuk. Allemaal autoliefhebbers.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet van een collegadin van B. dat ze het heeft laten doen.
Kan die vrouw nooit aankijken zonder daar aan te denken.
Zijn zandpaden wel goed voor die karquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Binnenkort (nou ja, april) rijden we onze eerste rally. In Drenthe!![]()
Het goede doel is het milieu natuurlijk?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Binnenkort (nou ja, april) rijden we onze eerste rally. In Drenthe!Recreatief en voor een goed doel en zo. Maar leuk. Allemaal autoliefhebbers.
Woar?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet van een collegadin van B. dat ze het heeft laten doen.
Kan die vrouw nooit aankijken zonder daar aan te denken.
Tof!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ze had er echt medisch gezien last van. Met fietsen enzo, zeg maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Lipjes bijgewerkt?
O god, dat vind ik dus echt zulke onzin hè?
Een auto is om mee te rijden TAV. Niet om glimmend in een garage te staan.quote:
Ja maar om er nu meteen de rimboe mee in te gaan is ook weer wat overdreven. Wat moet de inheemse bevolking er wel niet van denkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een auto is om mee te rijden TAV. Niet om glimmend in een garage te staan.![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja maar om er nu meteen de rimboe mee in te gaan is ook weer wat overdreven. Wat moet de inheemse bevolking er wel niet van denken
O echt? Wat goed zeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tof!
Wij rijden ook elk jaar bejaarden rond in Groningen. Rond September. Zo dankbaar
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Er past niet eens een bejaarde op de achterbank. Nou ja, misschien een gecremeerde.
Die hebben nog nooit een auto gezien, denken dat we god zijn en verkopen uiteindelijk Assen voor één euro aan Groningen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja maar om er nu meteen de rimboe mee in te gaan is ook weer wat overdreven. Wat moet de inheemse bevolking er wel niet van denken
De economie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Het goede doel is het milieu natuurlijk?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O echt? Wat goed zeg.![]()
Wij nemen geen bejaarden mee hoor. Of gehandicapten of mishandelde dieren of zo.Onze inleg gaat gewoon naar een goed doel.
Er past niet eens een bejaarde op de achterbank. Nou ja, misschien een gecremeerde.
Klinkt een beetje als mijn omaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, een Kever is ook niet al te ruim achterin. Maar ze vinden het geweldig. Je krijgt meteen alle verhalen te horen over vroeger en dat ze er ook 1 hadden.
Gehandicapten hebben wij nooit gedaan trouwens. Maar goed, wij worden meestal gevraagd door de organisatie
.
Ik denk dat de gemiddelde bejaarde leegloopt als Arty op de Sport-knop drukt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, een Kever is ook niet al te ruim achterin. Maar ze vinden het geweldig. Je krijgt meteen alle verhalen te horen over vroeger en dat ze er ook 1 hadden.
Gehandicapten hebben wij nooit gedaan trouwens. Maar goed, wij worden meestal gevraagd door de organisatie
.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde bejaarde leegloopt als Arty op de Sport-knop drukt.![]()
dan neem je lekker een paar eetlepels natuur kwark, beetje honing, 2 el lijnzaad en wat fruitquote:
Ja zoiets.quote:
Het dorp waar Anna vandaan komt organiseert elk jaar een rij tocht voor het bejaardentehuis. Als uitje. En omdat wij regelmatig daar komen in onze auto, kregen wij de vraag of wij ook niet wilden rijdenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde bejaarde leegloopt als Arty op de Sport-knop drukt.![]()
Maar leuk Annie. Waar is dat dan van?
ach scheelt weer, zo;n midlife-je is al duur genoeg toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Ik heb geen facelift meer nodig in elk geval, op die momenten.
Helaas...niet in huisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan neem je lekker een paar eetlepels natuur kwark, beetje honing, 2 el lijnzaad en wat fruit
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Ik heb geen facelift meer nodig in elk geval, op die momenten.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:01 schreef DarkElf het volgende:
Dat zal idd Dude, mijn oma zat eens naast me, de mr achterin. We gingen lunchen met ze.
Ineens vraagt ze: hoe hard rij je eigenlijk?
Dus ik gaf gewoon antwoord.
Zegt ze alleen heel zachtjes: oh.
Ik vraag mij af wat er na de Jag komtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach scheelt weer, zo;n midlife-je is al duur genoeg toch?
Nee echt een prima investering, deze auto.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach scheelt weer, zo;n midlife-je is al duur genoeg toch?
Een boot.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat er na de Jag komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |