neequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:19 schreef tong80 het volgende:
Ik begin met :
Het was vol doorhalen om het gaatje te dichten.
Nu jullie
De vrouw slaan, kk geil tog xdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:22 schreef smegmanus het volgende:
Ik neem het paard met de vrouw.
Met schaken dan hé.
Boh.quote:
De dame staat gedektquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:22 schreef smegmanus het volgende:
Ik neem het paard met de vrouw.
Met schaken dan hé.
Eigenlijk is dammen best een geile sport.quote:
8 jaar geleden in sportquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
tong wees eenz orgineel! dit heb je eerder gepost
maar ik was er wel bijquote:
'Maar chapeau verder. hij scoort toch weer.'quote:
Kim Holland is in balbezit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Maar chapeau verder. hij scoort toch weer.'
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:14 schreef Squirrel.D het volgende:
wat een lelijk overtreding van achteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
"Een zondagsschot"ik voel een fotosoep aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
!
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Heeft alleen niet zoveel met de insteek van dit topic te maken.quote:
Er staat niets in mijn post wat van toepassing zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft alleen niet zoveel met de insteek van dit topic te maken.
Dan voel je je genaaidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft alleen niet zoveel met de insteek van dit topic te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |