Alleen als je je dat kan permitteren.quote:
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
Oh die! Hij heeft een satanische blik in de ogen.
Andries K vertrouw ik ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja.
Bij Andries K weet je nog wat je aan hem hebt. Maar bij vd Brink. Blijft een kwal.
Idd, Knevel is mijn vriend ook niet, maar kwal vd Brink maakt me bijkans (quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja.
Bij Andries K weet je nog wat je aan hem hebt. Maar bij vd Brink. Blijft een kwal.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
EO-presentatoren. Is daar een speciaal schap voor in de supermarkt?
Was het een grap? Memo zag m'n naam en daar wilde ik een foto vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, dat hele 'steerkes wagel' was nu juist de grap toch?
Ik denk dat het een aparte tak van de oermens is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
EO-presentatoren. Is daar een speciaal schap voor in de supermarkt?
Dan gaan we je allemaal het advies geven dat je er nodig eens uit moet, geniet toch P., leef bij de dag en meer van dat soort kretenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik heb mijn verplichtingen al gehalveerdEn nog meer, dan zit ik zometeen alleen maar thuis
Kom je wow spelen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik heb mijn verplichtingen al gehalveerdEn nog meer, dan zit ik zometeen alleen maar thuis
Die man heeft 12 minderjarige meisjes vastgeketend in z'n kelder liggen voor z'n pleziertjes op zondag.quote:
Je kan erg mooie screenshots makenquote:
ah ja das ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
Kun je mooi je huishouden bijhouden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
en ga je af en toe naar de kookworkshopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kun je mooi je huishouden bijhouden.
En er is niets mis met thuis zijn, in mijn ogen. Daar is je rust en je focus. Daar bouw je je zekerheden op. De pannen staan rechts en de opscheplepels liggen links. En als je een dolle bui hebt, draai je het om.![]()
Nou ja, geldt voor mij. Ik dacht altijd dat Alles Wat Belangrijk Is buiten gebeurde. Maar hoe hard ik ook overal achteraan rende, ik miste toch altijd weer iets anders.
Nu gaat op werkdagen de deur 's avonds dicht en draait de wereld maar lekker door zonder mij.
En dan herschik ik de opscheplepels.
Ja, maar dat is schriftelijk hè?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ga je af en toe naar de kookworkshop
Ik heb precies hetzelfde (nou ja, los van de opscheplepels), maar ik ken ook veel mensen die er weer stapelgek van worden als ze bijna elke avond thuis zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kun je mooi je huishouden bijhouden.
En er is niets mis met thuis zijn, in mijn ogen. Daar is je rust en je focus. Daar bouw je je zekerheden op. De pannen staan rechts en de opscheplepels liggen links. En als je een dolle bui hebt, draai je het om.![]()
Nou ja, geldt voor mij. Ik dacht altijd dat Alles Wat Belangrijk Is buiten gebeurde. Maar hoe hard ik ook overal achteraan rende, ik miste toch altijd weer iets anders.
Nu gaat op werkdagen de deur 's avonds dicht en draait de wereld maar lekker door zonder mij.
En dan herschik ik de opscheplepels.
Ik weet niet hoe P hier over denkt, maar jullie zijn allemaal niet alleen thuis hè. En dan heb ik het niet over de honden en katten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Niets liever dan door de week iedere avond thuis zijnmet uitzondering even sporten
Klopt, maar ook toen ik alleen woonde was ik graag thuis, al is de drang dan minder groot en is het fijn iets vaker gezelschap op te zoeken. Het is de aard van het beessiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe P hier over denkt, maar jullie zijn allemaal niet alleen thuis hè. En dan heb ik het niet over de honden en katten.
Dat was dus precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe P hier over denkt, maar jullie zijn allemaal niet alleen thuis hè. En dan heb ik het niet over de honden en katten.
Ik ben er met eentje getrouwd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde (nou ja, los van de opscheplepels), maar ik ken ook veel mensen die er weer stapelgek van worden als ze bijna elke avond thuis zitten.
Dat lijkt me zo fijn hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar goed, die kent ook absoluut geen stress of stemmingswisselingen of gepieker. Dus die heeft geen opscheplepels nodig om de grenzen te bewaken.
Dat scheelt idd wel. Toen ik alleen woonde ging ik veel uit, vond te veel alleen zitten niet prettig. Dat is pas veranderd toen de mr en ik een tijdje samen waren.. (waar hij eerst ook veel in de stad was etc , slonk die behoefte bij hem toen ook). Dus snap wel dat P er niet op zit te wachten om avond aan avond thuis te zijn..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar goed, die kent ook absoluut geen stress of stemmingswisselingen of gepieker. Dus die heeft geen opscheplepels nodig om de grenzen te bewaken.
Ja dat scheelt wel denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan waren we exorbitant rijk geweest inmiddels. De Guru van relaxness.quote:
Ik ben echt een prototype weegschaal. Er zijn gebieden waar ik echt nooit over in de stress raak, maar dat compenseer ik weer door over andere onbenulligheden te gaan zitten piekerenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan waren we exorbitant rijk geweest inmiddels. De Guru van relaxness.![]()
Echt, hij is een Antilliaan die in een verkeerd lichaam is geboren, volgens mij.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar misschien wel eens goed om te kijken of je een coach oid. kan vinden om af en toe eens de boel helder neer te zetten?
Zeg Pee, ben ik nou zo dom of ben jij nou zo slim?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog even geduld, dan heeft hij alle tijd
Andersom Dudequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg Pee, ben ik nou zo dom of ben jij nou zo slim?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |