Whoa, die is coolquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:43 schreef Etcetera het volgende:
De vorige taart was zeker al zo'n beetje op?
[ afbeelding ]
Die andere kun je gewoon "ontvolgen"quote:
Ik leen ze maar gewoonquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je hebt jezelf overtroffen dit keer. Wist niet dat we zo'n taartenbakwonder in ons midden hadden. Kan je daar je beroep niet van maken?
Lijkt me ook heel gaaf om te doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whoa, die is cool
Lijkt me heel gaaf om eens zo'n mooie taart (proberen) te maken! Misschien probeer ik een keer een workshop te regelen bij de fok!user DevilsandDust, die is ook briljant
had zij hier vroeger op FOK ook nog andere kwaliteiten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whoa, die is cool
Lijkt me heel gaaf om eens zo'n mooie taart (proberen) te maken! Misschien probeer ik een keer een workshop te regelen bij de fok!user DevilsandDust, die is ook briljant
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:42 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de dirty minds hier... zojuist bij mythbusters:
Hehe, ideaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb inderdaad geen 3G op mn iPad maar ik kon nog op onze router dat lukte nog net. En een stukje verder het park in kon ik op een ander onbeveilgd netwerk.
Wtf. Ik zou inderdaad, net zoals LB, enorme honger krijgen. Ik zou dan om 10 uur nog eens gaan koken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:56 schreef Etcetera het volgende:
Hier is het al opHeb niet veel in te brengen over het tijdstip, wat mij betreft eten we wat later
Wat is er donderdag?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Mn goede humeur wat doe jeDie voorspelling voor donderdag...
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:53 schreef Etcetera het volgende:
Wat voor huis ik ook krijg, d'r moet een goede oven in
Zow, dat is echt snel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
Wowwww..... net al direct Randstad aan de telefoon over de belastingtelefoon! Morgenmiddag telefonische intake. Ze hebben echt per direct mensen nodig
Euh, ik weet het niet Jojo, ik ken DaD uit de Slank-reeks in LIF.
Ik vind 19:00 uur best een mooie tijd voor een kind van 2 jaar. Al wordt het vaak 19:15 uur voordat ie echt ligt hoor. Twan mag/moet om 20:00 uur naar bed... daarna is de avond van ons!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, dat is ook best vroeg! Ja dan verschuift alles natuurlijk.
Mijn oppaskindje gaat rond 20:00 naar bed, maar zijn ouders zijn dan ook dirigent en zangeres, dus die kunnen 's ochtends vaak uitslapen.
lolquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_jet_engine_fun.html
Jackass filmpje, creatief met straalmotor![]()
Nou hij is vrijdag face first op de gronf gevallen. Maar de CT scan wees dus niks uit. eng idd... Ik moet mezelf echt tegenhouden hem elf half uur te texten of hij nog leeftquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh ik lees er zo overheen
Heeft ie zelf ook geen idee waar die hoofdpijn van kan komen?Wel vervelend en ook wel een beetje eng!
Jair gaat meestal tussen 19:30 en 19:45 richting bed, anders is hij echt heel vroeg wakkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind 19:00 uur best een mooie tijd voor een kind van 2 jaar. Al wordt het vaak 19:15 uur voordat ie echt ligt hoor. Twan mag/moet om 20:00 uur naar bed... daarna is de avond van ons!
Leuke humorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:42 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de dirty minds hier... zojuist bij mythbusters:
aan de studiequote:
hier!quote:
Eigenlijk welquote:
haha lekker!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eigenlijk welmaar zit nu onderuitgezakt op de bank met een deken over me heen, voetbal te kijken!
oh yumquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yup, en helemaal lekker:de popcorn die ik zo ga maken
Veel plezier, rustig opbouwenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh yumik ga zo naar de zonnebank
laagje creëren zodat ik niet meteen kreeft word volgende week
ben niet zo n zonnebank fan, dus reisjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
In de zonnebank, in je reisje of in popcorn?
ik heb m'n digid opnieuw aangevraagdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Belastingmannetje is geweest, heb m'n eerste aanslag ingeleverd bij de Belastingdienst
Je zult vast niet de enige zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb m'n digid opnieuw aangevraagd
Mooi zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
Wowwww..... net al direct Randstad aan de telefoon over de belastingtelefoon! Morgenmiddag telefonische intake. Ze hebben echt per direct mensen nodig
Euh, ik weet het niet Jojo, ik ken DaD uit de Slank-reeks in LIF.
ik kan dus over een dag of 5 m'n aangifte doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je zult vast niet de enige zijnIk heb 'm nogal eens gebruikt voor DUO en StudieLink, dus weet 'm nu wel
Moet alleen nog eens het wachtwoord veranderen want de naam van m'n ex zit daar in verwerkt
Hoe werkt dat? Ik wil ook wel zo'n mannetje (alleen als dat me wat oplevert natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Belastingmannetje is geweest, heb m'n eerste aanslag ingeleverd bij de Belastingdienst
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Ik wil ook wel zo'n mannetje (alleen als dat me wat oplevert natuurlijk).
* Whiteguy gaat 750 euro rijker worden door het insturen van belastingaangifte gisterenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:31 schreef Etcetera het volgende:
Als er loonheffing wordt ingehouden (en dat kun je zien op je jaaropgave) dan kun je dat terugkrijgen. Dat was bij mij zo tenminsteEn verder heb ik er de ballen verstand van
Ik krijg loonheffingskorting bij 1 baantje, bij de andere niet. Maar volgens mij kan ik dat niet voor het tweede baantje terugvragen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:31 schreef Etcetera het volgende:
Als er loonheffing wordt ingehouden (en dat kun je zien op je jaaropgave) dan kun je dat terugkrijgen. Dat was bij mij zo tenminsteEn verder heb ik er de ballen verstand van
Volgens mij kan je tot 2006 nog terug vragen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik krijg loonheffingskorting bij 1 baantje, bij de andere niet. Maar volgens mij kan ik dat niet voor het tweede baantje terugvragen.
Maar ik ga wel even bij het belastingkantoor langs.
Is wel kut als ik het terug kan krijgen, want dat betekent dat ik vorig jaar een behoorlijk bedrag ben misgelopen.
Maar ik had vorig jaar al een aangifte ingediend en geld teruggekregen (collegegeld etc.).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef Whiteguy het volgende:
Volgens mij kan je tot 2006 nog terug vragen.
Ik heb ook altijd mijn eigen aangiftes gedaan, maar het leverde zelden iets op. Sterker nog, ik moest een aantal jaar geleden zelfs behoorlijk wat bijbetalen (dankzij een foutje van mijn werkgever, gelukkig kon ik een voorschot krijgen zodat ik in ieder geval de belastingdienst terug kon betalen).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga a.s. weekend ook maar eens de fiscus bestoken, geld (terug)krijgen is nooit weg...
Wyccie, als je geen idee hebt, laat dan 1 keer je aangifte doen door een prof, kijk goed mee en de volgende keer doe je het zelf. Je bent a.s. arts, dan kan je je belastingzaken ook zelf doen...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:48 schreef wyccie het volgende:
En waar vind ik zo iemand (die niet duur is)?
Dan is het ook logisch. Voor Lennon maakt het eigenlijk niets uit. Hij is meestal tussen 7 en half 8 wakker. Ongeacht hoe laat hij naar bed gaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jair gaat meestal tussen 19:30 en 19:45 richting bed, anders is hij echt heel vroeg wakker
Hele nacht op de bank geslapen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lag trouwens op de bank boek te lezen en vervolgens in slaap gevallen op de bank.![]()
Nee, dat niet. Peace maakt me wel wakker of ik word zelf wakker tegen 23:00 uur. Ga dan gewoon verder in bed slapen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hele nacht op de bank geslapen?
Ik ben verkouden en snurk nogal hard nu, dus ben voor Sven maar op de bank gaan liggen. Straks niet vergeten oordopjes voor hem te kopen, zodat ik weer in bed kan liggen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie in het lijstje dat die slingers die nu bij Nem hangen vanavond of uiterlijk morgen al op de post naar Breda moeten
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie in het lijstje dat die slingers die nu bij Nem hangen vanavond of uiterlijk morgen al op de post naar Breda moeten
Ook hiervoor had ik van Facebook al een waarschuwing ontvangen.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet ik dan toch eens een FB pagina aanmaken? heb wel een Hyves, maar als ik daar op soempie of MadMaster zoek kan ik niemand vinden
Zo kreeg ik daar als suggestie steeds mensen gepresenteerd die veel gezamenlijke vrienden met mij hadden en ik had geen idee wie het waren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet ik dan toch eens een FB pagina aanmaken? heb wel een Hyves, maar als ik daar op soempie of MadMaster zoek kan ik niemand vinden
Jij hebt toch helemaal geen FB? Toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ook hiervoor had ik van Facebook al een waarschuwing ontvangen.
Heeft dat Facebook toch nog een nuttige functie...
ik heb het vermoeden van welquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen FB? Toch?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen FB? Toch?
Nee, precies. Ik dacht ook al...quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrienden natuurlijk...
Als Doutzen mijn echtgenote zou zijn, dan zou ik de hele dag lachen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)e-man-met-humor.html
huhhuh
En dat lukt niet met mevrouw MM?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Doutzen mijn echtgenote zou zijn, dan zou ik de hele dag lachen...![]()
Kijk, met zo'n instelling kom je nooit ergens aan de bak.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:52 schreef Etcetera het volgende:
M'n werkcoach mailde vrijdag dat hij iets had gevonden wat goed bij me zou passen. Ik ben iets minder overtuigdmaar proberen kan geen kwaad. En heb aangegeven dat ik niet met Excel kan werken, wat wel moet (heb ik echt nooit hoeven doen, maar heb een boek meegenomen gisteren en ga het wel leren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, met zo'n instelling kom je nooit ergens aan de bak.
Als je een bachelor papiertje hebt, dan kan je ook met Excel werken.
Nee, dat is geen onzin, je hoeft ook niet te liegen, dat zeg ik ook nergens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik pik makkelijk en snel genoeg het werken met verschillende soorten software op, maar ga niet liegen en zeggen dat ik iets kan als dat niet zo is.
En zelfs daar heb je een wizzard voor...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:20 schreef CaLeX het volgende:
Het is een soort Word met kleine vakjes en makkelijkere verwijsmogelijkheden :p
Voor je het weet loop je te draaitabellen als de beste
Is er een andere manier??quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zelfs daar heb je een wizzard voor...
Ik herken dat deels wel, maar je moet ook eens denken: 'Schijt aan de rest, dit ben ik, dit kan ik en dit doe ik dus ook!!'...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:20 schreef Etcetera het volgende:
Bij mij is het vooral dat ik mensen niet graag teleurstel. Zij hebben verwachtingen van mij en als ik die niet kan waarmaken voel ik me daar echt rot onder. Da's iets waar nog aan gewerkt moet worden
Wat hebbie?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Is er een andere manier??
Zo ff naar de dokter
Dat heb ik al steeds meerquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken dat deels wel, maar je moet ook eens denken: 'Schijt aan de rest, dit ben ik, dit kan ik en dit doe ik dus ook!!'...
Yes, we canquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Bedankt << Stefan/Sunchaser
[..]
Wat hebbie?
[..]
Dat heb ik al steeds meerMaar wat betreft werk moet ik dat nog opbouwen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:31 schreef CaLeX het volgende:
aanstelleritus (druk op de borst al een tijdje, denk dat het werkstress is)
Daar zul je inderdaad wel aan moeten werken. Maar ben het wel een beetje met MM eens hoor. Je hebt het hier vaker over vacatures gehad waarbij je van tevoren al direct enorm grote beren op de weg zag en zo is er bij iedere functie wel een minpunt te bedenken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:20 schreef Etcetera het volgende:
Bij mij is het vooral dat ik mensen niet graag teleurstel. Zij hebben verwachtingen van mij en als ik die niet kan waarmaken voel ik me daar echt rot onder. Da's iets waar nog aan gewerkt moet worden
Precies, boek gebruiken of even een cursusje doen en je bent al een heel eind. Als het geen IT-achtig bedrijf is weet je waarschijnlijk al meer dan gemiddeld van Excel zodra je cellen een beetje handig bij elkaar kan optellen of vermenigvuldigen. Als ze gewoon vragen naar ervaring dan hoef je er niet van uit te gaan dat dit enorme als-danconstructies zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:52 schreef Etcetera het volgende:
M'n werkcoach mailde vrijdag dat hij iets had gevonden wat goed bij me zou passen. Ik ben iets minder overtuigdmaar proberen kan geen kwaad. En heb aangegeven dat ik niet met Excel kan werken, wat wel moet (heb ik echt nooit hoeven doen, maar heb een boek meegenomen gisteren en ga het wel leren)
Mwa eerder dat zo een 20% er al met regelingen uit zijn en dat ze doorhebben dat 50 wat ambitieus was.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je praat in de verleden tjd, betekent dat je niet bij die 50% zat?
Ik hou mijn hart dan ook vast.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
las gisteren al iets dat het geen goed nieuws gaat zijn en dat het een zware brief gaat worden....
"Het liefst een gezellig sigaretje bij"quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef Whiteguy het volgende:
Kan prima begrijpen dat die ouders deze gast een eigen verdieping gegeven hebben.
Zitten ze zelf in ieder geval niet meer continue met die loser opgescheept
De mooiste komt waarschijnlijk nog: mensen die tegen bont zijn noemt hij dubbelgepunnikte bioterroristenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Het liefst een gezellig sigaretje bij"
Bij zijn ontbijt van vitaminepillen, Breaker en Yakult....in zijn eentje. Gezellig
-edit- kanonnuh. Wat een kutfatje
-edit2- OMG... "Oh, eindelijk...geweoon weer mooi mensen"
-edit3- nee, hij zal even zelf naar beneden lopen voor ijs
Ehm, ik gok een bos bloemen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
Yeah we hebben een prijs gewonnen in de postcodeloterij![]()
De postcode bloemprijs! Nu nog even uitzoeken wat dat inhoudt.
Een wekelijkse bos bloemen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
Geraniums om achter te zitten?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
quote:
Dankquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De mooiste komt waarschijnlijk nog: mensen die tegen bont zijn noemt hij dubbelgepunnikte bioterroristen![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag Nem!!![]()
30 dus, gaat dat speciaal gevierd worden?
"Mensen zijn hier nog gewoon normaal chique..zoals het hoorwt"quote:
Goed gegoktquote:
Het zou kunnen. Of hij heeft zijn familie verscheept. Er zijn 3 vliegtuigen vertrokken volgens Nu.NLquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
Zou het!?
'Kadaffi is Libië ontvlucht'
09 mrt. 2011, 12:34
Die privétoestellen van de Libische leider Muammar Kaddafi zijn opgestegen van een militaire basis nabij Tripoli en zijn via Griekenland mogelijk op weg naar Egypte. Dat meldt Al-Jazeera.
Volgens Reuters zou dat echter onduidelijk zijn.
Volgens het Griekse ministerie van Buitenlandse Zaken is woensdagmorgen een Libisch toestel door het Griekse luchtruim gevlogen in de richting van Egypte.
Als je wat moet doen, dan krijg je daar vast een brief over.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed gegoktEn de hele wijk
Zou je er iets voor moeten doen of zou er gewoon een bos bloemen bezorgd worden, vraag ik me dan weer af.
Ja, dat is vast zo. Ik wacht af!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je wat moet doen, dan krijg je daar vast een brief over.
Ik zou wat anders doen denk ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Doutzen mijn echtgenote zou zijn, dan zou ik de hele dag lachen...![]()
Eeeeerrrquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Nembrionic, gefeliciteerd!!!
[ afbeelding ]
Kreeg wederom een warning van Facebook dat je de sjaak bent vandaag met je 3 decennia...
quote:Chinese stad krijgt half miljoen bewakingscamera's
Door Dimitri Reijerman, woensdag 9 maart 2011 11:38
Submitter: ieperlingetje, views: 360
De machthebbers in de stadsprovincie Chongqing in het zuidwesten van China hebben plannen opgesteld om een netwerk van een half miljoen camera's te installeren. Het installeren van de camera's moet eind volgend jaar klaar zijn.
De aanleg van het netwerk van beveiligingscamera's zou omgerekend ongeveer 1,85 miljard euro gaan kosten. De computergestuurde camera's moeten in één groot netwerk gaan opereren, zo schrijft de Chinese krant Global Times. Chongqing, dat als stadsprovincie direct wordt aangestuurd door de centrale overheid, heeft 30 miljoen inwoners.
Volgens de Chinese overheid zijn de half miljoen camera's nodig om de misdaad beter te kunnen bestrijden. Ook stellen de communistische machthebbers dat de camera's kunnen helpen bij noodsituaties.
De Chinese machthebbers zetten in toenemende mate moderne bewakingssystemen in om hun burgers in de gaten te kunnen houden. Zo zijn in de stad Urumqi veertigduizend beveiligingscamera's ophangen nadat er in de zomer van 2009 etnische onlusten uitbraken. Tijdens de Olympische Spelen van 2008 in Beijing werden camera's met gezichtsherkenning ingezet.
Ben jij behalve bankier nou ook al belastingadviseur?quote:
Hee, hee! Je snapt toch wel dat de vergelijking met boer en eten totaal niet opgaat voor mij?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:10 schreef MadMaster het volgende:
Zelfde situatie als met Wyccie gisterenavond v.w.b. de belastingaangifte: 'Wat de boer niet kent, dat vreet 'ie niet'.
Ja. Iedere duitser is dik en eet bratwurst met bier. Chinezen hebben allemaal een restaurant, Nederlanders zijn stug, nuchter en direct, Amerikanen zijn dom. Belgen ook. En Joden hebben grote neuzen en zijn goed met geld.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:37 schreef wyccie het volgende:
Ben jij behalve bankier nou ook al belastingadviseur?
Laatst zag ik een aflevering van Family Guy, ging over Joodse mensen die goed met geld zijn.
En toen moest ik aan jou denken.Is het toeval of is dat net zoiets als Chinezen met een afhaal en Turken met een Döner-zaak?
Dat is ook lastig denk ik. Zo zat mijn neef bij de aanslag wat te schuiven met de 'aanslaggrens' ofzo om te kijken wat het meest gunstige was. Dat zou niet eens in me opkomenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:37 schreef wyccie het volgende:
Hee, hee! Je snapt toch wel dat de vergelijking met boer en eten totaal niet opgaat voor mij?![]()
Ik heb altijd zelf mijn belastingaangifte gedaan, inclusief online etc. Probleem is alleen dat het me niet lukt méér geld terug te krijgen.
En dan heb je het nog niet eens over de chagerijnige fransen gehadquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. Iedere duitser is dik en eet bratwurst met bier. Chinezen hebben allemaal een restaurant, Nederlanders zijn stug, nuchter en direct, Amerikanen zijn dom. Belgen ook. En Joden hebben grote neuzen en zijn goed met geld.
Dat rijtje dus.
Inderdaad. En stelende Marokkanen, dronken Russen etc etc.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:50 schreef CaLeX het volgende:
En dan heb je het nog niet eens over de chagerijnige fransen gehad
(Chronische) hyperventilatie nav stress begrijp ik?quote:enne wat ik dacht, aanstelleritus(hyperventilatie)
Dat van die restaurants en de neuzen zijn redelijk objectief vast te stellen. De rest zijn meer vooroordelen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ja. Iedere duitser is dik en eet bratwurst met bier. Chinezen hebben allemaal een restaurant, Nederlanders zijn stug, nuchter en direct, Amerikanen zijn dom. Belgen ook. En Joden hebben grote neuzen en zijn goed met geld.
Dat rijtje dus.
Oh, zo bedoelde ik het niet, ik vul gewoon alles netjes in. Maar ik heb eigenlijk nooit eens een meevaller. Vorig jaar kreeg ik wel een behoorlijk bedrag terug, maar moest ook veel terugbetalen omdat ik net te veel verdiende voor huurtoeslag.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Dat is ook lastig denk ik. Zo zat mijn neef bij de aanslag wat te schuiven met de 'aanslaggrens' ofzo om te kijken wat het meest gunstige was. Dat zou niet eens in me opkomen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:50 schreef CaLeX het volgende:
enne wat ik dacht, aanstelleritus(hyperventilatie)
Van de wiki joodse geschiedenis:quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat van die restaurants en de neuzen zijn redelijk objectief vast te stellen. De rest zijn meer vooroordelen.
[..]
Oh, zo bedoelde ik het niet, ik vul gewoon alles netjes in. Maar ik heb eigenlijk nooit eens een meevaller. Vorig jaar kreeg ik wel een behoorlijk bedrag terug, maar moest ook veel terugbetalen omdat ik net te veel verdiende voor huurtoeslag.
quote:Europa
Joden leefden verspreid over heel Europa, vooral in het gebied van het vroegere Romeinse Rijk. Er zijn verslagen van Joodse gemeenschappen in Frankrijk en Duitsland uit de 4e eeuw, en nog vroeger waren er wezenlijke joodse gemeenschappen in Spanje. Over het algemeen stonden de Joden bekend als notoire veroorzakers van problemen in christelijk Europa. Aangezien zij de enige mensen waren die geld uitleenden tegen rente (hetgeen aan katholieken door de kerk werd verboden) werden sommige Joden prominente financiers. De christelijke heersers zagen geleidelijk in dat de Joden langzamerhand de geldmarkt gingen beheersen. De geldhandel van westelijk Europa viel hierdoor grotendeels in handen van de Joden.
Dat is dus precies waar ik op doeldequote:Op woensdag 9 maart 2011 13:53 schreef wyccie het volgende:
Dat van die restaurants en de neuzen zijn redelijk objectief vast te stellen. De rest zijn meer vooroordelen.
De Duitsers gaven de Joden dan ook de schuld van economische problemen destijds.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Van de wiki joodse geschiedenis:
[..]
Dit en dan dit:quote:Aangezien zij de enige mensen waren die geld uitleenden tegen rente (hetgeen aan katholieken door de kerk werd verboden) werden sommige Joden prominente financiers. De christelijke heersers zagen geleidelijk in dat de Joden langzamerhand de geldmarkt gingen beheersen. De geldhandel van westelijk Europa viel hierdoor grotendeels in handen van de Joden.
quote:Over het algemeen stonden de Joden bekend als notoire veroorzakers van problemen in christelijk Europa.
Sowieso is de uitspraak krom. Veroorzaak je problemen of neemt iemand aanstoot aan je zaken en noemt je de veroorzaker van problemen? Dat ligt dus helemaal aan je standpunt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit en dan dit:
[..]
Dus het is de eigen schuld van de kerk dat Joden goed werden met geld. Zeikerds
Hmm, dat is wel een negatief beeld. Ik weet eigenlijk maar weinig over de Joodse geschiedenis.quote:
Het was maar een vraag, omdat het me opeens opviel. Er zat niks negatiefs aan in de zin van die andere vooroordelen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is dus precies waar ik op doelde
Alhoewel ik bij mijn standpunt blijf dat vooroordelen er niet voor niets zijn.
Nee klopt ook wel, bedoelde het ook wat grappig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Beter aanstelleritus dan dat er echt iets mis is, toch?
En dat is natuurlijk geen aanstelleritus. Het is een teken, zodat je er iets mee kan doen.
En aangezien de Christelijke kerk nogal veel invloed had vroeger....quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sowieso is de uitspraak krom. Veroorzaak je problemen of neemt iemand aanstoot aan je zaken en noemt je de veroorzaker van problemen? Dat ligt dus helemaal aan je standpunt.
Heb je nog de vraag gekregen of je zelf wist wat het zou kunnen zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:02 schreef CaLeX het volgende:
Nee klopt ook wel, bedoelde het ook wat grappig.
Had liever iets waar je meteen wat aan kan doen, dan slepende mentale klachten. Maar je kan maar beter weten wat je hebt, alles viel op zijn plaats iig.
Tabellen, fijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef Etcetera het volgende:
HTML van vandaag: structuren. Tabellen, lijsten, dingetjes
De vraag? wat de oorzaak kan zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je nog de vraag gekregen of je zelf wist wat het zou kunnen zijn?
<TABLE>quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef Etcetera het volgende:
HTML van vandaag: structuren. Tabellen, lijsten, dingetjes
Tabellen nesten e.d. vond ik ook altijd leuk werk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tabellen, fijn
Tegenwoordig schijnt dat hopeloos achterhaald te zijn en werkt met met div-jes.
Echt een ramp vind ik maar dat ligt gewoon aan mij.
Je had niet alles precies uit hoeven leggen, maar dat er stress meespeelt is genoeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:06 schreef CaLeX het volgende:
De vraag? wat de oorzaak kan zijn?
Is niet gesteld, maar dan zou ik het ook niet zeggen
* CaLeX is nogal gesloten irl.
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, over Joden gesproken..ik las gisteren iets in de krant over Ajaxsupporters die een shirt hadden laten maken waarbij Rotterdam gebombardeerd werd door Davidssterren?
Dat is toch fucking smaakloosquote:
Dat niet, maar ik ga vanavond even op mijn gemak het eea lezen. Is genoeg te vinden op internet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je had niet alles precies uit hoeven leggen, maar dat er stress meespeelt is genoeg.
Er wordt altijd wat lacherig gedaan om die vraag, maar bij sommige mensen is dat een beter 'onderzoek' dan een lichamelijk onderzoek.
Heb je tips voor je ademhaling meegekregen?
Dit is in Pisa?quote:
Niet alles is waar hequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik ga vanavond even op mijn gemak het eea lezen. Is genoeg te vinden op internet.
Jaquote:
quote:
Of juist wél.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:30 schreef Etcetera het volgende:
Als ik daar ooit eens heen ga - en dat spam ik hier vast wel - zeg me dan alsjeblieft voor alle zekerheid dat ik dát niet moet gaan doen
Tijdens ons interrailen wilden we eigenlijk wel naar Pisa maar dan moesten we zo ontzettend lang in de trein zitten dat we het niet hebben gedaan. Want we zouden dan alleen voor die toren gaan en verder is er geen bal te beleven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zal je daar zeker voor behoeden Etc
Pisa laat ik de volgende keer sowieso links liggen.... vond het plein bij de toren een teleurstelling en heb ook geen bijzonder beeld meer van de rest van het stadje.
Betere steden: Florence, Siena, Rome, Padua, Venetië.... en vast nog veel meer
Niet zo verbaasdquote:
Ik ben niet verbaasd, ik vind de foto grappigquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo verbaasd
Er zijn maar weinig plekken in de wereld waar men zo gaat staan voor een foto
Je zou een fotoboek moeten maken met alle standaardposes bij toeristische trekpleisters.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:33 schreef Etcetera het volgende:
Als ik het dan wel doe dan lig ik waarschijnlijk zo dubbel van het lachen dat ik niet eens op de foto ben terug te vinden
Heb ik ook ooit gedaan in Portugal bij een groepje, weet alleen niet meer waarom.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het vaak wel grappig om toeristenmassa's te fotograferen, heel vaak als ik ergens ben, richt ik mn camera ook even onopvallend op van die typische gevallen
"De plank" is een veel gebruikte. Soms ook wel "de zoutzak" genoemdquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je zou een fotoboek moeten maken met alle standaardposes bij toeristische trekpleisters.
Maar eigenlijk weet ik geen andere standaardposes.
Ik bedoelde poses die specifiek zijn voor datgene wat je op de foto zet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
"De plank" is een veel gebruikte. Soms ook wel "de zoutzak" genoemd
Amélie Poulainquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:41 schreef wyccie het volgende:
Óf overal een tuinkabouter bij op de foto zetten.
Ah, naakt met 1 arm?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:42 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, in Pompeii op een restant van een zuil gaan staan en doen alsof je een godin bent.
Ik begrijp dat ik er morgen niet wat hoef te regelen voor hier?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het gewoon slechtSerieus, de oorlog was meer dan 60 fucking jaar geleden. En dan met een spelletje voetbal dat nog een keer naar boven halen? Koeien, sloot, whatever
Domme vraag waarschijnlijk: ze worden dus nog wel verkocht? En nee, dank jequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik er morgen niet wat hoef te regelen voor hier?
Officieel zijn ze niet te koop, maar als ik wil heb ik er morgenavond zoveel als ik wil...quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Domme vraag waarschijnlijk: ze worden dus nog wel verkocht? En nee, dank je
Smakeloos begrijp je wel maar hypocriet niet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik er morgen niet wat hoef te regelen voor hier?
Smakeloos begrijp ik wel, maar hypocriet![]()
Die vat ik even niet...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik vergeeft het jequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
Je ziet ook vaak wel mensen bij pyramides alsof ze vasthouden oid. Volgens mij heb ik dat ook gedaan toen ik bij de pyramides van Gizeh was.
O, op die manier.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Smakeloos begrijp je wel maar hypocriet niet?
Als ik een jodengrap maak dan wordt ik scheef aangekeken. Maar een grap over een halve platgegooide stad is prima?
Dat vind ik dus een beetje hypocriet
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, fuck, die zag ik ook! Is dat nou serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieuze soep wel lijkt mequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, fuck, die zag ik ook! Is dat nou serieus?
Net zo fout als jouw fotoquote:
Ja dat gaat inderdaad beide kanten opquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, op die manier.
Dat is de hypocrisie aan beide kanten dus (ook aan rotterdamse kant maakt men dit soort shirts), daar kan ik je alleen maar gelijk in geven...
Of de chagrijnige blik als je moeder je verplicht te poseren voor een foto.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:52 schreef CaLeX het volgende:
De oneindige blik doet het ook altijd goed
Die foto heb ik van internet geplukt. Iemand die ik niet ken trouwens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Serieuze soep wel lijkt me
[..]
Net zo fout als jouw foto
Als 2 vagina's kan, dan kan 3 tetten ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, fuck, die zag ik ook! Is dat nou serieus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik ben meer van de hulk-posesquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of de chagrijnige blik als je moeder je verplicht te poseren voor een foto.
(Notre Dame 1992)
Dat is ook nieuw voor me.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
Als 2 vagina's kan, dan kan 3 tetten ook
quote:Er zijn zelfs filmpjes van die met 3 tetten. Maar er gaan wat geruchten dat het een opplaktet is
Eigenlijk zou dat best kunnen als je naar de kleur en glansrijkheid kijkt
Vooral die tepel is gek.En toch... heel goed nagemaakt en vastgemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of de chagrijnige blik als je moeder je verplicht te poseren voor een foto.
(Notre Dame 1992)
Och ja.... die andere ava moet er eigenlijk weer in. Tijdens een update van Fok was ik die kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:11 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Ik heb wel eens 2 Wyccie's in bad zien zitten, maar dit had ik niet van je verwacht...
http://www.thefrisky.com/(...)oman-with-2-vaginas/quote:
En toch open ik die links hier even niet...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.thefrisky.com/(...)oman-with-2-vaginas/
http://perezhilton.com/?p=75206
Dit zijn geen vieze filmpjes trouwens.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.thefrisky.com/(...)oman-with-2-vaginas/
http://perezhilton.com/?p=75206
Dit zijn geen vieze filmpjes trouwens.
quote:leaving her with one giant vagina. A happy ending ... I guess? I bet OctoMom is jealous.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
![]()
MM, de links zijn veilig. Alleen foto van desbetreffende vrouw (aangekleed) en tekst.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overal waar ik op klik wordt geregistreerd en moet ik kunnen verantwoorden.
Die URL is niet echt verhullend...
Zelfhulpgroepquote:
Ach nou ja, gewoon iets opzoeken uit nieuwsgierigheid zou ik als werkgever minder erg vinden dan wanneer een werknemer gedurende de dag op een forum zit te posten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
Zelfhulpgroep
Maar er is nogal een verschil tussen Fok en het hebben van 2 vaginas.
Vanmorgen regende het hier en was het ook grauw, nu schijnt het zonnetje gelukkig weer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
Zon
Hier is het vreselijk wisselend, maar het grootste gedeelte van de dag is vrij grauw geweest.... wat een domper na die mooie dagen zeg!
2 Penii ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Diphalliaquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik dacht ook dat Nem een grapje maakte, maar dat bestaat dus echt
Nouja, hermafrodieten bestaan ook, da's minstens zo raar natuurlijk.
Hmm, die kan ik nog wel verantwoorden als de naam van m'n aanstaande dochter...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2 Penii ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Diphallia
Fijne ouder ben jij!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Hmm, die kan ik nog wel verantwoorden als de naam van m'n aanstaande dochter...
<KLIK>
Inderdaad een rare regel. Wie heeft er nou een periode van 3 maanden niets te doen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word zo om 4 uur gebeld voor een telefonische sollicitatie, het moet niks voorstellen maar ik ben dan toch een beetje zenuwachtig![]()
Kan me ook nu al druk maken om dingen die nog heel ver weg liggen, zo stom. Je mag de eerste 3 maanden geen vrij vragen (achterlijke regel vind ik trouwens), maar ik heb natuurlijk al wel wat plannen liggen, waaronder een concours in Duitsland waarvoor ik onze deelname zelf heb geregeld
[/rant]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Fijne ouder ben jij!
Er is trouwens in Nijmegen iemand die Klaarwater van achteren heet en van zijn of haar ouders de initialen CCR heeft gekregen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmm, die kan ik nog wel verantwoorden als de naam van m'n aanstaande dochter...
<KLIK>
Geniaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Fijne ouder ben jij!
Er is trouwens in Nijmegen iemand die Klaarwater van achteren heet en van zijn of haar ouders de initialen CCR heeft gekregen.
Jaap Schaap. Dat is pas sneu(die bestaat)quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel humor. Klaas Klaassen ofzo vind ik wel sneu
Parttime, het zijn min-max contracten, en ik hoop er een 24-32 uurs contract uit te slepen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad een rare regel. Wie heeft er nou een periode van 3 maanden niets te doen?
Zou je fulltime gaan werken of parttime? Want dan is het gewoon een kwestie van roosterplanning
Mijn vader wilde mij zo een dergelijke naam gevenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel humor. Klaas Klaassen ofzo vind ik wel sneu
Dit?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mijn vader wilde mij zo een dergelijke naam geven![]()
Ik wil ook wat grappigs doen, maar denk niet dat er ook meer 1 vrouw op de wereld is die er aan mee wil werken
Ja ho even. Roosters anders inplannen is niet hetzelfde als vrij vragen. Je maakt immers wel je uren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Parttime, het zijn min-max contracten, en ik hoop er een 24-32 uurs contract uit te slepen.
Maarja, roosterplanning daargelaten, ik mag dus niet vragen of ze me voor wo-do-vrij niet inroosteren. Want je mag niet vrijvragen die eerste maanden.
Pffff ik informeer zo wel even... ergens denk ik ook een beetje: graag of niet, jullie hebben echt wel mensen nodig. Maar zo zal het wel niet werken
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:06 schreef wyccie het volgende:
Ze is nu aan de telefoon, denk ik.
Ik straal even telepathisch wat positiviteit richting LB.
Tja, misschien moet je dan kiezen tussen 1 concours of 2 jaar lang een baan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
I know, ik zal het ook wel uitleggen, maar ik vind het toch vervelend als ze op papier direct zo strikt zijn.
Maar een vriendin van mij werkt er al en ze zijn echt niet zo heel soepel hoor, groot bedrijf enzo... en wij zijn natuurlijk maar uitzendkrachten. Dus weinig verwachtingen.
Leuker kunnen we het niet maken...wel later.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
Irritant dat ze nog niet gebeld hebben. 16:00 = 16:00 in mijn ogen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, misschien moet je dan kiezen tussen 1 concours of 2 jaar lang een baan.
Wel een rotkeuze. Vooral omdat ze de deelname aan dat concours zelf regelt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
Tja, misschien moet je dan kiezen tussen 1 concours of 2 jaar lang een baan.
Ik zou het wel weten hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel een rotkeuze. Vooral omdat ze de deelname aan dat concours zelf regelt.
Ik hoop/denk dat jij gelijk hebt dat al iets gepland hebben niet gelijkstaat aan vrij vragen.
Dan worden de voornaam icm de achternaam ook een naam, maar wel een waar die mee gepest gaat wordenquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken...wel later.
Ja ik ook, maar ik zou er wel stevig van balen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten hoor
2 jaar een baan natuurlijk
Dat is ook zieligquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dan worden de voornaam icm de achternaam ook een naam, maar wel een waar die mee gepest gaat worden
* Its-Jojo-4you is Lush noobquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind een solid shampoo bar best praktisch anders
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4you is Lush noob
Wat is een solid shampoo bar en wat is het voordeel tov een fles
Behalve die ene die naar petroleum ruikt.quote:
heb je feedback nodig?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Is dhr. MadMaster in het huis? Ik heb hem nodig, veel sterker dan ooit...
Kruisverhoor? Dat zijn doodnormale vragenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Jeumig zeg, wat een kruisverhoor aan de telefoon
Waarom wil je graag bij de Belastingdienst werken? Wat lijkt je er leuk aan? Hoe zie je de baan voor je? Het is geen doorgroeibaan, wat vind je daarvan?
En ik kan écht niet liegen.... dus ik heb heel eerlijk gezegd dat ik me geen illusies maak over doorgroeien, dat ik nog niet weet wat mn droombaan is en er niet vanuit ga dat de BelTel dat is (voor wie wel), maar dat het me wel een leuke omgeving lijkt met veel collega's.
Heeft me toch maar naar de volgende ronde gebracht
Yep, en ook nog de locatie waar we dat bespreken.quote:
bij mij zit ook een recruiter op kantoor en dat zijn idd de normale vragen. Volgens mij is de samenvatting ervan uit te vissen hoe groot de kans is dat je wel of niet over een half jaar vertrokken bentquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Jeumig zeg, wat een kruisverhoor aan de telefoon
Waarom wil je graag bij de Belastingdienst werken? Wat lijkt je er leuk aan? Hoe zie je de baan voor je? Het is geen doorgroeibaan, wat vind je daarvan?
En ik kan écht niet liegen.... dus ik heb heel eerlijk gezegd dat ik me geen illusies maak over doorgroeien, dat ik nog niet weet wat mn droombaan is en er niet vanuit ga dat de BelTel dat is (voor wie wel), maar dat het me wel een leuke omgeving lijkt met veel collega's.
Ik denk ook niet dat het de bedoeling was dat je zou liegen. Ze hebben dat gauw genoeg door als je zegt dat je hogerop wilt bij de Belastingdienst en dat dit is waar je altijd van droomde. Het lijkt mij dat zij nuchtere, eerlijke mensen zoeken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
En ik kan écht niet liegen....
Ah, dat is het dus. Dan had ik dus een goede indruk gemaakt bij mijn vorige werkgever door te zeggen dat ik mijn co-schappen wel een paar maanden later wilde starten, en was het niet mijn klungelige eerlijkheid.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij is de samenvatting ervan uit te vissen hoe groot de kans is dat je wel of niet over een half jaar vertrokken bent
I am the Master and you will oney me...quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Is dhr. MadMaster in het huis? Ik heb hem nodig, veel sterker dan ooit...
What's up?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep, en ook nog de locatie waar we dat bespreken.
Ik moet die ene kickstart maken, minder afhankelijk worden van een vader die té laf is om risico's te nemen...
Hij geeft mijn project geen kans van slagen en ziet liever dat ik me 's anderendaags ophang op de uni omdat ik mijn problemen niet meer te baas ben...quote:
En wanneer ga je hier een keer met een psycholoog over praten?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij geeft mijn project geen kans van slagen en ziet liever dat ik me 's anderendaags ophang op de uni omdat ik mijn problemen niet meer te baas ben...
Ik ben op zoek naar iemand die niet alleen in problemen, maar ook in oplossingen denkt, en toen dacht ik direct aan jouw opbeurende woorden van afgelopen december...
Niet, want er gaan te veel sessies in zitten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wanneer ga je hier een keer met een psycholoog over praten?
Gelul.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Niet, want er gaan te veel sessies in zitten.
En dat is nu precies waar ik het over heb. Je hebt ook een vorm van autisme toch?quote:Ik heb ook te maken met een compleet verneukte school- en studententijd. Op de middelbare school kon ik goed opschieten met enkele vrienden, maar na de derde klas is het compleet fout gegaan...
dat was dus een vriend van mij. paar jaar terug.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef Whiteguy het volgende:
Kan prima begrijpen dat die ouders deze gast een eigen verdieping gegeven hebben.
Zitten ze zelf in ieder geval niet meer continue met die loser opgescheept
Ja, dat valt gelukkig in een periode waarin het geoorloofd is om vakantie op te nemenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
En is het concours te sprake gekomen?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bij mij zit ook een recruiter op kantoor en dat zijn idd de normale vragen. Volgens mij is de samenvatting ervan uit te vissen hoe groot de kans is dat je wel of niet over een half jaar vertrokken bent
Dat realiseerde ik mij later ook, toen ik bekomen wasquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het de bedoeling was dat je zou liegen. Ze hebben dat gauw genoeg door als je zegt dat je hogerop wilt bij de Belastingdienst en dat dit is waar je altijd van droomde. Het lijkt mij dat zij nuchtere, eerlijke mensen zoeken.
Ik moet nu een test gaan maken op hun site, en over 2 weken weer een telefoongesprek om dat te bespreken. Dan nog een rollenspel over de telefoon, een rondleiding bij de Belastingdienst, en dan 4 weken fulltime training.quote:Mooi, wanneer is de volgende ronde?
Echt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mogguh.
[..]
dat was dus een vriend van mij. paar jaar terug.
En ging je dan ook zo truttig bubbels drinken en even langs de traitteur?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mogguh.
[..]
Waarom verbaast deze opmerking mij niet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mogguh.
[..]
Iehh, een rollenspel. Lijkt mij echt doodeng.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet nu een test gaan maken op hun site, en over 2 weken weer een telefoongesprek om dat te bespreken. Dan nog een rollenspel over de telefoon, een rondleiding bij de Belastingdienst, en dan 4 weken fulltime training.
Ja héél serieus! Daarom kneep ik m ook een beetje voor dat vrijvragen en schrok ik ervan hoe serieus dit eerste gesprek eigenlijk al was....quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Iehh, een rollenspel. Lijkt mij echt doodeng.
Best wel een serieus sollicitatieproces.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |